הרחבות מיוחדות לפיירפוקס

  • פותח הנושא em28
  • פורסם בתאריך

em28

Well-known member
הרחבות מיוחדות לפיירפוקס

בת'רד הזה לא תוצגנה הרחבות טרויאליות , לא גרסאות חדשות להרחבות (אם אין בהן שינוי מדהים). פה לא תמצאו דיונים על ie-tab , ad block , tab mix plus וכו'. פה תמצאו (אני מקווה) דינונים על הרחבות שמשנות את חווית הגלישה. כל הרחבה כזו תקבל את המקום המגיע לה , ולכן כדאי שמי שמגיב ישים לב לאיזה הרחבה הוא מגיב , כדי שלא יווצר פה ת'רד מפלצתי שאי אפשר למצוא בו את היידים והרגליים.
 

em28

Well-known member
TabSideBar

הרחבה הזו לוקחת לדעתי את ה-FF עוד צעד אחד קדימה. היא מאפשרת להעביר את סרגל הטאבים לצד - עד כאן נשמע נחמד , לא יותר. זאת ועוד , ההרחחבה אוטומטית מחזירה את הסרגל למקומו הרגיל אם נפתח ב-sidebar סרגל אחר , סימניות ,הרחבות וכו'. זה עוד לא הכל , ההרחבה מציגה את הטאבים כתמונות ממוזערות. זה עוד שום דבר , ההרחבה עובדת בשילוב מדהים עם TabMixPlus ומאפשרת את כל הפונקציונליות שלה מתוך ה-sidebar. וזה כבר כסף קטן , ההרחבה מתאימה את עצמה להרחבה All-in-1-sidebar. עוד לא ראיתם כלום , ההרחבה מאפשרת את התפקודים הבסיסיים לכל טאב - סגור ,קדימה/אחורה , טען/עצור - מבלי לעבור לטאב ופה לדעתי טמונה ה"מיוחדות" שלה - אתם גולשים בלשונית אחת ומרעננים לשונית אחרת. קוראים כתבה ב-YNET ורואים אם יש תגובות בתפוז. השילוב של ההרחבה עם All-in-1-sidebar , מאפשר להקטין,להגדיל ולהעלים את צילום המסך. כתובת להורדה : http://users.blueprintit.co.uk/~dave/web/firefox/TabSidebar/index.html לעניות דעתי , הקובעת , ההרחבה הזו תשנה את הרגלי הגלישה שלכם , ראו הוזהרתם. בקרוב אצלכם.
 

roin10

New member
ולחיץ...

http://users.blueprintit.co.uk/~dave/web/firefox/TabSidebar/index.html
 

roin10

New member
עוד ניסיון...

http://users.blueprintit.co.uk/dave/web/firefox/TabSidebar/index.html
 

Ligeiro

New member
ההרחבות שלי

Adblock Adblock Filterset.G Updater All-In-One Sidebar Duplicate Tab IE View Lite ShowIP Tavb Mix Plus Web Developer כמובן שיש גם את IE-Tab, אבל הוא גורם לפיירפוקס לקרוס לעיתים קרובות, בעיקר כשמדובר בדפים כבדים.
 

em28

Well-known member
stop or reload

למה צריך שני אייקונים , אחד ל-טען מחדש והשני ל-עצור ? אייקון אחד שמשנה את תפקודו ואת צורתו כשצריך. כשנטען דף האייקון מתפקד ונראה כ-עצור, כש-FF סיים לטעון את הדף האייקון מתפקד ונראה כ-טען מחדש. הרעיון גאוני , פשוט ויעיל.
 

em28

Well-known member
autoclick

סקריפט עם פוטנציאל לשנות את אופן הגלישה שלנו. הרעיון הוא שאם עומדים על לינק זמן שהוגדר (ניתן לשנות) FF יבין שרוצים לעבור ללינק. נורא קשה להתרגל , בעיקר כי לא כל הקישורים עובדים כך. אם יפתחו את העניין שניתן יהיה לבצע את כל הפעולות, כולל הכל, בלי קליקים יכול להיות מתאים לחלק מהאנשים.
 

em28

Well-known member
All-in-1-sidebar

הרחבה שמאפשרת להעביר את כל החלונות שנפתחים ב-FF (הסטוריה , סימניות , הורדות , הרחבות וכו') ולעבירם לסרגל הצד. נוסף לכך ההרחבה מאפשרת ניוד של סרגל הצד ב-3 מצבים (סגור , אייקונים , אייקונים + רשימה ) וכן קביעת רוחב הסרגל. ההרחבה מאפשרת להציג כמעט כל דבר בחלון הצד מהחלונות המובנים , דרך דף האינטרנט עצמו , ועד כל מה שעולה בדעתכם (דרך הרחבות נוספות). ניתן למקם על סרגל הצד אייקונים נוספים , להחליט באיזה צד ימוקם הסרגל ועוד ועוד. ממולץ לנסות - לא תבינו איך גלשתם עד עכשיו.
 

em28

Well-known member
compact menu

אחרי שהוספנו אייקונים בכל מקום אפשרי, נשארה שורת התפריטים המעצבנת , שם למעלה , מיותרת. אז , ההרחבה הזו , מאפשרת לצמצם את השורה לאייקון. שישמושי מאד למי שרוצה להשתמש בשורה ל-forcatfox או foxytunes. להורדה : cdn.mozdev.org/compact
 

em28

Well-known member
צריך גרר

1. צריך לגרור את האייקונים MENU או COMPACT MENU למקום המבוקש. 2. ריסטרט ל-FF
 

em28

Well-known member
אם כבר - update notifier

זוכרים את החץ הקטן שהיה בגרסאות הקודמות של השועל ? הוא חזר כהרחבה שבודקת אם יש הרחבות או ערכות נושא שיש להם גרסה חדשה.
 

em28

Well-known member
RestartFirefox

ההרחבה למתקיני הרחבות !! כשמה כן היא.
 
למעלה