הרב הראשי במתקפה חריפה על העולים: "מסות של גויים שונאי דת"

beatman

Member
הרב הראשי במתקפה חריפה על העולים: "מסות של גויים שונאי דת"

"לא יהודים. קומוניסטים. חלקם הולכים לכנסיות": בתיעוד שהגיע לידי ynet נראה הראשון לציון, יצחק יוסף, משתלח בעולי ברית המועצות לשעבר, וטוען כי הועלו כדי להוות "משקל נגד החרדים". הוא תקף את הגיור שלהם - כולל בבתי הדין שבאחריותו - וקרא שלא להכיר אוטומטית ביהדותם. צהר: "הרב הראשי מפיץ שקרים"
קובי נחשוני פורסם: 07.01.20 , 02:32

התקפה חסרת תקדים מצד הרב הראשי לישראל, נגד עולי ברית המועצות לשעבר ומפלגת ישראל ביתנו: בתיעוד שהגיע לידי ynet טוען "הראשון לציון", הרב יצחק יוסף, כי מדינת ישראל העלתה ארצה מרוסיה "מסות של גויים גמורים", ש"מצביעים לכל מיני מפלגות אנטי-דתיות", ואף מאשים כי הדבר נעשה בכוונה - על מנת להחליש את כוחו הפוליטי של הציבור החרדי.

בכינוס רבנים שנערך בשבוע שעבר בירושלים, אמר הרב יוסף: "מאות-אלפים או עשרות-אלפים של גויים באו לארץ בגלל חוק מיהו יהודי (כוונתו ל"סעיף הנכד" בחוק השבות, ק"נ). יש כאן הרבה-הרבה גויים, חלק מהם קומוניסטים, עוינים את הדת, שונאי דת. הם לא יהודים בכלל, גויים. אחר כך מצביעים למפלגות שמסיתים נגד החרדים ונגד הדת".

"העלו אותם פה לארץ שיהיה משקל נגד החרדים", הוסיף הרב הראשי. "שאם יהיו בחירות לא יהיה הרבה לחרדים. בשביל זה העלו אותם פה לארץ, גויים גמורים, ממש גויים גמורים. לצערנו הרב, אנחנו רואים את פרי ההסתה שהם עושים". בהמשך טען כי בחלק ממשפחות העולים אף יש כאלה ש"הולכים לכנסייה כל יום ראשון, הולכים למנזר".

נגד בתי הדין - שתחת אחריותו שלו
הרב יצחק יוסף נאם בפני רבנים העומדים לפני יציאה לשליחות בקהילות יהודיות בתפוצות, והמליץ להם שלא לעסוק שם בגיור, בגלל המורכבות והרגישות ההלכתית של הנושא. אגב כך תקף דיינים שזהו עיסוקם - מטעם המדינה או באופן פרטי - ושלשיטתו מקלים יותר מדיי בתחום. בהקשר זה אף קרא שלא להכיר אוטומטית ביהדותם של מי שהתגיירו בבתי הדין הממלכתיים לגיור - שתחת אחריותו שלו.

על הדיין הרב דוד בס, העוסק בגיור במסגרת בית דין רשמי, כעובד מדינה, טען הרב יוסף (מבלי להזכיר את שמו) כי הוא פסול בעיניו משום שעבד בעבר לצד היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין - לימים שופט עליון.

"יש אחד שהוא מגייר, הוא היה מרצה באוניברסיטה החילונית והיה עוזר משפטי של אליקים רובינשטיין, הוא היה מנסח לו את כל החוקים", אמר הרב הראשי. הוא הסביר: "הרי מה זה הבג"ץ? בג"ץ על פי הרוב זה נגד הדת. זה לא חידוש. אלה דברים ידועים. לצערנו הרב הוא היה מנסח לו את החוקים ובחרו אותו שהוא נהיה דיין של גיור, השם ירחם".

"הגיורים שלו צריכים בדיקה", קבע הרב יוסף ביחס לדיין בס. "מי שגייר אצלו צריך לבדוק אותו, כי הדיינים צריכים להיות יראי שמים. אם אין להם יראת שמים, אנשים לא דתיים, אנשים שיש להם דעות אפיקורסים - איך הגיור שלהם יכול לתפוס?"

