השמאלנים אכלו אותה- תבוסה מוחצת

השמאלנים אכלו אותה- תבוסה מוחצת

אמרנו לכם: אם תחתמו על אוסלו הם יביאו אונית מלאות נשק חופשי-חופשי. אמרנו לכם: אם תחתמו על אוסלו הם יפגיזו אותנו בקטיושות. אמרנו לכם: אם תחתמו על אוסלו הסאגרים שלהם יורידו את חילינו לקבר. אתם לא שמעתם. מכרתם את בטחון ישראל בעבור נזיד נייר. היום נחלתם נוק אאוט נוסף: אניית הנשק שנתפסה ע"י כוחות הביטחון המופלאים שלנו, הוכיחה פעם נוספת שאילו היה העם מקשיב לכם היתה נוצרת סכנה קיומית לקיום מדינת ישראל. אני מתנצל בשם שאול מופז, צה"ל ושאר כוחות הביטחון על שהרסו לכם את השבת. באמת מתנצל. אני שולח חיבוק אוהב לכל כוחות הביטחון שהשתתפו במבצע, ואשר מנעו פעם נוספת את הסכנה הקיומית שהמטתם על ישראל בהסכם אוסלו. כמה ילדים היו נרצחים מהנשק הזה אם היה מגיע לרשות הנציונל פלשתינאית? האם אתם מסוגלים לדמיין לעצמכם את אחיכם הקטן בשקית שחורה לאחר שפגעה בו קטיושה? אני מציע לכם להתחפר טוב טוב באדמה, להתנצל בפני עם ישראל ולרדת מעל הבמה הפוליטית. זה יהיה מספיק, כי אני יודע שבשורה התחתונה חשבתם שאתם פועלים למען טובת המדינה. אבל השחצנות שלכם מנעה מכם להקשיב לאזהרות שלנו.
 

שמאלני

New member
מבצע ענק של צה"ל !!!!!!

מבצע ענק של צה"ל הצליח למנועד מספינה עם 50 טון כלי נשק להגיע לרשות הפלסטינית. ועוד אני כבר חשבתי שהפלסטינים מתחילים לעצור מחבלים ולהלחם בארגוני הטרור כמו שעשו ב-96´ אבל כנראה טעיתי. עד להודעה חדשה אני בכלל לא מדבר על שלום,עד שאני לא יראה שהרשות עושה משהו כדי להפסיק את הטרור. אני אפילו לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הספינה הייתה מגיעה ליעדה,היו עפים קטיושות משמאל וימין על ישובים בתוך ישראל.
 

Roobie

New member
כן, אבל מה זה חידש?

לא ידענו שיש שם אירגוני טרור? לא ידענו שערפאת תומך טרור? צריך להגיע להסכם שיפסיק את הכיבוש - ועל-ידי כך יפחית את השינאה בצד שלהם כלפינו, הטרור יפחת והשנאה מהצד שלנו כלפיהם תפחת - כל זה יקרה רק כשיהיה גבול ברור בין שתי מדינות, הם בגדה וברצועה, אנחנו כאן. ולא, לא בהכרח "שלום". גם הסדר ביניים, עד שיהיה שם מנהיג רציני. עם ג´יבריל רג´וב אפשר לעשות שלום, לדוגמא.
 
כן, נכון...

ואם אתה לא תצדק, אז נחיה בגבולות אושוויץ, תחת מטחי הקטיושות שיגיעו לפלשתין באניות בצורה חופשית ומבלי שנוכל למנוע זאת. רוצה להמר? תהמר על החיים שלך. לא על שלי. אני לא מוכן להאמין לנבואות של השמאל בדבר הפחתת השינאה, כי אני מכבד את הערבים (בניגוד לשמאל), ומאמין לכל מילה שלהם: הם אומרים שהשינאה לא תפחת עד שיקבלו את יפו וחיפה. אני מכבד אותם ומאמין להם. אתה לא? אתה חושב שהם משקרים והשנאה כן תיפסק? לבריאות. לשימחתי, העם לא קונה את מה שאתה מציע.
 

שמאלני

New member
בגיניסט....

