Ccyclist
Well-known member
ברור שגם עכשיו המצב נוראי. תראה את התיאור שלך - קווים שמשרתים את הערים הקרובות, שום דבר שרלוונטי לרכבת במסלול מהיר (שקיים ואין עליו אוטובוס אחד). איזור התעשיה שם שוכן חברות ענק מובילות ומן הסתם מושך עובדים מכל הארץ. זה לא כמה מוסכים שמשרתים את הסביבה הקרובה.
כל המבנה של רעננה בעייתי ורק תע"ש יכולה להציל אותה עם הארכת צירי האורך. המסלולים הריאליים לתח"צ תדירה הם רחובות הרוחב ממזרח למערב. כל מה שמשרת צירי צפון דרום למעט שדרות ירושלים חייב לשלב צירים שונים ומשם קצרה הדרך לספגטי. ספציפית לאזור התעשייה - אולי אם היה גשר לכפ"ס מעל כביש 4 וללא מחלף - זה היה יכול להיות ציר מקומי תחצ"י לקווי מזרח מערב דרך אזור התעשייה.
כשאני רואה את המסלולים - אין להם שום קשר לאיך שהייתי נוהג ממקום למקום בתוך רעננה.