"חוסר הבנה מצד הרב הראשי בגיור"
"הראשון לציון" תקף גם את הרב חיים אמסלם, לשעבר ח"כ מטעם ש"ס, העוסק כיום בגיור במסגרות פרטיות, ואמר: "יש איזה רב אחד פה בארץ, השם ירחם, הוא היה פעם ח"כ, הוא נסע לברזיל וגייר שמה 400 גיורים. כמו סרט נע הוא גייר. שלחתי מכתב מיד שכל הגיורים שעשה האדם הזה לא כשרים. הוא לקח איתו רב עיר אחד, לקח אותו איתו, הלך שמה וגייר שמה ככה כמות כזו גדולה". לדבריו, "בעיקר הוא גייר ילדים, אבל הבעיה עם המשפחה. נניח שהאמא גויה והיא לא רוצה להתגייר - איך שאפשר לגייר את הילד?"

הרב חיים אמסלם הגיב לדברים וטען כי "זו טרגדיה שבראש פירמידת הרבנות בארץ יושב רב ראשי שאינו יודע את מקומו, כוחו בפיו להשמיץ ולפגוע בכל מי שעולה על דעתו, והכל בחסות הגלימה והתרבוש. הוא חושב שיקנה את מקומו בכותל המזרח של הרבנים, בכך שהוא ישמיץ ויילחם נגד הגיור המקרב והמקל, אך בדבריו הוא מגלה פעם אחר פעם את חוסר הבנתו בהלכות גיור, ולא עוד - אלא מגלה שאת פסקי אביו, הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שהוא מתיימר לדעת ולפרסם, גם בהם אינו בקיא".

"הגיע זמן לומר לו: היכבד ושב בביתך ושתוק! אל תדבר סרה בגרים ובגיורים, פן מן השמים יקפידו עליך ויבולע לך", הוסיף הרב אמסלם. "כבר רב ראשי אחד הלך בסופו לכלא על פותחו פיו לדבר סרה בגיורים, ואחר כמעט היה כמוהו לולא זכות עמדה לו. בקרוב תסתיים הקדנציה של האיש האלים הזה, ונזכה לברך 'ברוך שפטרנו' ממנו ומגסות ורמות רוחו".

הרב דוד סתיו, רבה של שהם ויו"ר ארגון רבני צהר, מסר: "בלתי נתפס שמי שעומד בראש מערכת בתי הדין והרבנים מפיץ שקרים על רבני ערים ומפקפק באמינות דיינים של הרבנות הראשית, רק בשל עמדות אחרות משלו. הרבנים הראשיים אחראים לפתרון בעיית ההתבוללות בישראל שנגרמת, בין היתר, בשל מחדליהם בתחום הגיור. צהר תמשיך לסייע לעולים להוכיח את יהדותם במסגרת מיזם שורשים, בשיתוף בתי הדין הרבניים".

--------------------------------------------------------------------------
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5655465,00.html
 
בוא נסביר לך כיליד הארץ

ולא ממציבי שס או קשור לקהילות חרדיות ,אני מסורתי שומר שבת ומתפלל ושם כיפה סרוגה!
אז ככה תפרידו בין אזרחים שתורמים בצבא או בבית חולים או לא יודע מה ,אין קשר לתרומת האזרח לנושא,יש כאן בעיה מאוד גדולה לאו דוקא קשורה לעליה מרוסיה אלא להבנה מיהוא יהודי ומהו יהודי ומהו זרע ישראל ,רק השבוע התפרסם מהלמ"ס נדמה לי 60 אחוז לא יהודים לגמרי ,תשמע שוב וזה אחדג התקלות שלא עשו גיור כמו שצריך ולימדו אותם שם עוד לפני העליה הארצה ,היה צריך לפחות שנתיים שלוש להכשיר ללמד וכו ואז לראות באמת מי נצר לעם היהודי ומי לא!

