ItsikH
Member
ההשוואה שגויה, כי אין שום בעיה להשיג שלדה כזו בחו"ל במחיר
צנוע ביותר, ללא ספק משמעותית פחות מכל שלדת כביש מתחרה, ולכן גם תוכל להרכיב עליה את המפרט שתארתי - אין הכוונה לשלדה ישנה אלא חדשה, השלדות האלו עדיין מיוצרות, רק לא מיובאות לארץ, בארץ תדרש להזמין כזו במיוחד בייצור ידני [והמחיר בהתאם].
אני מדגיש, אין לי ענין ב"וינטג'" כדוגמת המרצדס שתארת, אני מתאר את המפרט הסביר בעיני לרוכב טורינג: דוגמת השיפטרים ממחישה זאת היטב, תחזוקת הילוכי שלדה היא טריוויאלית, אין שום בעיה להתמודד עם כל תקלה אפשרית [ואף לזהות מראש כל תקלה פוטנציאלית], בשיפטרים התחזוקה הופכת קשה, והקרע נפוץ יותר, הוסיפו והגדילו היצרנים ודחפו את הכבלים והצמידו אותם לכידון ובככך הקשו עוד יותר על התחזוקה והגדילו את פוטנציאל הקריעה, בכדי שיוכלו לקדם את ה"שיפור" שבדמות ההילוכים החשמליים... שבהם כל תקלה [נדירה ככל שתהיה - ובגשם שוטף כל ציוד חשמלי חשוף לתקלות, מנסיון] פירושה השבתה מוחלטת.
גם גודל הקסטה שהצגתי במפרט קשורה היטב לאותו ענין: ככל שמרחיבים את הקסטה, השרשרת דקה יותר ותוחלת חייה מתקצרת. גם 7 הולך [ד"א גם קסטות כאלו ומערכות הילוכים תואמות עדיין מיוצרות].
כמי שנתקל ברחבי אוסטרליה - עם קנגורואים ופרות בלבד קילומטרים רבים לכל כיוון, וללא שום רכב מלווה או חילוץ אפשרי [3000ק"מ בסיכום] - הן בשרשרת גמורה, הן בקסטה גמורה והן בכבל הילוכים קרוע - המפרט שתארתי תואם את הצרכים שלי כרוכב טורינג.
צנוע ביותר, ללא ספק משמעותית פחות מכל שלדת כביש מתחרה, ולכן גם תוכל להרכיב עליה את המפרט שתארתי - אין הכוונה לשלדה ישנה אלא חדשה, השלדות האלו עדיין מיוצרות, רק לא מיובאות לארץ, בארץ תדרש להזמין כזו במיוחד בייצור ידני [והמחיר בהתאם].
אני מדגיש, אין לי ענין ב"וינטג'" כדוגמת המרצדס שתארת, אני מתאר את המפרט הסביר בעיני לרוכב טורינג: דוגמת השיפטרים ממחישה זאת היטב, תחזוקת הילוכי שלדה היא טריוויאלית, אין שום בעיה להתמודד עם כל תקלה אפשרית [ואף לזהות מראש כל תקלה פוטנציאלית], בשיפטרים התחזוקה הופכת קשה, והקרע נפוץ יותר, הוסיפו והגדילו היצרנים ודחפו את הכבלים והצמידו אותם לכידון ובככך הקשו עוד יותר על התחזוקה והגדילו את פוטנציאל הקריעה, בכדי שיוכלו לקדם את ה"שיפור" שבדמות ההילוכים החשמליים... שבהם כל תקלה [נדירה ככל שתהיה - ובגשם שוטף כל ציוד חשמלי חשוף לתקלות, מנסיון] פירושה השבתה מוחלטת.
גם גודל הקסטה שהצגתי במפרט קשורה היטב לאותו ענין: ככל שמרחיבים את הקסטה, השרשרת דקה יותר ותוחלת חייה מתקצרת. גם 7 הולך [ד"א גם קסטות כאלו ומערכות הילוכים תואמות עדיין מיוצרות].
כמי שנתקל ברחבי אוסטרליה - עם קנגורואים ופרות בלבד קילומטרים רבים לכל כיוון, וללא שום רכב מלווה או חילוץ אפשרי [3000ק"מ בסיכום] - הן בשרשרת גמורה, הן בקסטה גמורה והן בכבל הילוכים קרוע - המפרט שתארתי תואם את הצרכים שלי כרוכב טורינג.