תגיד לי בן כמה אתה? לפי ההודעה הזאת אתה נשמע ילד קטן שנהנה להציק. מה אמרתם לנו תגיד לי,אמרתם לנו על האוניה? לא ידעתי שאתה מגדת עתידות איך ידעת אז שתבוא אוניה עם 50 טון נשק. אתם לא אמרתם לנו שום דבר רק בלבלתם לנו את המוח בהפגנות הסתה נגד רבין זה מה שהראתם לנו,לשמאלנים. תחזור כמה שנים אחרוה לפני רצח רבין,רוב העם היה איתנו חוץ מכמה בוחרי ליכוד בעיקר מתנחלי יש"ע שהיסתו נגד רבין. לולא רבין לא היה נרצח כיום אתה יודע עם כמה מדינות ערב היה לנו שלום. כבר היינו קרובים להסכמי שלום עם הפלסטינים ועם סוריה ולך תדע מה היה בא אלה. ואז עלה ביבי לשלטון והפסיק לחלוטין את הסכמי אוסלו. לערפאת היה אינטרנס להמשיך את הסכמי אוסלו אז הוא נלחם במחבלים,לעומת זאת ביבי ראה שיש שקט לא רצה להמשיך בשום אופן את ההסכם. לאחר לחץ של האמריקאים ביבי ויתר בסה"כ על חלק מלבנון. ב-3 וחצי ביבי יכל לעשות הרבה יותר אם אצל רבין היינו קרובים לשלום אז למה אתה לא המשכת את הדרך הזאת ולא היית גורם לנו עכשיו סבל כזה נוראי. הרי לא רק אני לא סובל את ביבי וכל השמאלנים אלא גם שמיר לא סובל אותו וחושב שהוא לא מתאים להיות ראש ממשלה. אז אם שמיר שהוא בצד של הליכוד אומר זאת מי אני שאגיד זאת. דבר שני,אולי לך הם הרסו את השבת כי אני שמח מהמבצע של צה"ל שהצליח למנוע מהפסינה להגיע ליעדה. אתה רוצה "שאחינו הקטנים" לא יהיו בשקית שחורה?? תכניס את המתנחלים לשטחי ארץ ישראל,תרים גדר הפרדה כמו שיש לנו בגבול עם לבנון וזהו אז אתה באמת לא תראה את "אחינו הקטנים" בשקיות השחורות. אתה רוצה להמשיך לראות את "אחינו הקטנים" בשקיות שחורות,תמשיך לתמוך בשרון תמשיך לעודד את הליכוד ותראה איך תגיעו רחוק. שורה תחתונה אין לכם מדיניות ושאני שואל אנשים מנוער הליכוד מה המדיניות של שרון הם לא עונים לי ומתחמקים איכשהו מהשאלה. הרי זה ברור לכולם מה המדיניות שלכם,מה שדגל זאב ז´בוטינסקי שכל המדינה תהיה שלנו. הרי זה בלתי הגיוני ובלתי מוסרי לעשות טרנספר.
 
אלוהים אדירים

אותן המנטרות החוזרות ונשנות, ועוד בעיוות של העובדות ודיבור שטויות. שמאלני אני מציע לך לשתוק ולהשכיל כי זה ברור שהידע שלך פשוט זעום. הסכמי אוסלו הם אסון, כולם כבר הודו בכך אפילו ברק דיבר על זה. ההפרות של הפלשתינים החלו כבר ב93!!! לפני נתניהו, הם בכלל לא התכוונו למלא את הסכם אוסלו מתי כבר תבינו את זה! לעזאזל תיכנס כבר לאתר הזה, ותקרא לפני שאתה מדבר. אנחנו דווקא כן מגדי עתידות, תגיד לי אתה ותענה בבקשה! איך ערפאת רוצה לעשות איתנו שלום אם הוא מבזבז מיליארדים של דולרים!! בשביל לקנות נשק במקום לעזור למסכנים ברשות הפלשתינים. ככה נוהג גוף שמעוניין בשלום? זה מה שכבר אמרנו לכם 1000 פעם הפלשתינים לא מעוניינים בשלום וכל יום שעובר רק מוכיח את זה. וכל הכבוד לצה"ל! רק טרנפסר יבטיח את קיומה של ישראל בדורות הקרובים.
 
אתה גדול, ביבי מת עליך

אז ביבי הפסיק את אוסלו? זאת המחמאה הכי גדולה שאתה יכול לתת לו. האדם שיפסיק את אוסלו באמת יזכר בהיסטוריה בשורה אחת עם דוד המלך ובר כוכבא.
 

Roobie

New member
אני מ-פ-ח-ד

סתם, רציתי לכתוב את זה.. מה ההיגיון בלהפסיק תהליך בנייה באמצעו? מילא היה חוזר ליסודות, למרות שזה היה יכול להיות עוד יותר מטומטם, אבל הוא סתם השאיר את התהליך באמצע. הוא השאיר אותנו במצב הזה: הפלשתינים שולטים באזורים מסויימים בשטחים אין הסכם, אין שלום, יש טרור ויש התנחלויות אף צד לא מקיים התחייבויות
 
לא הייתה ברירה.

