הרפתקאות ותעלולים בשוק ההון הישראלי

dw

Well-known member
מנהל
ההודעה נכתבה ב 13:31.

וזה מה שקרה ב-16:50, 3 שעות לאחר מכן...

צפה בקובץ המצורף 98057

אתה לא גר כאן. לא קרה כלום. ככל הנראה הצבא התקרב לעמדת משגרים בדרום חאן יונס, ובמקום שייפול בידינו הם החליטו על שיגור כל הסחורה לחולון וראשל"צ.
נפגעו כמה רכבים, זה הכל.

ככל הנראה יכולת השיגור של חמאס מצטמצמת מאד.
 

deltaZer0

Member
1706723921542.png

זה בתור הספתח בלבד...
 

deltaZer0

Member

"בני הזוג השקיעו 500 אלף שקל באפריל 2017 בקרן וולת'סטון נדל"ן 44, שמשקיעה בפרויקטים של תמ"א 38. לפי הנטען בתביעה, הובטחה להם תשואה של 7% לשנה ו־17.5% לשנתיים וחצי, בניכוי דמי ניהול של 2% לשנה. לכן, לטענתם באוקטובר 2019, כשביקשו לפדות את הכסף, הקרן היתה צריכה להעביר לרשותם 585 אלף שקל. אלא שעד עתה הם קיבלו לידיהם 151 אלף שקל בלבד.
קרן נוספת שבה השקיעו ביולי 2019 היא קרן וולת'סטון מחיר למשתכן טי 13. בקרן הזו השקיעו 600 אלף שקל. תקופת ההשקעה בחוזה נקבעה לשלוש שנים, ולפי התשואה, שלדברי בני הזוג הובטחה להם, הם היו אמורים לקבל לידיהם 726 אלף שקל ביולי 2022. עד עתה הם קיבלו מהקרן הזו 333 אלף שקל בלבד.
השקעה שלישית של בני הזוג בתיווכו של שרבן נעשתה בדצמבר 2019 בקרן וולת'סטון נדל"ן 86, שבה הם השקיעו 250 אלף שקל למשך שנתיים, ולהיו אמורים לקבל לידיהם 285 אלף שקל בדצמבר 2021. עד אתה קיבלו בני הזוג 11 אלף שקל בלבד. כלומר עד כה קיבלו בני הזוג 495 אלף שקל, בעוד הם טוענים שהיו צריכים לקבל 1.6 מיליון שקל, על השקעה של 1.35 מיליון שקל, כאמור."

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
נערך לאחרונה ב:

deltaZer0

Member
 

deltaZer0

Member

deltaZer0

Member
ההרפתקה הכי גדולה בתולדות ישראל והשוק ההון שלה, עדיין לפניה...
 

deltaZer0

Member
המהדורה: חשיפת הקלטות שיחת האזהרה של צמרת משרד הבריאות עם ראשי הרשויות לקראת תרחיש של מלחמה כוללת בצפון


זאת היתה הצצה מפורטת מאוד למה שעלול לקרות חלילה במדינת ישראל אם תיפתח מלחמה כוללת בצפון לפי תרחיש הייחוס של רשות החירום הלאומית - בשיחה שקיימה היום צמרת משרד הבריאות נחשפו תרחישי החירום שכדאי לכל אזרח בישראל להכיר.

- בישראל נערכים להפסקת חשמל במעל ל60% משטח המדינה שתימשך כ- 48 שעות.
- הפסקות חשמל מקומיות צפויות להימשך עד 3 שבועות
- יבוצע ניהול ביקושים בחשמל שעשוי להביא לניתוק החשמל בין פעמיים לשלוש ביום בכל בית בישראל

מנכ״ל משרד הבריאות הזהיר את ראשי הרשויות היום: אם תעשו רק מה שאתם חייבים לעשות, נאבד חיי אדם רבים.
מה שמטריד יותר מכל את בכירי מערך החירום בישראל הוא אפשרות של קריסת מערכת הבריאות ומצב של אי ספיקה בעקבות הטיפול במונשמים ונתמכי נשימה במצב של הפסקות חשמל נרחבות וממושכות.

בשיחה חושפים במשרד הבריאות כיצד נערכים לטפל באוכלוסייה של כ35,000 מונשמים ונתמכי הנשימה ברחבי הארץ שזקוקים לחשמל תדיר.
- משרד הבריאות יוצא בימים אלה לרכש ענק של אלפי גנרטורים שיחולק למי שמונשמים ונתמכי נשימה שזקוקים להם
- יוקמו מרכזי אנרגיה וחמצן ברשויות. מדובר על מרחבים ממוגנים שבכל אחד מהם יהיו עד 50 שקעים שיספקו אנרגיה לצורך הטענת מכונות הנשמה ומיכשור רפואי.