יש כאן כעס וכאב עצום של קהל מסורתי יהודי שמרגיש שהמדינה הזאת ולא רק תל אביב הולכת להיות מדינת כל אזרחיה כמו ניו יורק ולונדון ,וזה מנוגד לכל האמונה היהודית והתורה ,שתבין אני במרכז ובשפלה בקושי יכול לסמוך על כשרות במסעדה,וזה מרתיח ,תשמע אם היו אומרים תשמעו אנחנו צריכים עולים אירופים כדי שהמדינה תהיי אירופאית יותר הייתי אומר ניחא,אבל שאתה רואה גם פלשמורה אתיופים לא יהודים עולים ואז זה משפיע,אני במדינת היהודים לא מדינת כל אזריחה כמו קנדה ,יוצא שאני שמכיר בחורה רוסיה מזרח אירופית אפילו פולנית אם אין לה ניירת אמיתית שהיא יהודיה אני צריך שהיא תעבור גיור כמו שצריך,עכשיו זה שאבא יהודי לא או אומר שהבן יהודי ,גם ככה אם האימא יהודיה והילד מנותק לגמרי וממש כמו גוי באוכל ובאמונה שלו אז גם זה לא מאשר אותו כיהודי ,הוא יוכל לחזור לחייק היהדות אם יעשה תשובה לגמרי ושינוי וילמד,יש תנך יהודי יש תורה ויש הלכות מי שאשכנזי הולך על פי הרמא,מי שספרדי הולך על פי הרב יוסף קארו ,ותימנים במעורבבים כיום על פי הרמב"ם!

עכשיו כן קומנסטים לא קומניסטים יש בעיה אם ממשיכים להגיע נוצרים לכאן שהתחתנו עם מישהו שספק יהודי וכו,אני רוצה שיגיעו לכאן עולים עם זיקה ליהדות ,ויהודים נטו ,תאמין לי שברוסיה וכו אם היו פתאום 3 מיליון יהודים שרוצים לעבור אליהם גם לפולין הייתה רואה אך הם היו מתנגדים !

אני מצפה נעזוב מה קושניר עשה וכל הסתה נגד החרדים בגלל הבחירות ,תבואו לציבור כאן הרוסי ותאמרו לו יש בעיה כאן עם לא יהודים גם חברתית ,ואני לא נגד זרים אני מתרחק מגויים מכל צבע ומין ,הוא יכול לעבוד אצלי אבל אני לא מתחכך איתו או שהוא יבשל לי פתאום וזהו!

קושניר תקף אז גם הם תוקפים כי הם מרגישים שמנסים להרוס את הקהילות שלהם,ומי שגר בקהילה כזאת לא תצליח להפוך אותו לבליין תל אביבי וחובב קניונים ושופינג !

שתדע ועבדתי אצלם וכו תאמין לי אם היה סולידריות חברתית בשאר הקהלים כמו אצלם מ5000 שח אתה תחיה כמו מלך
 

SupermanZW

Well-known member
וכחובש כיפה סרוגה, אינך יודע

שע"פ ההלכה האורתודוכסית, כל מי שהוא בן לאם יהודיה הוא יהודי? גם אם אורח חייו אינו יהודי? לא קראת שהכתבה שטענה לרוב של גויים בקרב המהגרים מרוסיה לישראל הציגה נתונים שקריים?
 
אנחנו מדברים

על לא יהודים לגמרי,נכון אם האם יהודיה והבעל לא ,הוא יהודי בהגדרה אבל אם הוא משומד לגמרי ?אך נדון אותו בפועל?
64 אחוז לא יהודים מהעולים ,הרב לא התכון למי שיהודי נקי אך עלו 60 אלף עולים שפתאום לא ידענו שקהילות גודלות בכמות כזאת שלפחות כמה עשרות בתי כנסת היו צריכים להיות שם עם כמות עולים כזאת,הציבור לא מטומטם ,הסברה מה שקראתי שכביכול הלא יהודים יתבוללו בעם היהודי ואז יהיה ערבוב ואז כביכול הם מצטרפים לעם ישראל,זאת אומרת מי שמכיר רוסיה אוקראנית פולניה וכו שאין לה תעודות אמת שהיא יהודיה ,היא תצטרף להוכיח ולעבור מסכת בעיות בכדי להוכיח את יהדותה אם היא רוצה להתחתן עם יהודי ישראלי לא ממוצא רוסי ,אני בדיעה לתקן את חוק השבות לנטרל עליית גויים ולציין בתעודת זהות מה הדת באמת ,ככה שאני מכיר מישהי מסתכל ויודע אם היא גויה או לא ,אין ברירה מי שמסורתי ומכיר גם אתיופית צריכה להוכיח את יהדותה ויש בעיות עם זה ..
 

