הצעה חד פעמית לכם...

  • פותח הנושא Enni
  • פורסם בתאריך

Enni

New member
הצעה חד פעמית לכם...

שלומלום לכולנו פה. אתם נראים לי כאנשים מאוד נאורים ונחמדים (???), אי לכך ובהתאים לזאת, בקשה לי אליכם. יש לי שני חלומות עיקריים בחיי: -CBR900 -NINJA אני אתחתן עם בחור שמוכן להגשים לי חלום זה. הצעה חד פעמית ואתם יודעים שאינכם יכולים לסרב לה.... לילה טוב לכם, אני :cool:
 

Miss Mor

New member
מה פה קורה פה?

לא ידעתי שזה מדור היכרויות ועוד ככה להישפך? איפה הכבוד?! ואם יש לך חלום כזה אז למה את לא מגשימה אותו? תעבדי ותקחי הלוואה זה שווה את זה!!! אני הכרתי את האופנוע הזה מקרוב (cbr900), אין מילים לתאר את זה... ואל תתפשרי על הישיבה אחורה, זה לא אותו הדבר! והעיקר, סעי בזהירות Miss Mor
 

Enni

New member
הסבה

לא נפלא לעשות הסבה קטנה למדור?? כבוד למי? לאופנוע...? הכל היה בצחוק חוץ מהחלום שלי. חבר שלי עכשיו עשה תאונה עם האופנוע ואמא שלי לא רוצה שאני אקנה-כבוד לאמא, מה לעשות? אז מתפשרים על הישיבה מאחורה. תודה, מתוקה אנני :cool:
 

Miss Mor

New member
למה?

למה לנו לעשות הסבה למדור??? הרי אנחנו פה כי זה הטירוף שלנו, האהבה היחידה שלנו, האוויר לנשימה, הבן זוג האידיאלי, ה... טוב אני חושבת שהבנת את המסר :) והחלמה מהירה לחבר שלך סעו בזהירות Miss Mor
 

Miss Mor

New member
גם אני לא הבנתי משהו

חשבתי שיש לך חבר?! וככה את מציעה את עצמך לכולם ובוגדת בו חופשי??? מעניין מה הוא אומר על זה...
 

Enni

New member
הוא גם בוגד בי!!!

הוא אמר לי שאהבת חייו היא ה-bandit... והוא גם ביקש ממני להיות העדה שלהם ברבנות.. אני לא יכולה למצוא לי את החתן שלי על שתיים אז אני אמצא מישהו שיש לו אחד.. :cool:
 

Miss Mor

New member
ממש זוגיות מושלמת

ולמה את כל כך לחוצה על חתונה? את נשמעת כמו בתולה זקנה :) ולמה הכוונה אחד???
 

Enni

New member
מיסי...

לא לחוצה על חתונה ולא אבטיח!! הכוונה ה``אחד``-מישהו שיש לו את החתן שלי על שני גלגלים... נראה לי שיש ביננו אי הבנה קלה. אני ממש לא אחת שתתחתן עם בחור בגלל כסף, יופי, וממש לא בגלל אופנוע!!! זו סתם הייתה הודעה של אמצע הלילה.. אני וחברים שלי מאוד אוהבים אחד את השני ועושים שטויות ביחד על האופנועים. אבל לשיננו יש אהבה ענקים לאופנועים ובכל מיני משפטים מטומטמים היא באה לידי ביטוי. כמו: ``אני עולה מחר עם ה-bandit לרבנות..`` או ``אני מוכנה להתחתן עם אחד שיש לו CBR900 או NINJA..`` מקווה שהבהרתי את העניין חוץ מזה, את מוצאת חן בעיני.. לילה טוב :cool:
 

Miss Mor

New member
אני מסמיקה :)

חן חן לך ותודה על ההבהרה כבר חשבתי שזה טיבעי אצלך :) בסך הכל כולנו פה בגלל הטירוף הזה (שהוא כמובן חיובי!!!) אגב, בת כמה את, ולמה החבר שלך לא חבר בפורום? Miss Mor
 

Enni

New member
אין בעד מה..

ת`אמת, בהתחלה חשבתי שהבנת אבל אז קלטתי שאת לוקחת אותי ברצינות יתרה והייתי חייבת להבהיר. הטירוף הזה הוא הדבר היחיד, חוץ מחבר שלי, שיכול לגרום לי לחיוך הכי ענקי בעולם!!!!!! חבר שלי לא מאמין בחיים הורטואליים. הוא מדליק מחשב רק כשהוא צריך לחפש חלק של האופנוע או משהו כזה. הוא בחיים לא יתחבר לפורום, אלא אם כן... אוהבת אנני :cool:
 

kle

New member
דרושה הבהרה?!

נניח שמעל דפי הפורום גולש לו הבחור הנכסף עם הכלי כלי שבו את כל כך חושקת נשאלת השאלה למה חתונה איתך היא כל כך אטרקטיבית???
 

Enni

New member
הבהרונת..

א. לי, אישית, אם היה את החלום שלי, לא הייתי חושבת בכלל על חתונה עם מישהו. הייתי מתחתנת עם החלום שלי.. ב. תשובה לשלאתך-צריך להכיר מישהו בכדי לעמוד על טיבו, הלא כן??? ;-)
 
למעלה