השלמת 3 יחידות בתנ"ך

roonon

New member
השלמת 3 יחידות בתנ"ך

שלום שמי רונן ואני ניגד נכון לעכשיו לפסיכומטרי באפריל. עשיתי חישוב וכדי להעלות את ממוצע הבגרות שלי במידה שתספיק לי הכי טוב בשביליל זה לעשות השלמת 3 יחידות בתנ"ך. חשבתי לעצמי שאני אעשה את הפסיכומטרי אסיים אותו ואז אלמד לבד לבגרות בתנ"ך. בלכתי ליועל גבע לפגישת ייעוץ כדי לברר כמה פרטים ושם אמרו לי שמכיוון ש השלוש יחידות הנוספות של תנ"ך לא נמצאות בתוכנית הלימודים הסטנדרטיות בבתי הספר לא ניתן להשיג את החומר לבחינה בשום מקום חוץ ממקומות שמיועדים במיוחד בשביל זה כמו יואל גבע ושאר מכונים. למור בשורה התחתונה לפי מה שהם אומרים זה שאני אצטרך לעשות קורס. העניין הוא שהקורס מתחיל ממש בימים אלו ויקרה מצב שאני עושה לומד גם לבגרות וגם לפסיכומטרי וזה מצב שאני רוצה להימנע ממנו. בגדול אני רוצה להתקבל למשפטים באוניברסיטה בירושלים ועם ממוצע הבגרויות הנוכחי שלי בשליוב העובדה שאני מוגדר כ"ראוי לקידום" אני צריך לקבל פסיכומטרי של 686 ואם אני אצליח לקבל ציון של 90 בבגרות אני מוריד את הפסיכומטרי שאני צריך לקבל ל667. השאלה בסופו של דבר היא האם ה20 נקודות האלה בפסיכוטרי שוות את זה או לא.. עכשיו חשבתי על עוד שתיי אפשרויות נוספות ורציתי לשמוע תגובות עליהם ולראות אם זה בכלל אפשרי: 1. לעשות את הפסיכומטרי עד הסוף ולאחר מכן ללמוד עם מורה פרטי לתנ"ך את כל החומר תוך חודשיים וכך בעצם לגשת לבגרות. הבעיה אם העניין הזה זה למצוא מורה טוב שיודע מה משרד החינוך דורש בשלוש היחידות הנוספות של תנ"ך וכמובן שיש לו את החומר הרלוונטי( ספרים, מאמרים, פרשנויות) בשביל ללמוד את החומר בצורה טובה שתאפשר לי לקבל ציון גבוה?? 2. לחפש מישהו שעשה את הבגרות הזאת בתנ"ך או עושה אותה עכשיו ופשוט לשלם לו על החומר הלימודי הזה ופשוט לקנות אותו ממנו ובסופו של דבר ללמוד את החומר לבד עם קצת עזרה פה ושם. אמשח לכל התייחסות לעניין והמלצות שלכם במיוחד עם מישהו מכיר מורה פרטי בתנ"ך שיכול לעזור לי באזור המרכז או לחילופין מישהו שעשה את הקורס או עושה אותו עכשיו ומוכן למכור את החומר הלימודי. תודה,רונן
 

roonon

New member
מצטער על טעויות הכתיב הרבות

שמתי לב רק אחרי שפרסמתי את ההודעה.
 
היי

לטעמי ה - 20 נקודות לא שוות את זה. עבוד קשה בתקופת הפסיכומטרי, 20 נקודות הן באמת לא הרבה וניתן לעבור את הציון הדרוש. כיוון נוסף שהייתי מציעה לך לחשוב עליו הוא בגרות בהיסטוריה - ההשפעה תהיה זהה לזו של תנך אך לטעמי למידת החומר היא פשוטה יותר. בכל הנוגע למורים, רוב מורי התיכון היום מעבירים שיעורים פרטיים.
 

roonon

New member
אחלה תודה

יש למישהו מושג אולי איפה אפשר להשיג את החומר העיוני??
 

josie1986

New member
אם מדובר בבגרות בהיסטוריה

3 יח"ל עד כמה שידוע לי מתקיימת רק בקיץ, ואם זה באמת המצב אז עדיף קודם לחכות לפרסום המיקוד. מתוך המיקוד תבחר 3 נושאים שאתה רוצה ואח"כ תתחיל לאסוף חומרים. יש המון סיכומים באינטרנט (לפחות על הנושא של שואת יהודי קרקוב ואני חושבת שגם על מלחמת העצמאות). את הספרים אפשר להשיג יד שניה בחנויות ספרי לימוד (למרות שזה דורש כיתות רגליים משמעותי). ואפשר להיעזר המון גם בפורום פה בתפוז "לומדים בערוץ ההיסטוריה". בהצלחה.
 

רותרות4

New member
יש לי מורה בשבילך

אני השלמתי לחמש תנ"ך ולחמש ספרות בקיץ האחרון וזה היה קלי-קלות. אם אתה מוכן להרחיק עד חיפה(אין לי שמץ מאיפה אתה) יש מורה מוותיקות מורות התנ"ך, אגדה מהלכת ואישה מעניינת מאוד בשם שולה נתן(תחפש ב-144 שולה נתן בחיפה) שמלמדת בביתה. אליה משרד החינוך פונה כשמרכיבים את השאלונים... אין לך איפה לטעות איתה. אם אני לא טועה, יש לי עדיין את החומר שלמדתי איתו ואני אהייה מוכנה למכור לך אותו, רק תזכור שיש שאלון שניתן לעשות כיחידה פנימית בביה"ס בו למדת או לעשות את אותו השאלון כשאלון חיצוני של משרד החינוך. אני נבחנתי בשאלון הפנימי-שאלון ששולה עצמו הרכיבה. לדעתי זה שווה את זה. הכל שאלה של בירוקרטיה-האם בכלל תוכל לעשות זאת משום שלא למדת בבית הספר שלי...
 

roonon

New member
האמת זה משמע מעניין

מאוד והייתי מעוניין לבחומר נראה לי יותר מאשר במורה, בגלל שאני גר בחולון ואני לא יודע עד כמה זה יצא לי לנסוע לחיפה. בכל מקרה הייתי מעדיף לדבר בטלפון אז אם את רוצה את יכולה להשאיר לי את המספר שלך בהודעה אישית או שמהו כזה כדי שנסגור את העניין של החומר..
 

רותרות4

New member
אני צריכה למצוא את החומר

תשאיר לי את הטלפון שלך, אני אחזור אליך כשאמצא את החומר ואז נדבר עסקים
 

מורן770

New member
לרותורות4

היי, אני גם צריכה את החומר בתנ"ך ומוכנה לשלם עבורו, זה המייל שלי- [email protected] אני ממש אשמח אם תעזרי לי!! מורן.
 
למעלה