beatman

Member
כל מי שמגיע להתחתן כדת וכדין ישראל צריך להוכיח יהדותו

בלי קשר אם היא תרצה להינשא לצבר או יוצא בריה"מ.
אם אינה יהודיה וזייפה מסמכים, הרבנות תעלה על זה.
&nbsp
אני מסכים שיש לתקן את חוק השבות ולציין יהדות הלכתית במשרד הפנים מעבר לסעיף הלאום שבג"צ כבר כפה על רישום "מתגיירים" רפורמים כיהודים.
&nbsp
לגבי אתיופים, מלבד ספרדים, אף רב אשכנזי לא מכיר ביהדותם, אלא אם כן מדובר בגר צדק.
 
קבל עדכון

חייבים תמיד לבדוק גם לגבי פסולי חיתון וממזרות , לכן אני צריך רבנות חזקה ושמצידי כל תינוק שנולד שיהיה בדיקת רקמות עם אישור שהילד של בני הזוג,רפורמים למעשה הם פלג מהיהדות שהוריד כל כך הרבה מהיהדות ומתבולל לא מעט ועושה בר מצווה לכלבים וכו תראה ביו טיוב,מבחינת היהדות הם אפיקורסים,למשל יש לי אחים ודודים לא שומרים שבת ואפילו יין לקידוש אסור להם לפתוח ,אני פותח את היין ,וככה הורגלנו ולמדנו והמסורת למשל ,אתיופים החרדים האשכנזים לא קיבלו את הפסיקה של הרב עובדיה ביתה ישראל כבר עלו ממזמן,ואין כיום ביתא ישראל באתיופיה ,לכן חבד וכו לא מכירים בגיור רוצים גיור לחומרה ,לכן זה שמביאים פלשמורה יהודים שהתנצרו או כאלו שכבר נוצרים דור שני זה בכיה לדורות..

שמעתי את סגן שר הביטחון ,תשמע עושים עבודה מדהימה עם הגיור אתה לוקח את הצעירים בלי מחוייבות וכו בכפר נופש בצפון ומלמד ומגייר אותם ואחרי הצבא כבר אין בעיה עם היהדותם ,מה שמעצבן בתקשורת שהם כביכול רוצים שתגייר בלייט כזה כמו שעושים מבחן תאוריה ואז תהיי יהודי במהירות ולא מאמין באלוהים וכלום ,תעשה קורסים ומבחנים בשביל התעודת יהודי ותחזור לסורך כמו קיבוצנקים וכו ,ולכן שלא מבינים את היהדות כלל זה מה שקורה ,חייבים להקשות ולהערים קשיים בכדי לבדוק שרק מי שבאמת רוצה להצטרף לעם ישראל יצטרף.

לא רוצה להתגייר או לא בא לך סבבה מכבד את זה שיהיה רשום לך בתעודה ככה שאם אני יוצא עם רוסיה כאן ,לפני שאני בונה איתה הרים וגבעות אני בודק בתעודה אם היא בכלל יהודיה ,כנל גם אתיופית פולנית לטבית ליטאית חילונית גמורה וכו
 

beatman

Member
אתה רוצה להכריח כל ילד לעבור בדיקת רקמות ?

