הריון לאחר אובדן מתי כדאי

Tנקר בל

New member
אני קיבלתי מיקרופירין

זו אמורה להיות תרופה בטוחה בהריון, ונשים רבות נוטלות אותה. מדובר באספירין במינון מאוד מאוד נמוך, שלא אמור להשפיע לרעה על ההריון. צריך להפסיק את הנטילה שלה שבוע לפני הלידה (הסיכון בלידה הוא לדימום יתר, במהלך ההריון - המינון מאוד נמוך, ולכן אפילו לא מחייב מעקב המטולוגי).
 

סיטאר1

New member
האם לקחת אותה כל ההריון?

בעצם אני לא יודעת באיזה שלב את? הבנתי שאפשר גם לקחת רק בתחילת ההריון, האם אני טועה או שכל רופא והגישה שלו. מתי זה ממש לפני הלידה איזה חודש ? זה היה לך טוב לקחת? אין תופעות לוואי ?
 

Tנקר בל

New member
כן

אני שנה+ אחרי הלידה. כנראה שזה תלוי גם בגישת הרופא, וגם בבחינת האובדנים שהיו. כאשר תהרי, תבקשי שיעשו לך מעקבי זרימה, אם לא תיקחי אותה לאורך כל ההריון. היה לי טוב לקחת כי התוצאה טובה
אני מאמינה שהייתי מגיעה לסיום ההריון גם בלעדיה, אבל לכי תדעי. לי לא היו שום תופעות לוואי מהתרופה.
 

סיטאר1

New member
האם משהי לקחה אוטרוגסטאן

בהריון, רציתי לשאול איך היה, וכמה זמן לקחתן, מתי עדיף בבוקר או בערב, והאם זה דרך פתיליה?
 

אומי 3

New member
ירד לי אסימון ושאלה

בעצת רופא פריון לאחר החזרה לוקחת אספירין במינון 75, בבדיקות דם רגילות נאמר לי על ידי נתרופת כי יש סמיכות יתר של הדם. שתי שאלות: האם מותר לקחת אספירין במינון כזה בתחילת הריון? האם סמיכות יתר היא בעצם קרישיות יתר? מבטיחה לספר את הספור שלי בהמשך.
 

מיליתו

New member
מתי כדאי?

אם אין סיבה שמונעת הריון נוסף - נראה לי שמייד. אישית - אחרי הריון כימי אחד נקלטתי מייד (לא חיכיתי אפילו מחזור אחד). אחרי סיום ההריון השני, לא יכולתי לנסות אפילו הריון שנתיים מסיבות רפואיות, וזה היה נורא קשה לחכות כל כך הרבה.
 

עידית ר

New member
אם את מרגישה מוכנה

להתחיל לעבוד לא חושבת שיש מה לחכות תלוי בך אנחנו חיכינו 5 חודשים לאחר הלידה רציתי שהגוף יתחזק אבל נתקלנו בעוד בעיות שלא הכרנו לפני את ההריון הנוכחי הצלחנו להשיג אחרי שנתיים מהפסקת ההריון לכן אם נפשית את מוכנה אל תחכי אבל אם עדין קשה אז עדיף לחכות לחזק עוד את הגוף והנפש בהצלחה
 
למעלה