אנחנו בניגוד לפלשתינאים מקיימים הסכמים, ולכן קיימנו כמעט את כל ההסכם. כולל הקפאת ההתנחלויות לזמן מה. אחרי שראינו שהפלשתינאים לא מקיימים את חלקם אז זה היה די ברור שעדיף להמשיך עם ההתנחלויות. בוא נגיד את זה ככה, אנחנו קיימנו 90% מהסכם אוסלו הפלשתינאים לא קיימו 90% מהסכם אוסלו. לדעתי אין בכלל טעם לדבר עם אומה שאין לה מספיק כבוד לקיים הסכמים. רק טרנספר יביא ביטחון
 

Charlie

New member
מי שמדבר....

מי נתן להם רובים? רבין, פרס ונתניהו מי נתן להם שטחים? רבין, פרס ונתניהו מי נתן להם ממון? רבין, פרס ונתניהו מי פתח להם דלתות לעולם ולבית הלבן? רבין, פרס ונתניהו מי ייבש את ההתנחלויות? רבין, פרס ונתניהו... מי ראה בערפאת פרטנר ו"ידיד אמת"? רבין, פרס ו...נכון - נתניהו. מאחר ונתניהו = הליכוד, ורבין,פרס=העבודה ניתן להסיק שאין הבדל?! אל יתהולל חוגר כמפתח, אתם לא יותר טובים מהם. גם אם הם חתמו על אוסלו זה היה רק לאחר הועידה הבינ"ל במדריד שהתבססה על 242 ו-338. וגם שמיר אינו אשם כי גם הוא יכול לגלגל את הקטסטרופה אחורה לקמפ-דייויד 1978 ששם "ייסדנו את מדינת הפלסטינים" (אלייקים רובינשטיין). בקיצור, טול קורה מבין עיניך - אילו הייתם ימין אמיתי הייתם מחסלים את התהליך כבר ב-1996 ולא ממשיכים את התנופה של אוסלו תוך הפקרת יהודי חברון. אגב, אפרופו הסתה (ר´ הודעתו המצויינת של אבנר - מתנחל מחברון!) ע"פ היהדות נתניהו הוא....מוייסר?? נשאיר את זה פתוח כדי שלא יעצרו אותי על "הסתה"... הניצחון הוא של צה"ל ומדינת ישראל ולא של חבריי ערפאת מהליכוד או מהעבודה. אם כבר היה זה ניצחון פוליטי הוא היה של אלו שתמיד התנגדו לערפאת ואוסלו - האיחוד הלאומי/ישראל ביתנו/ח"כ לשעבר בני בגין. (שעזב את הליכוד לאחר שכונה שם בוגד כשהתנגד להסכם וואי שהליכוד אימץ חלק מתהליך אוסלו בדרך למדינת פלסטין חבלנית ביש"ע)
 
וואלה אכלנו אותה

חשבנו כפתיים שבאמת יש בגדה וברצועה 3 מיליון איש - איזה מזל שטעינו. חשבנו שהעם הפלסטינאי כבוש ומדוכא ולכן פרצה האינתיפאדה - מזל מזל שטעינו. חשבנו שהשטחים מוצצים את לשדה של המדינה, הופכים אותה לבהמית, אלימה, משחיתים את כספיה לריק, מעוותים את הצדק ההיסטורי, מהווים מחסום להסדר כולל - אבל ראה זה פלא, המדינה שקטה, אף בעל לא רוצח את אישתו, אין התעללויות, אין פשע, הכסף ממש צומח על העצים כל נכה מקבל כסא גלגלים פלטינה אירופה אוהבת אותנו אפריקה על אחת כמה וכמה - מזל שטעינו. איזה כיף! טעינו!
 