אין בעיה עם גיור ?
אולי המצאת לעצמך דת חדשה, בדומה לרפורמים

לקחת מישהו ולהעביר אותו "גיור" זאת בדיוק הדרך הרפורמית, וזה מה שלצערי הממשלה עושה בשיתוף כמה רבנים פתיים/מושחתים.
הרוב הגדול של אותם אנשים לא מעוניינים כלל להתגייר (אני נתקלתי אישית בתופעה הזו בצבא וגם בסיפורים ברשת) ומי שעושה את הטקס הזה, רק מעמיד פנים ועושה הצגה לרב שמעביר אותם ואז מסמנים להם וי במשרד הפנים.
כמובן שאין זה גיור כלל וכלל, אלא שקר.
ה"גיור" לייט זה בדיוק מה שעושים בצבא ובחסות הממשלה, לא סתם הרבנות הראשית פסלה את הגיורים של הרב דרוקמן אחרי שנוכחו לדעת שאותם "מתגיירים" בעצם העמידו פנים.
&nbsp
"חייבים להקשות ולהערים קשיים בכדי לבדוק שרק מי שבאמת רוצה להצטרף לעם ישראל יצטרף" - נכון מאוד, הכי חשוב זה לסנן רמאים ובשום פנים ואופן לא לפרסם ולא לשדל אנשים להתגייר, זאת מיסיונריות פסולה.
&nbsp
 
אני תומך בגישה של לעשות גיור כמו שצריך

וחייבים להקשות ואני תומך בזה ,אני לא יודע כמה באמת יש יהודים אמיתיים נקיים ברוסיה ואוקראניה ,מי שלא רוצה להתגייר שיהיה רשום לו בתעודה ,ושיפסקו להביא גויים ,בדיקת רקמות לתינוק זה נותן שקט שהילד לא ממזר ,שמעתי שכמה כאלו עשו את זה ,ואז הילד ממזר הבעל לא יודע מגדל ילד שלא שלו,וגם האישה נאפה ולפי דין תורה אסור לו לחיות ולשכב איתה ,הבעל והמאהב ,בכלל עדיף לגייר כשצעירים ולא מבוגרים זה יהיה קל יותר מאשר גיל מבוגר
 

beatman

Member
אתה סותר את עצמך בערך בכל הודעה

מצד אחד להקשות, מצד שני "צריך לגייר".
 

TaL53

New member
בולשיט

1. כל טענות השד העדתי צצות (באופן מפתיע) לפני הבחירות. את מי זה משרת? כמובן את ש"ס של יוסף ואת ליברמן. מה הסיכוי שהיה תיאום ביניהם?!
&nbsp
2. הרב יוסף (שחבל מאוד שהוא משתמש בתפקידו כדי להפיץ שקרים ושנאה) כמו גם שאר המומיות שיושבות ברבנות לא יודעים, לא מכירים ולא רוצים להכיר את יהדות מזרח אירופה. אין להם מושג ירוק איך התנהלו חיי היהודים שם, מה היו הקשיים ואיך קרה שאין ולא היו שם קהילות יהודיות במובן שהם מכירים מארה"ב וישראל. המקום היחיד בו אפשר לדבר על קהילה יהודית עם חיי קהילה היא דנייפר וגם זה בגלל הרב המאוד דומיננטי שיושב שם.
&nbsp
3. המומיות הגזעניות שממלאות את מסדרוני הרבנות לא רוצים ולא מסוגלים להבין שיהודי לא חייב להיות דתי. יש יהדות תרבות ויש יהדות חילונית. גם לפני העולים היו כאן חילונים שאכלו חזיר וגם אחרי העלייה זה המשיך. אבל מה, קשה לרב יוסף לטעון טענות כאלה נגד החילונים שנולדו כאן והם יהודים לפי ההלכה אז הוא הולך על הקל. אגב, חלילה אם הוא יעיז להגיד משהו על אתיופים למשל או על הצרפתים שבאים לפה לקנות דירה ולחזור לצרפת. אחרת הוא יקבל בקבוק תבערה לחלון הבית או שמספר המנדטים שלו יירד.
&nbsp
 

157cm

New member
אוי מה קרה? פתאום התחלת לדבר כמוני


צרפתים שקונים דירות ועפים לצרפת. חלית או שהתאהבת בי במבט שני?
 
