הקו האדום שלי הוא ללא סקס- צבר הנמושה

לדעתי שכמה ילדים יעזבו את הבית

יתחיל להשמיע את קולו עכשיו זה מיותר....חבל לבזבז אנרגיה. הקסם שלו מספיק בשביל השלב הזה.
 
../images/Emo45.gifצ ו ד ק ../images/Emo70.gif

קודם כל יכול להיות שהוא פשוט לא נמשך אליה (מאודדד הגיוני) ולא רצה להעליב אותה. וגם אם באמת הוא החליט מראש שהוא לא נכנס למיטה לדעתי זה חכם, זו לא תוכנית סקס, ואני בטוחה שהוא חושב על ההשלכות של זה.
 

יNOT

New member
../images/Emo9.gif בטוח

הוא לא רוצה בכלל ליצור כיוון כזה של מחשבה אצל הצופים לגביו, מי שזוכר הוא לא נפנף אותה בגלל שהיא לא מושכת אותו, אלא בגלל שהוא לא רוצה להיחשף בצורה כזאתי בווילה. היא שאלה :"אם זה בגלל המצלמות" והוא פשוט הסמיק ושאל אותה "השתגעת?" ואח"כ היא שאלה אם היא יכולה לתת לו נשיקה כשהוא במקלחת ואז הוא כבר פשוט בחר לסיים את השיחה לפני שהשם שלו ייהרס בגלל התוכנית. (הוא אמר שעברו רק שבועיים, אז היא שאלה אם אחרי חודש זה בסדר*או משהו דומה* והוא כבר פשוט בחר לחזור לישון)
 

o pie

New member
לצבר יש ערכים.

וזה חשוב... זה שהוא לא מבדר אותך זה כבר משהו אחר. בינתיים הקטעים איתו ששידרו ממש לא היו משעממים.
 

oneboy1

New member
איזה ערכים ?הכרטיס לאנטרטיקה מוכן אצל הסוכן

חשבצת שאולי נורא פחדן? וחסר בטחון? ובתול אולי ? הכל יכול להיות- כל מה שקורה שם זאת הצגה אחת גדולה ..... זה שהוא יושב לו בשקט עם הפרצוף שלו, ועושה את עצמו יותר חכם מאחרים.... תעשו לי טובה לא אסטרטג ולא בטיח לאנטריטיקה!
 

eli7r

New member
מעניין מה היה קורה אם זה היה הפוך

מעניין מה קורה עם צבר היה כל הזמן נדנד לונסה שהוא רוצה אותה מה היו אומרים כולם מה היו אומרים ארגוני הנשים עליו ועל התוכנית. מענין מה היה קורה עם ונסה היתה עונה לצבר במילים האלו איך היו מגיבים אליה. תרשו לי לנחש שלא היו אומרים עליה שהיא קרה....
 

oneboy1

New member
דברי טעם

אבל שים לב: מי שנמצא בבית זה לא אנחנו אלא כל אלה שעשו אודישנים הנושא היה צבר- בשביל מה הוא נכנס לבית ? מה היתה המטרה שלו? כדי לשבת ולשתוק ולתכנן את האסטרטגיה שלו? כדי לזכות בכסף? הכל טוב, אבל הוא פשוט שחקן גרוע מאוד הוא זה שהעמיד את עצמו בבית, ולכן כל הביקורות הטובות והשליליות מגיעות לו בדין
 

eli7r

New member
המטרה שלו?

המטרה שלו כנראה לו היתה למצוא מישהי לבלות איתה לילה (כי בוא תסכים איתי שיותר מזה לא יצא משם) ואני חושבת שחוץ מכסף היתה לו גם מטרה של להיות מפורסם. ולגבי העניין שהוא העמיד את עצמו אז כל הביקורות מגיעות לו בדין אתה צודק בגדול אבל השאלה היא אם הביקורת מגיעה לו או לא, וכמו שכבר בטח הבנת אני לא חושבת שמגיעה לו.
 
אממממ מליון שקל אולי??

פרסום השם שלו ושמירה על השם שלו. מה אתה חושב שכולם מגעילים ושפלים כמו ערן? הם דיברו על זה כ"כ הרבה, על איך הפרסום ישפיע ויקדם אותם בחיים. אתה חושב שלכולם יש רק סקס בראש? אם כל הגברים בתוכנית היו מגעילים כמו ערן, אין סיכוי שהייתי ממשיבה לצפות בה. אני אישית, נהנת לראות את צבר, נהנת לשמוע אותו, הוא מקסים והוא עושה בשכל.
 

Lady in red2

New member
בדיוק, וזכותו לבחור לפעול ככה ../images/Emo45.gif

ערן באמת מגעיל. בסה"כ הם באו לתוכנית שהיא ל-א תוכנית הכרויות ושידוכים, ומן הסתם לא רוצים (לפחות צבר לא רוצה) ללכת רחוק מדי מול מצלמות, שזה לגיטימי בהחלט.
 
../images/Emo5.gif

לא הייתי בבית מקודם, הראו את השיחה שלו עם קרן? מי יזם אותה? אני מקווה שהיא.
 

א ו ח נ ה

New member
ניראה שצבר לא נימשך לאף אחת שם

ובכלל ניראה שהוא ממש יצא משלוותו כשהוא הבין שיש משהו בין ערן לקרן, אז אולי...
 

יNOT

New member
אתה חושב שזה מה שהפריע לו ? ../images/Emo3.gif

נדמה לי שכל הבית יצא משלוותו אז
(אם אתה מדבר על אירועים שקרו היום אז אני מתנצל, אני לא מעודכן ,ואשמח אם תעדכן
, פשוט כל פעם שאני מעביר ערוץ לשם ,הם לא עושים כלום, כמעט כאילו זה בכוונה
)
 
למעלה