Charlie

New member
בחייך אלמונימי

זה כל מה שאתה מסוגל להוציא כרגע? אם כן - אז כדאי שתחריש... אני זוכר הודעות הרבה יותר טובות מזו. הרבה. האם קיים כיבוש דומה בארה"ב? באנגליה? והפלא ופלא - גם שם בעלים רוצחים את נשותיהם, קיימת התעללות ומכה הפשע. אירופה? אפריקה? טוב שלא כתבת שמיקרונזיה שוקלת להחזיר את השגריר שלה (אם יש כזה כאן בכלל אחד כזה...) כי כולם יודעים את האמת - לנו חשובים היחסים עם הבית הלבן והקונגרס. אירופה היתה ותישאר עויינת ויש לי מאמר מצויין על כך עבורך. אפריקה? תעשה לי טובה.... עדיף שתפקח עיניך או לפחות תחריש ואל "תאשים" את מלחמת ששת הימים בכך שנערים נוהגים באלימות בתיכון כלשהו בבא"ש... קניתי כרטיס!! 165 ש"ח! אני מקווה שיביאו זר טוב בכסף שהם לוקחים לשערים 1-2-13 בעונה הבאה (אלא אם קשטן יחליט להחתים את פישטה לעוד 3 שנים...)
 
והנה תשובתי

1. יחסים בינ"ל - במקרה זה אני מציע לך לשקול מחדש את תשובתך, כפי שידוע היטב לחובב היסטוריה מושבע כמוך עד סביבות אמצע שנות ה70 (כאשר הגלגל מתהפך לחלוטין במלחמת לבנון) נהנינו מתמיכה בינ"ל אדירה בכל אירופה להוציא צרפת שהמצב איתה שונה (שיעור המוסלמים הגבוה באכולוסייתה). מאז הכיבוש מצבנו הבינ"ל בשפל, מדי שנה מתקבלות מאות החלטות קטסטרופליות, אפריקה נכבשה ע"י הפלסטינאים ואפילו ארה"ב (עד התאומים) עורערה בתמיכתה וזאת למרות היהודים שם שעושים עבודת קודש. 2. קשה לכמת את האפקט שאני מדבר עליו אבל נוכחותו מורגשת מדי שנה כשמפלס האלימות עולה ועולה - הכיבוש הופך אותנו לחברה אלימה, וולגרית, בהמית, הוא הופך אותנו לחסרי סבלנות, לקהי חושים, לאכזריים - הידעת שיגאל עמיר עשה את הסטאז´ שלו באלימות - בשטחים, כשהיה חותך חבלי כביסה ומתעלל באזרחים? רבים רבים בתוכנו עברו את החוויה המרנינה של שלטון בחייהם של אחרים תוך הפעלת אלימות כלפיהם - כמה מהם הפכו לבעלים מכים? לאבות מכים? כמה מהם מעיפים כאפה למי שמדבר אליהם לא יפה משום שהתרגלו לעשות את זה לאחמד במחסום? כמה מהם מזלזלים ברכושם של אחרים כפי ששברו את האגרטל בחיפושים אחר נשק? כמה מהם מתעלמים מחוקים ומתקנות כפי שירו בראש ולא ברגל על הילד שזרק עליהם אבנים? לך לכל מקום בעולם ומיד תזהה אותנו, הישראלים, יהירים חצופים עושים בכל מקום כבתוך שלנו - הכיבוש הורס אותנו! די!
 
די להאשים את הכיבוש בהכל

הכיבוש בנתיים מציל את התחת שלנו מהחיות אדם שגרות בצד השני של הגבול. אם אתה מוכן לסכן את המשפחה שלך ולהוריד את הכתרים זה עניינך אבל רוב האנשים פה לא רוצים להתפוצץ בזמן שאוכלים במסעדה. לדעתי אכזריות נגד פלשתינאים היא מבורכת! עד שיקלטו שעל כל כדור שהם ירו הם יקבלו 10 זה לא יפסק. ואתה יודע מה : לא אכפת לי מהתמיכה הבינלאומית ומהפלשתינים כי אני דואג לעם שלי ותאמין לי שגם עם עוד 100 פלשתינאים יהרגו מצפוני שקט כי זה יותר ממגיע להם. הישראלים יהיהרם וחצופים הא... איך זה שערבים יכולים להתנחל בלוד וברמלה ואנחנו לא יכולים להתקרב אפילו לאיזורים ערביים? להזכיר את הלינץ´ ברמאללה? רק טרנספר יביא ביטחון
 
התשובה שלי היתה רצינית...