הוא פשוט אמר את האמת

למה להתכחש? כשהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת ש400 אלף לא יהודים מישהו צריך לתת את הדין על כל והסברים,כי אתה מבין את השלכות ?מספיק שאני ישראלי מסורתי מכיר רוסיה או מזרח אירופית אני כבר בבעיה אם לה תעודות ממשיות שהיא יהודיה,מבחינתי לפני שעולים שיגיירו ושילמדו אותם שם היטב ואז גם לראות מי בא באמת לארץ ומי מהגר סטייל כמו מעבר לקנדה לשדרוג חייו ולקבל דרכון ישראלי במקום רוסי..
ב. יהדות חילונית זוהי יהדות שלא מאמינה כלל זה שהם יהודים זה לא אומר שהם מכירים ביהדות ואמונה ומסורת,לכן העולים הרוסים כאן מרגישים לא נוח וכו כי צריך להערים קשיים לפי התורה ואז לראות מי באמת מחליט להצטרף לעם ישראל או לא,זה שאתה רוצה להתגייר כמו שאתה עושה מבחן תאוריה או כמו אולפן ללימוד עברית זה בעיה אחרת ,ולכן העולים צריכים להחליט מה אני ומה הזהות שלי יהודי רוסי גר מתגייר נוצרי סלאבי אורתודוכסי ,שתבין וזה קרה לנו בבית הכנסת אריתראים שחשבנו שהם אתיופים להשלים מניין,ורוסים שלא שאלנו כי התביישנו ,וגם שהאתיופים לא רוצים להגיד מי פלשמורה ומי ביתא ישראל רק מי שיש כיפה אנחנו קוראים לו לבית הכנסת
 

157cm

New member
אתה עוד לא הוכחת שאתה לא מוסלמי

בפעם הבאה כשתפגוש את אימא, תשאל אותה אם לא זייפו לה תאריך לידה ולא החליפו לה את השם לעברי ולמה יצאת כל כך שחום, "יהודי".
 
אצלנו הכל הוכח

גם ממשפחת אימי התימנים ,שהיה ספר אילן יוחסין וכתובות ותעודות גירושין ושאין חשש ,וגם ממשפחת אבי זל שהשורשים הם עד מגורשי ספרד באילן יוחסין,בן דוד עשה עבודה מדהימה על זה ,אין ממזרים או נישואים עם גויים וכו שמרו בקנאות על המסורת והדת בקהילות קטנות בספרד ובמעבר למרוקו ולצרפת!
היה רישום למשל אצל האתיופים כמעט הכל על פי הקייסים ומה שהם זוכרים בכפרים,כי מי שלא התגרשה עם גט ותעודה ועשתה ילדים והתחנתה פעם שניה הילדים ממזרים..
 

beatman

Member
אתה לא צריך להסביר לי, כי אני יודע מה זה עם ישראל

אתה צריך להבין לעומת זאת שאין דבר כזה "לא עשו גיור כמו שצריך", כי גיור עושה רק מי שרוצה ולא בשביל להעלות אנשים לארץ או להתחתן עם יהודים.
יהודי זה לא מי שמסכים ללמוד, אלא מי שבן לאם יהודיה, גם הרבה צברים הם אתאיסטים שלא מוכנים להאמין בתורה ולשמור מצוות.
&nbsp
אני מסכים לגמרי עם הרצון שמדינת ישראל תהיה מדינה יהודית ולא מדינה רב לאומית עם צביון לא יהודי ואף כזה שמתנגד ליהדות.
&nbsp
באילו מסעדות אתה לא יכול לסמוך על הכשרות ?
הרי בכל מסעדה כשרה יש תעודת כשרות ואתה יכול לראות מי הגוף המשגיח.
גיור כמו שצריך זה רק גיור שגברת כלשהי תרצה לעבור במידה והיא תרצה להצטרף לעם ישראל ולא בשביל הצרכים שלך.
אם האמא יהודיה והבן אתאיסט שלא שומר מצוות, הוא עדיין יהודי לכל דבר ועניין.
להזכירך בערך 60% מהיהודים במדינה אינם חובשי כיפות.
&nbsp
המאבק על זהות המדינה ברור לי ואני מכיר מקרוב את הנצים.
הדתיים בחלקם באמת מתגוננים מהמתקפה ה'נאורה' ושינוי הסטטוס קוו ע"י צברים ויוצאי בריה"מ אתאיסטים שנלחמים נגד הדת.
מצד שני הרבה יוצאי בריה"מ לא ידעו בכלל לאן הם מגיעים ובסה"כ חיפשו להגר למדינה אחרת וחטפו כאן מהיום הראשון "רוסי מסריח" וגם לא מבינים את חוקי ההלכה שמפרידה בין יהודי לגוי, עם השנים נאגר זעם שמתפרץ כעת החוצה.
&nbsp
אתה מדבר על חרדים ?
בהחלט סולידריות וחמלה שיש הרבה מה ללמוד מהם, זאת החמלה היהודית האמיתית.
אני אגיד לך שלא חסר חינוך כזה גם אצל יהודים שפחות שומרים מצוות, החינוך נשאר מדורי דורות לעיתים, רק חבל אם הוא יימחק ע"י ה'נאורות'.
 
