מוכרחים להיות שמח5
New member
הקו האדום של הרכבת הקלה
שאלת תם (אולי מי שיודע מנסיון העבר בירושלים)
לדעתי, הקו האדום לא באמת יעלה בצורה דרסטית מחירים של דירות מסביב לתל אביב אלא של דירות בתל אביב עצמה לא?
הרי מרכזי התעסוקה לא נמצאים ליד מרכזי המגורים והבילוי (אולי רוטשילד זה ההבדל היחיד אבל זה בעיקר לבנקים ועו"ד).
כלומר איזו סיבה תהיה לאנשים נניח שגרים על ג'בוטיסנקי ברמת גן להשתמש בקו האדום יום יום (נניח במקום רכב)? אין להם מה לחפש במרכז ת"א בכל בוקר.
ונניח שהם רוצים לצאת בערב. הרי הרכבת לא תפעל כל הלילה. וגם אז - קו רכבת ליציאה בערב יעלה נכס דירה ברמת גן?
אם כבר מי שגר בתל אביב יוכל סופית לוותר על רכב כי יוכל לנסוע למרכזי התעסוקה בלי רכב. שרונה. מגדלי אלון (רמת החייל בעתיד).
לא?
שואל מנקודת מבט של משיקע נדלן או רוכש נדלן למגורים. מחפש סביב הקו האדום ולא בטוח למה
שאלת תם (אולי מי שיודע מנסיון העבר בירושלים)
לדעתי, הקו האדום לא באמת יעלה בצורה דרסטית מחירים של דירות מסביב לתל אביב אלא של דירות בתל אביב עצמה לא?
הרי מרכזי התעסוקה לא נמצאים ליד מרכזי המגורים והבילוי (אולי רוטשילד זה ההבדל היחיד אבל זה בעיקר לבנקים ועו"ד).
כלומר איזו סיבה תהיה לאנשים נניח שגרים על ג'בוטיסנקי ברמת גן להשתמש בקו האדום יום יום (נניח במקום רכב)? אין להם מה לחפש במרכז ת"א בכל בוקר.
ונניח שהם רוצים לצאת בערב. הרי הרכבת לא תפעל כל הלילה. וגם אז - קו רכבת ליציאה בערב יעלה נכס דירה ברמת גן?
אם כבר מי שגר בתל אביב יוכל סופית לוותר על רכב כי יוכל לנסוע למרכזי התעסוקה בלי רכב. שרונה. מגדלי אלון (רמת החייל בעתיד).
לא?
שואל מנקודת מבט של משיקע נדלן או רוכש נדלן למגורים. מחפש סביב הקו האדום ולא בטוח למה