השפעת הפוליטיקה האמריקאית על מסע בין כוכבים?

השפעת הפוליטיקה האמריקאית על מסע בין כוכבים?

לילה טוב לכם הערב אני מבקש את מומחיתכם למציאת מאמר באנגלית או עברית העוסק בהשפעת תנודות הפוליטיקה אמריקאית על מסע בין כוכבים? שמעתי משיחה שלי עם טראקי מקצועי לפני כמה שנים על מאמר כזה, אבל לצערי שכחתי לבקש קישור, והיום שאני צריך את המאמר לצורך לימודים אקדמיים איני מצליח למצוא אותו מרוב הבלאגן הרשת. אין לי מושג אם המאמר אקדמאי או מאמר חובבים או בכלל כתבה בעיתון או מגזין אבל אני מחפש אותו ואהיה אסיר תודה אם למישהו/י יש לינק או את המאמר שמור ואשמח לקבל אותו בתודה מראש THE PUPPET MASTER (לא אני לא אוהב את מטאליקה מצטער)
 

n i v1

New member
אני מעריך שיש כאלה

אבל אני לא יודע איפה אפשר למצוא אותם. מה בדבר לחפש בגוגל סקולר או לעשות חיפוש עומק? גגם אם זה לא לאקדמיה, בטח רבים כתבו על זה...
 

subatoi

New member
אני מציע לשאול באחד הפורומים של האתרים

הגדולים בחו"ל. מסתובבים שם יותר אנשים, והם גם דוברי אנגלית. סיכוי גדול יותר
חוצמזה, הנושא נשמע מאוד מעניין. שמתי יד לאחרונה על ספר שמאגד מאמרים אקדמיים על מב"כ, ולו רק היה לי זמן להתעמק בו, אני בטוח שהיה יוצא מזה הרבה טוב. מהמעט שהצצתי בו, זה די נחמד, לקרוא דברים מעמיקים על מב"כ.
 

robotrik1

New member
לא יודע אם זה יעזור

אבל מצאתי לפחות מאמר אחד : Star Trek as a reflection of American Imperialism מצד שני , אני לא יודע כמה סיכוי יש לך למצוא מאמר שמישהו לפני שנים דיבר איתך עליו . יש המון מאמרים שונים ודברים מופיעים ונעלמים מן הרשת כל הזמן . וחוץ ... , אולי סטר טרק היא בכלל פרסומת לאוטופיה קומוניסטית ? סתם מחשבה .
 
למעלה