הריסה של מקרר מרחוק

kerend11

New member
הריסה של מקרר מרחוק

אני לומדת בבית ספר והמורה בחרה לי פרויקט ובו משימה שאני צריכה להעלות רעיונות . המצב הוא כזה: מקרר נמצא בחדר סגור שאין גישה אליו. אבל הוא מקבל חשמל מכבל שנמצא אצלנו ויש לנו גישה חופשית לשקע החשמל שמחבר את הכבל של המקרר שלו. אנחנו צריכים להעלות רעינות איך להרוס את המקרר הזה דרך הגישה היחידה שיש אליו היא השקע שאליו המקרר מחובר . אני חשבתי על מכשיר חשמלי שמתווך בין השקע של החשמל לבין הכבל של המקרר בימקום שהכבל יהיה מחובר ישירות לשקע. אבל המכשיר הזה יכול להיות מכשיר שנותן מכת חשמל למקרר וגורם להרס של המקרר אבל זה יכל להיות רעיון אחר למכשיר שאולי יהרוס את המקרר בדרכים אחרות. אני לא מכירה מכשירי חשמל. אני מבקשת רעיונות למכשירים כאלה שעשויים להרוס את המקרר דרך החשמל. תודה מראש
 
יש לי כמה רעיונות

1. תוציאי ותכניסי את התקע לשקע במשך 10 דקות רצוף כך שהלחץ הגבוה של הגז במקרר יגרום להרס המדחס. 2. תחברי 2 פאזות למקרר כך שהמקרר יקבל מתח של 380 וולט וישרף. 3. תזמיני חשמלאי מוסמך ותבקשי ממנו להרס את המקרר.
 

kerend11

New member
לאור חשמל

להצעה הראשונה להכניס את התקע לשקע במשך 10 דקות-האם יש מכשיר חשמלי שיכול להדליק ולכבות כל שניה במשך 10 דקות אוטומטית ? ולגבי ההצעה השניה לחבר שתי פאזות למקרר-האם המפסק הראשי לא יפסיק את החשמל ופיוז שנמצא המקרר לא ישרף בימקום המקרר ? האם יש עוד רעיונות ?
 
לגבי ה........

לגבי ההצעה הראשונה ניתן לבנות מעגל פיקוד עם טיימר וממסר בקלות. לגבי ההצעה השנייה תאמיני לי שהמקרר ישרף במאית השניה ברגע שהוא יקבל 380וולט.
 
יש לי אחלה רעיון, קחי קבל גדול של

כמה אלפי וולטים עדיף 22 KV תתפסי על רשת החשמל הקרובה לביתך (22KV) תטעיני את הקבל ותחברי אותו למקרר, כמובן שזה בגדר מדע בדיוני ולא פרקטי אך המקרר לא ישרוד.
 

kerend11

New member
לכל המגיבים

כתבתם רעיונות שאני מעריכה זאת. אבל מה שמות המכשירים עצמם ? איך קוראים למכשיר ?
 
למעלה