השמאלנים אכלו אותה- תבוסה מוחצת

אבנר.

New member
גם לליכוד היה יד בזה!

הליכודניקים היו אלו שהלכו שהלכו לסדאת, וחתמו על הסכם כניעה למצרים בקמפ דיויד בשנת 79 , שם הם נתנו הסכמה בדבר "אוטונומיה" לערביי יש"ע! ואח"כ הליכוד איכזב כשלקח אותנו לועידת מדריד!! ואח"כ להסכם חברון! ואח"כ להסכם "וואי"! אז -> כשאתם מאשימים את השמאל בפשע הזה! תדעו שגם הליכוד שותף מלא לזה! והמפלגה שהייתה נגד הפשעים הללו מימין הייתה "מולדת" כי רק "מולדת בימין!"
 
נכון, אתם צודקים...

מולדת הקימה 150 התנחלויות שכרגע הן המדבר היחיד שמונע חזרה לגבולות 1967. מולדת סיפחה את רמת הגולן. מולדת ישבה 200,000 יהודים ביש"ע. את כל זה עשתה מולדת. היא אמנם לא היתה קיימת כשכל זה קרה, אבל מה זה בסכ"ה? פרט שולי... ודרך אגב, למה מולדת לא עוזבת את הממשלה??
 

Charlie

New member
בגיניסט, אל תהיה מצחיק

אמנם חלק מההתנחלויות הוקמו בעת שלטון הליכוד ו/או ממשלת האחדות הלאומית אך היו אלה אנשי הציונות הדתית (שברובם מזדהים עם המפד"ל והימין האידיאולוגי: התחיה ז"ל, מולדת, איחוד לאומי) שדחפו להקמת היישובים ואף יישבו אותם. קמה יישובים הקימה ממש תנועת בית´ר למשל ביש"ע? הרי גם היישוב המסכן שהקימו בסיני נהרס בפקודה ישירה של רוה"מ, מנחם בגין. זכורה לי היטב תקופת היובש בעת שלטון רבין ו...נתניהו. אבל מה הטעם לבנות יישובים אם מתכננים למסור אח"כ שטחים אלו לידי אש"פ בהסדר כזה או אחר? אגב, ההתנחלויות לא מונעות חזרה לקווי 67´. אהוד ברק לא חשב שהם מכשול בעת שיחות קמפ-דייויד 2000 ואף יישובי הגולן לא יעזרו אם וכאשר תחליט ממשלת ליכוד זו או הבאה אחריה למסור את הרמה לסורים תמורת הבטחה מעורפלת. תהיה ישר, אתם הנגררים - לא הדוחפים.
 
כמה שאלות

1. מעולם לא הכחשתי את תרומתם האדירה של אנשי הציונות הדתית. אך הללו, ואני מבכה על כך, נמנעו מנסיונות משמעותיים להגיע להנהגת המדינה והתרכזו בגיטו של המפד"ל. אך גם אם טענתך נכונה, נכונותם להתישב היתה תנאי הכרחי אך לא מספיק, בדיוק כמו שלטון הליכוד, שהיה לא מספיק, אך הכרחי. בלי ממשלת בגין ושרון לא היתה קמה ולו גם התנחלות אחת. 2. אני מבין מדבריך שביש"ע אין מצביעי ליכוד? לדעתי זה לא כ"כ מתישב עם העובדות. במספר התנחלויות גדולות ומשמעותיות יש רב לליכוד, גם בקרב מפלגות הימין. זה נוגד את מה שאמרת. 3. ההתנחלויות הן בפירוש מכשול. האם אתה משלה את עצמך שהפלשתינאים היו מסרבים ל100% מהשטח נקי מיהודים? בלעדיהן כבר מזמן היינו בקווי 67, בדיוטק כמו שנסוגנו מלבנון. 4. למסור ישובים לאש"פ? האם שמעת מישהו בליכוד תומך בכך? אם כן, אנא כתוב את שמו כדי שאדע לא לתמוך בו.
 

אבנר.

New member
מי שצודק....

גם העבודה הקימה התנחלויות! יגאל אלון היה בין המקימים של קריית ארבע! גולדה מאיר אישרה לחזור לכפר עציון! השומר הצעיר הקימו את כפר דרום! אז מה??? זה מוכיח משהו?! חוצמיזה שהם נסוגו מהרעיון הציוני??!? -לא!!! אני לא יצביע בגלל זה לעבודה!! והליכוד הקים ישובים, אבל הליכוד פינה 13 ישובים בחבל ימית! ועל כך לא נשכח ולא נסלח!!! ועדיף לעשות מעט טוב ולא לטעום מהרוע! מאשר לעשות טוב ורע גם יחד!!! מה שווה לבנות ישובים אם עוקרים אותם?? יד אחת נוטעת והשניה עוקרת??!?? ובאמת אני לא מבין מדוע מולדת אינה עוזבת את הממשלה!! אני לא יכול להבין איך אפשר לשבת בממשלה שמדברת על הקמת מדינה פלשתינית. לא מבין!
 
אז תחליט... בעד מי אתה?

לפי מה שכתבת אין מפלגה שמייצגת כרגע את מה שאתה מחפש. אז אני מת לדעת: בעד מי תצביע בבחירות?
 

אבנר.

New member
אני יצביע למולדת!

ואני מקווה שעד אז אני אצליח לשכנע את הרב בני אלון לפרוש, לפני חודש דיברתי איתו ולא ממש הצלחתי לשכנע אותו..
 

Charlie

New member
גם לי מתוכננת פגישה עימו

וגם אני מתכנן לדרוש בה ממנו לפרוש לאלתר מ-ממשלת פרס בראשות שרון.
 
למעלה