המטרה של כל אלה למנוע קריסה של מערכת הבריאות בזמן שהיא גם ככה מתוחה עד הקצה.
מנכ״ל המשרד משה בר סימן טוב אמר בשיחה דברים מטרידים ״גם 2500 מונשמים שיגיעו לבתי החולים במצב חירום יביאו לאי ספיקה של המערכת״
בנוסף: משרד הבריאות נערך בעוד מגוון של כלים להתמודד עם התרחיש הקיצוני הזה תיעדוף מטופלים, תהליך שלמעשה קורה כבר עכשיו ובו מדרגים את רמת הדחיפות והצורך להגיע למטופלים מסוימים, מחסניות שהיה ופינוי, והסברה שתסייע לאוכלוסיה.
למשרד הבריאות יש פירוט של 60 הרשויות ע״פ היקף המונשמים ונתמכי הנשימה - הרשות שנמצאת במקום הראשון ובפער גדול מכל הערים האחרות - ירושלים עם כמעט 5,000 מונשמים ונתמכי נשימה. אחריה תל אביב עם כמעט 2000 חולים במצב דומה. (מיכאל שמש - כאן חדשות).

"האם יהיה חשמל בבורסה?" -- ישאלו חברי הפורום.

"האם יהיה אפשר להישאר בחיים, לרכוש מזראטי ולא לשלם מסים?" -- ישאלו שוב בפורום.
"האם ישלמו דיבידנדים?" -- ישאלו בעלי המניות של חברות שיחדלו מלהתקיים בבד אחד יחד עם הכלכלה.
"האם כדאי להשקיע בנדל"ן בישראל?" -- ישאלו בפורום אחרי הריסת 60% מהמבנים מעבר לנתניה צפונה.
"האם בעשור הקרוב יהיה אפשר לקבל גישה אלקטרונית בישראל לחשבונות בבנקים ולחשבונות אצל הברוקרים?" -- יפחדו לשאול בפורים.

האם למנהלי הפורום נשארו מודמים 33.6KBPS לקווי הטלפון הנייחים?

האם מישהו ממנהלי הפורום יידע להפוך אותו ל-BBS ול-usenet newsgroup?

p.s.
פורסם לפני 10(!!!) חודשים:
 

deltaZer0

Member
 

deltaZer0

Member
קשה לדעת, האם הוא משקיע בשוק ההון הישראלי.
1708886446715.png

קל לדעת, מיהו, מהי השקפת עולמו ולמי הוא מצביע בבחירות.

 

deltaZer0

Member
1708900977698.png

נציגי משרד האוצר הודו בדיון בוועדת הכספים כי 170 מיליון שקלים מתוכננים להתווסף ל־5.5 מיליארד הכספים הקואליציוניים שכבר נכנסו לתקציב 2024 • הסכום יגיע מרזרבות ששמרו באגף תקציבים, ומחצית ממנו תועבר למשרד ההתיישבות של אורית סטרוק...

תקציב המדינה החדש לשנת 2024 כבר עבר קריאה ראשונה בכנסת, אבל שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ממשיך לפעול להגדלת הכספים הקואליציוניים שיחולקו מקופת המדינה. בדיון שנערך ביום ראשון בוועדת הכספים של הכנסת, הודו נציגי משרד האוצר כי מעבר ל־5.5 מיליארדי השקלים הקואליציוניים שכבר נכנסו לתקציב, מתוכננת תוספת של עוד 170 מיליוני שקלים לרשות המפלגות הדתיות־לאומיות וסיעת יהדות התורה החרדית, שממתינה לאישורים משפטיים.