1. לציין את הכיבוש (או יותר נכון את מה שאתה קורה כיבוש ואני קורא לו שחרור מבורך של חבלי ארצנו הקדושה) כגורם לכך שבעלים מכים את נשותיהם, זה בדיוק כמו להאשים את הכיבוש בכך שהפועל שלך הפסידה היום. ממך ציפיתי ליותר. 2. יחסים בינ"ל? בטח... בגלל זה בששת הימים כולם נחלצו לעזרתנו... ארה"ב שלחה את הצבא שלה לסיני, פקחי האו"ם לא נטשו, כולם אכפו את מה שסוכם ב-1956, אנגליה שלחה מטוסים. ממש תמיכה נהדרת. דרך אגב, גם בשואה היתה לנו תמיכה נהדרת. רוצה לחזור על זה? 3. מפלס האלימות עולה? קראתי בידיעות שהאלימות אצלנו גדולה במיוחד בגיל הנוער- מקום ראשון בעולם. והרי הנוער מעולם לא היה בשטחים... אז איך כבודו מסביר את זה? בכל ניסוי צריך גם קבוצה שלילית, אני מניח שאתה יודע. הקבוצה השלילית כאן הם אלו שלא שירתו בשטחים, והנה הפלא ופלא: דווקא שם האלימות רבה יותר. במילים אחרות: נכלשת לוגית, ואני מצפה (לשם שינוי) שתודה בזה. זו לא בושה. 4. אתה מדבר על אלימות? האם היה זה אוהד של הקבוצה שאתה אוהד שהשליך בקבוק תבערה לפני שבוע? האם אוהדים שלה כתבו "אבי רן החלמה מהירה"? האם אוהדים שלה העבירו בובה של בנו של אובארוב ביציע לפני מספר שנים? השחיתו את מכוניתו של שמעון מזרחי בשדה דב? אה.. הבנתי... זה בגלל הכיבוש...
 
"מעשה בלעם"

מדהים איך אתה מספק לי תחמושת בהתנדבות. נוער, מעבר לכל חברה אחרת, הוא בבואת הזמנים שאליהם הוא גדל, בבואת מחנכיו, הוריו, מנהיגיו. כאשר הם הופכים אלימים הוא הופך אלים, כאשר הם משדרים שישנם בני אדם שאינם לגמרי בני אדם - הוא משליך את הכלל הזה גם על משטמה עדתית (רוסים, מזרחיים), וולגריות ואלימות. 1. "לפיכך, בתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית, ובתוקף החלטת עצרת האומות המאוחדות אנו מכריזים בזאת... וגו´" (ציטוט מהזיכרון, מקווה שהוא מדוייק) שים לב, המדינה הזו הוקמה ע"י החלטת או"ם, היא הוקמה ע"י התמיכה הסובייטית, היא ניהלה מלחמה משותפת עם אנגליה וצרפת (56) וזכתה ב67 בזכות חייל האויר שסופק לה ע"י הללו וע"י אמריקה. אני מבין את הצורך השוביניסטי לתפוח על החזה ולצווח "אני! אני! אני!" אבל לא רק אתה ומר בגין (איפה הוא היה בתקופות הללו אגב?) היקר הקמתם את המדינה אלא תמיכת העולם - שאיננה עוד. 2. "להאשים את הכיבוש בכך ש..." וגו´ - שמע, אתה יכול להגיד שלהאשים את האנטישמיות האירופית של המאות ה17-18-19 באירופה (צרפת, אוסטריה וגרמניה הן המובהקות ביותר) בשואה זו השוואה אווילית - מה לדרייפוס ולנירינברג? אבל הקשר קיים והוא חזק ויציב, בתחילה אתה עושה דה הומניזציה תיאורטית (תהליך שראשיתו הנצרות) אח"כ אתה עובר למעשים (פוגרומים, משפטי ראווה אנטישמים, וגירושים "טרנספרים" למיניהם) ובסוף... הסוף מי ישורנו. אז כן, בהחלט, החברה שלנו בעיצומו של התהליך וזה משפיע עליה בכל רובדי החיים - אתה רשאי לבוז לקשר הזה אבל הוא קיים ומכרסם.
 