הבעיה אני מסביר

שהמדינה מעלה לא יהודים כלל כמו חוק הנכד ,מצידי גם שיגרשו ישראלים מחול חזרה לכאן,כאן אני רוצה עלייה יהודית כשרה ולגייר את מי שהתחתן עם גויה גיור כמו שצריך ולא גיור חארטה,אני הולך בשכונה של אימי אני כבר לא יודע מי יהודי ומי לא מרגיש כמו בהארלם ,גם אותי מקפחים ומסתכלים עם פרצוף חמוץ בתל אביב ובקיבוצים וכו ואני תרמתי ומשלם מיסים,אני כבר התרגלתי ולא מתרגש ,מי שמקפח גזען וכו לא זוכה לשקל ממני..
מצידי גם שגם את המסתננים יעיפו ולא מתאים לי שערבים ובדאווים יסתובבו לי בשכונות לצוד נערות אתיופיות ורוסיות ונערות מצוקה..
 

beatman

Member
אז אתה רפורמי...

"ולגייר את מי שהתחתן עם גויה" - זה כבר לא גיור כמו שצריך וכלל לא גיור.
&nbsp
&nbsp
 
הכונה לגייר את הגויה

שמגיעה לכאן או לפני הנישואים,רפורמים זה פלג ביהדות שלא רצה לקבל את היהדות המסורתית השטייטל ,וגרו בערי הבירה וערים מרכזיות כמו ברלין ומשם זה התפתח מתנועת השכלה והתערבבות עם גויים ,הם עושים בר מצוה לכלבים שלהם עם קריאה מספר תורה וכיפה על הכלב ,אז ככה שהם הוציאו את עצמם מהיהדות ,הם שינו תפילות ומנהגים ומחתנים ממזרים וכו

שתבין מלקקים להם את התחת כאן זה בגלל שיש להם הרבה כסף נזיל בבנק ותורמים המון למדינה בכדי להשתלט על היהדות והרבנות כאן והכותל זה המטרה שלהם.
מארק אדלסון הבעלים של ישראל היום הוא מגדולי התורמים והוא רפורמי .

פשוט לדעתי קהילת עולי רוסיה צריכה להביט על עצמה ולהביר לציבור כאן,שבאו לא מעט גויים שלא רוצים להתגייר ,שרק חשבו על הגירה כמו מעבר לקנדה ולא מאהבת ארץ ישראל,אני מבחינתי שיעברו בכיף לגרמניה יש משכורות טובות שם ,וקל להתערבב עם גוי גרמני וגוי רוסי מאשר עם יהודי ולהרוס זרע יהודי.


שוב מי שאשם זה הסוכנות וכל מי שהיה במשרד הקליטה והפנים שנתן לברדק הזה לקרות
 

beatman

Member
זה בדיוק מה שאתה דוגל בו, לגייר אנשים בשביל להתחתן איתם

רפורמיזם.
 
למעלה