כמחצית מסך התוספת המיועדת - 86 מיליון שקל - תופנה אל תקציב המשרד להתיישבות של השרה אורית סטרוק, חברת מפלגתו של סמוטריץ'. היתרה תתחלק בין משרד המורשת (בראשות עמיחי אליהו), משרד המסורת (בראשות מאיר פרוש), והרשות לזהות לאומית־יהודית (בראשות אבי מעוז).
מיליונים שהונחו בצד
הסיפור של הכספים הללו התחיל לפני כחודש. אז סמוטריץ' עיכב את הנחת הצעת התקציב על שולחן הכנסת, תוך הפרת חוק יסוד משק המדינה. אחת הסיבות המרכזיות למשיכת הזמן הייתה המתנה לקבל חוות דעת משפטיות לאישור כל הכספים הקואליציוניים בתקציב. שר האוצר הספיק לאסוף רק חלק מחוות הדעת הנדרשות לפני שנאלץ להגיש את התקציב, ללא חלק מהכספים הקואליציוניים שרצתה הממשלה.
אבל סמוטריץ' ושותפיו לקואליציה, כך מתברר, לא אמרו נואש. את מה שלא הספיק להכניס לתקציב, יעבירו "בדיעבד" באמצעות הסטות תקציביות בוועדת הכספים. מנין יגיע הכסף? במשרד האוצר נערכו לכך מראש. מתוך הנחת עבודה שהאישורים המשפטיים יושגו בסופו של דבר, שמרו באגף התקציבים בצד 170 מיליון שקל בתוך סעיף הרזרבה.
חלק הארי שנשמר למשרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות הוא לא התוספת הראשונה שמקבל המשרד של אורית סטרוק. ח"כ אורית פרקש הכהן (המחנה הממלכתי) התעקשה לקבל בדיון פירוט על תקציב המשרד. מתשובת האוצר בוועדה התבהר הזינוק חסר התקדים של משרד ההתיישבות.
בסיס התקציב של המשרד הקטן עומד על 130 מיליון שקל בלבד. לפני כחודשיים, אושרו לו תוספות בסך של כ־450 מיליון שקל, במסגרת התקציב המעודכן ל־2023, שאמור היה להיבנות סביב מימון הוצאות המלחמה. כעת, בתקציב החדש ל־2024, יקבל המשרד תוספות בהיקף של כ־200 מיליון שקל. ואם לא די בכך, הסכום צפוי לגדול בהמשך, כאמור ב־86 מיליוני שקלים נוספים. בשורה התחתונה, סטרוק תקבל כמיליארד שקל להזרים אל הבייס הפוליטי ביהודה ושומרון.
האיחור של סמוטריץ' בהגשת התקציב נבע מסיבה נוספת. חוץ מאישור הכספים הקואליציוניים, הוא המתין גם לחוות דעת משפטיות להטמעת כספים קואליציוניים בתוך התקציב הרגיל. בוועדה התברר שמריחת הזמן, שהובילה לקיצוץ רוחבי אדיר של 67 מיליארד שקל עד לאישור התקציב החדש, "השתלמה" עבור סמוטריץ'. בזמן הזה הוא הספיק לשנות את ההגדרה ל־200 מיליוני שקלים מהכספים הקואליציוניים של משרד ההתיישבות, שעברו אל ספר התקציב הרגיל (החוברת הכחולה). היתרון עבור המפלגה: כעת לא יצטרכו להיות כפופים תחת מנגנוני הבקרה ההדוקים שמפעיל משרד האוצר על מימוש כספים קואליציוניים...
 

deltaZer0

Member
המוסדיים ניצלו את הירידה בשוק בגלל המלחמה בעזה כדי לקנות מחדש סחורה בזול בנובמבר/דצמבר
אחרי שנה של הוצאות כספים: המלחמה החזירה 24 מיליארד שקל לישראל | כלכליסט (calcalist.co.il)
יש להם ברירה???
הרי, כל חודש הם אמורים לספוג את ההפרשות הפנסיוניות של הציבור.

הרכבת, כן, נוסעת וכן, ללא הפסקה.
השאלה היא: לאן בדיוק היא נוסעת???

ואם כבר קיימות המסילות אי-שם, לפניה...
 
נערך לאחרונה ב:

dw

Well-known member
מנהל
בוודאי שהיתה להם ברירה. יכלו להמשיך לנייד כספים לחו"ל, אך בחרו לשנות מסלול ולהתחיל להסיט כספים לשוק המקומי. בצדק.
השוק היה זול והם ייצרו כסף לעמיתים. שאפו.
 

deltaZer0

Member
בוודאי שהיתה להם ברירה. יכלו להמשיך לנייד כספים לחו"ל, אך בחרו לשנות מסלול ולהתחיל להסיט כספים לשוק המקומי. בצדק.
השוק היה זול והם ייצרו כסף לעמיתים. שאפו.
אין להם ברירה.
עוד לפני האירועים הקטלניים, סך רכיב מניות חו"ל בתיקים מוסדיים והפנסיוניים התקרב ל-30%, הודות לניסיון מהפכה המשפטית ושאר הירוקות.
אין להם ברירה, כי הם חייבים לספוג כל חודש את הכספים של הציבור ולפזר אותו בהתאם למדיניות כל המסלולים.

יש להבדיל רווח "על הנייר" מן הרווח ממומש בפועל.

כל דבר ניתן לעטוף בעטיפה זוהרת ונוצצת, אבל זה לא ישנה את איכות התוכן.
 

deltaZer0

Member
השכלה -- זאת ההשקעה!

1709402310602.png

1709402341977.png

1709402373734.png
1709402457051.png
1709402478982.png



 
נערך לאחרונה ב:
למעלה