התשובות שביקשת

1. הנוער הוא בבואת מחנכיו? אתה רומז שמורי, מחנכי ומנהיגי ישראל הם אלימים? מוזר. אני לא נתקלתי באלימות בקרב מורי. זה לא הפריע לאלימות בבית הספר להשתולל. 2. אני מבין שבישראל של לפני שנת 1967 לא היתה אלימות בכלל, או היתה הרבה פחות? אשמח אם תביא נתונים בנושא, ואז אוכל לבחון את התיזה המוזרה שלך. ושים לב: לא די כאן להראות שרמת האלימות אחרי 1967 המשיכה לעלות בהדרגה. צריך להראות קפיצת מדרגה עצבנית כדי שיהיה לתיזה שלך איזשהו בסיס. תביא נתונים מבוססים, ואז נדבר. 3. תמיכת העולם? לא ענית לי איפה היא היתה ערב מלחמת ששת הימים, כשישראל עמדה בפני השמדה פוטנציאלית. מה פירוש המושג: "האחרון בנתב"ג יכבה את האור"? האם הוא נוצר כי כל העולם עמד לעזור לנו והרגשנו בטוחים? וכדאי שתפרט מהו הנשק האמריקאי שאתה מדבר עליו. למיטב ידיעתי לא היו לישראל מטוסים אמריקאיים ב-1967. אולי אתה יודע משהו אחר שאני לא... 4. איפה היה בגין? תחילה יו"ר האופוזיציה, התפקיד שפרס יקירך מילא על כך הרבה זמן. נלחם בחריפות נגד כל דבר שלא נראה לו. בששת הימים כיהן כשר בלי תיק ועמד על כך שירושלים תשוחרר. איפה השמאל היה מאז 1977? או באופוזיציה, בתור אימפוטנט שתומך בשלום הגליל, או בממשלה בתור מי שהביא עלינו 505 הרוגים בהסכם אוסלו, או כשותף נגרר בממשלת אחדות (להוציא 84-86, שבהן גם הכתיב מדיניות). אני מבין שתפקיד יו"ר האופוזיציה מיותר לגביך? 5. ההשוואה שלך לאנטישמיות מזעזעת אותי. האם אתה רומז שאנחנו בדרך להכניס את הערבים לתאי הגאזים? אם כן, אני מבקש שתגיד זאת בפה מלא.
 
והנה תשובתי

1. יחסים בינ"ל - במקרה זה אני מציע לך לשקול מחדש את תשובתך, כפי שידוע היטב לחובב היסטוריה מושבע כמוך עד סביבות אמצע שנות ה70 (כאשר הגלגל מתהפך לחלוטין במלחמת לבנון) נהנינו מתמיכה בינ"ל אדירה בכל אירופה להוציא צרפת שהמצב איתה שונה (שיעור המוסלמים הגבוה באכולוסייתה). מאז הכיבוש מצבנו הבינ"ל בשפל, מדי שנה מתקבלות מאות החלטות קטסטרופליות, אפריקה נכבשה ע"י הפלסטינאים ואפילו ארה"ב (עד התאומים) עורערה בתמיכתה וזאת למרות היהודים שם שעושים עבודת קודש. 2. קשה לכמת את האפקט שאני מדבר עליו אבל נוכחותו מורגשת מדי שנה כשמפלס האלימות עולה ועולה - הכיבוש הופך אותנו לחברה אלימה, וולגרית, בהמית, הוא הופך אותנו לחסרי סבלנות, לקהי חושים, לאכזריים - הידעת שיגאל עמיר עשה את הסטאז´ שלו באלימות - בשטחים, כשהיה חותך חבלי כביסה ומתעלל באזרחים? רבים רבים בתוכנו עברו את החוויה המרנינה של שלטון בחייהם של אחרים תוך הפעלת אלימות כלפיהם - כמה מהם הפכו לבעלים מכים? לאבות מכים? כמה מהם מעיפים כאפה למי שמדבר אליהם לא יפה משום שהתרגלו לעשות את זה לאחמד במחסום? כמה מהם מזלזלים ברכושם של אחרים כפי ששברו את האגרטל בחיפושים אחר נשק? כמה מהם מתעלמים מחוקים ומתקנות כפי שירו בראש ולא ברגל על הילד שזרק עליהם אבנים? לך לכל מקום בעולם ומיד תזהה אותנו, הישראלים, יהירים חצופים עושים בכל מקום כבתוך שלנו - הכיבוש הורס אותנו! די!
 
אתה צודק...

הכל קרה בגלל הכיבוש... במחשבה שניה, אולי נוסיף עוד כמה דברים: הכינרת ריקה ואין לישראל מים- זה כנראה בגלל הכיבוש. נבחרת ישראל לא הגיעה למונדיאל 30 שנה- בגלל הכיבוש. הכלב של קלינטון נדרס- אולי גם זה בגלל הכיבוש. אתה יודע מה? ההודעה שלך מושלמת. רק שכחת להוסיף סמיילי. מזמן לא צחקתי כל כך. אני מבין שאתם בהיסטריה, אבלים וחפויי ראש, אוכלים את עצמכם מבפנים. התגובה שלך היא סימפטום פסיכולוגי מובן. בדיוק כמו ההכחשות של הרשות הפלשתינאית לגבי אניית המוות.
 
למעלה