השמאלן הקיצוני יודיע רישמית על הקפאת התנחלויו

השמאלן הקיצוני יודיע רישמית על הקפאת התנחלויו

מגיע לימין האמיתי שהצביעו לשמאלן .
 
אני בעד" הסכם זנבה " גם ביבי בעדו רק הוא

עדיין לא יכול להצהיר על כך ,סבלנות חביבי .
 

gershon17

New member
איך אפשר להיות בעד הסכם ז'נבה?

כשכלל לא ברור מה כתוב בו? אתה בעד זכות השיבה, שכלולה בו אם מאמינים לגירסה הערבית ולפלסטינאים שעסקו בניסוחו, או נגד זכות השיבה - שלא כלולה בו אם אתה מאמין לישראלים שעסקו בניסוח אותו הסכם ממש?
 
לא צריך להאמין לאף אחד - אפשר פשוט לקרא את

ההסכם עצמו בנוסח העברי שלו. לפי נוסח זה יש לא רק זכות שיבה, אלא גם שיבה בפועל (סעיף 7, סעיף קטן 4, תת סעיף ד). יש בהסכם אמנם התניה: "אופציה ד' תהיה נתונה לשיקול דעתה הריבוני של ישראל ותהיה בהתאם למספר שישראל תגיש לנציבות הבינלאומית. מספר זה ייצג את המספר הכולל של פליטים פלסטיניים שישראל תקבל. כבסיס, ישראל תיקח בחשבון את הממוצע של המספרים הכוללים שיגישו המדינות השלישיות השונות לנציבות הבינלאומית." אבל גם מההתניה הזו ניתן להבין שההסכם מצפה מישראל לקלוט פליטים בתחומה ומה שנשאר פתוח זו הכמות שתקלוט.
 

gershon17

New member
כן, בעברית קראתי

ומה שכתוב שם מסתדר עם הצהרות הישראלית. בערבית, לעומת זאת, לא קראתי.
 
אם רק בעיית הפליטים מטרידה אותך דיינו .

ואם תקבל 10000פליטים סימלית ועל זה בערך מדובר ,תהרס הארץ ?תשמע ידידי מי ששמח על הכישלון של הפגישה בניו יורק ,עלול לבכות כאשר האוטובוסים יתפוצצו ,ואז נחזור שוב לכל השאלות .
 
איפה ההודעה הרשמית שהבטחת?

ומה אתה אומר על שינוי הטרמינולוגיה של נשיא ארה"ב, "ריסון" במקום "עצירה"?
 
אם שינוי המינוח עושה לך את זה לבריאות ,במבחן

התוצאה הבנייה נעצרה ,אז בעוד חודש תבוא "ההצהרה" תבין המשחק מכור ,וההתנחלויות שאינן בגושים יפונו במידה ואובמה יחליט ,במידה ואובמה יסוג מהכול אז הכול ישאר כפי שהוא ,מה שלא נראה לי . אבל בחייתק ברק הודיע בעצמו כבר מה הוא יאשר ,אז מה אתה צריך הצהרות .
 
למעלה