הקומפלקס המודיעיני-עסקי הישראלי

xbuffalomen

New member
השאלה המעניינת היא מי הזמין ושילם(?)

על הכתבה שניראת , ברובה , כמו מודעת פרסומת לבלאק קיוב ... והאם זה מרמז על צרות שיש לבלאק קיוב. בלאק קיוב אומנם מפורסמת מאוד אבל בוודאי לא היחידה בשוק וכנראה גם לא המוצלחת שבהן - המוצלחות ממש אינן חשופות ...
 
מה שאני חושד עלול לקרות (קורה?) זה

שהח'ברה הטובים האלה ישתמשו/משתמשים לא רק בשיטות שלמדו בעת ששרתו בגופי מודיעין של המדינה, אלא גם בקשרים שרכשו. כלומר לא יפתיע אותי כלל אם קשרים חברתיים קיימים ו/או קריצת עין לאנשים שעדיין משרתים שתמורת שרות/סיוע בהווה הם יקבלו תעסוקה ששכר הגון בצדה בעתיד מסייעת לביצועים של החברה הזו ודומות לה. אותו דבר קורה במשטרה ובצבא. הסכומים בשוק הפרטי מסייעים (לכאורה, לכאורה) להשחית את גופי הביטחון. ראה פרשת הצוללות ונספחיה (לכאורה, כמובן...).
וזה העניין לטעמי שמטריד במיוחד ושכלל לא עלה בכתבה ובראיונות.
 

xbuffalomen

New member
לא יודע מה קורה היום אבל כשאני

השתחררתי מודרתי , מידית , מכל גישה לחומר חסוי ועשיתי מילואים רק ביחידות שוליים - אני מקווה שכך גם היום. האם נחתן לנצל קשריי חברות - בוודאי ואני מספיק ציני בשביל להאמין שיחודה של פרשת הצוללות היא רק בעצפ חשיפתה ...
 
לא חושב שמידור מנושאים מסווגים הוא העניין.

הבעיה הפוטנציאלית היא גישה למערכות מעקב ואמצעים (ולא לשם איסוף מידע על אירן...), ומגוייסים מצד אחד, ומבחינת רכש ואספקה מצד שני.
 

xbuffalomen

New member
הכוונה גם בגישה לאמצעים. השיטה שאותי מטרידה היא ניצול חבר

תמים , או שלא כזה , שעדיין בשרות ולהפוך אותו לצינור שיאפשר גישה למידע - מבחוץ , גם כאיש מילואים , קשה מאוד. האם ניתן למנוע הפעלות "תמימות" שכאילו אני ספק ולכן אני חושב שפרשת הצוללות היא רק קצהו של קרחון.
 
למעלה