השקעה בארץ, ברלין או ארה"ב?

alexav

New member
השקעה בארץ, ברלין או ארה"ב?

שלום,
הייתי רוצה לשמוע על יתרונות וחסרונות של מקומות ההשקעה הנ"ל. האם עדיף עכשיו לא להשקיע בארץ לאור החירים הגבוהים? ואיפה כדאי בחו"ל?

תודה
 

NDreamer

New member
ממליץ לך

לקרוא את הבלוג שלי, www.nadlandreams.co.il

אני מדבר שם רבות על ארה"ב וגם קצת על ברלין

כל עסקה ואזור לגופו, כל השקעה מתאימה לצרכים מסויימים, כגון תשואה משכירות ומכירה, רק שכירות או רק מכירה

בארה"ב מסתמנים הרבה אזורים כמו פיניקס אריזונה, אבל לכל אזור בעלום יש הרבה משמעויות, כגון, מיקום, תושאה, פוטנציאל גדילה ורלונטיות לכיצד אתה רואה את ההשקעה שלך כקונספט

בהצלחה
 

offir11

New member
דעתי

גילוי נאות: אני יזם נדל"ן שמשקיע בניו יורק מעל ל-10 שנים. החברה שלי בין היתר, משווקת נכסים בניו יורק לנשקיעים ישראלים

את ברלין אני מכיר פחות מארה"ב. מהלא מעט שחקרתי בארה"ב התשואות גבוהות יותר והחוק הוא לטובת המשכיר. ברלין קרובה יותר...

לגבי השוואת השקעה ארה"ב-ישראל:
1. תשואה- השקעה נכונה בארה"ב תוביל לתשואה גבוהה משמעותית מהשקעה בנדל"ן כאן בארץ. כיום, התשואה בפריפריה נעה סביב ה-5%. התשואה במרכז נעה סביב ה-3%. במידה ומשקיע מסתפק בתשואה של 5% מבלי להסתכן יתר על המידה ובחשיבה ארוכת טווח, שישקיע בארץ. כיום, השקעת נדל"ן בארה"ב לא נחשבת כחשיבה מחוץ לקופסא אלא כנורמה עסקית. אלפי ישראלים משקיעים בחו"ל. השקעה נכונה (אחרי שיעורי בית רבים) בארה"ב עשויה להוביל לתשואה שוטפת כפולה מבארץ.
2. פוטנציאל רווח הון - המחירים בארץ בשיאם. מספר המשכורות הנדרשות לרכישת דירה בשיא. המחירים ברוב ארה"ב עדיין נמוכים משיאם בסוף 2006 ובחלק מהמקומות נמצאים אפילו 30%-40% מתחת לשיא. רק נביאים יודעים לומר מה יקרה לרמות המחירים. לא יצא לי לפגוש עדיין נביא בדורנו.
3. נוחות - אין ספק שמבחינת נוחות, השקעה בארץ נגישה ונוחה יותר. בארץ, המשקיע יכול להסתמך רק על עצמו וחו"ל הוא חייב לסמוך על חברת הניהול המקומית. חבאת ניהול טובה, חוסכת את כל כאב הראש של המשקיע. חברת ניהול גרועה עלולה להפיל השקעה.
4. היבט חוקי - מבחינת רישום הנכס, גם בישראל וגם בארה"ב אין בעיית ביטחון שהרי הנכס כאן וכאן נרשם על שם המשקיע. ברמה השוטפת, בישראל קשה מאוד להוציא שוכר שלא משלם, בארה"ב ברוב המדינות מאוד קל ובחלק קטן מהמדינות "רק" קל.

אלכס, הייתי מציע לך לקבוע פגישות עם מספר חברות בהתאם לתקציב שלך. אל תפסול את ברלין, גש ושמע מה יש להם להציע. אין כמעט אדם שלא מכיר חבר שהשקיע בארה"ב. שאל חברים היכן השקיעו וקבע פגישה עם 2-3 חברות שמשווקות נדל"ן בארה"ב.

תוכל לקרוא פוסט שנכתב לגבי נדל"ן בארה"ב
 

alexav

New member
תודה. בנתיים רציתי

להשוות פחות או יותר על סמך הנתונים שיהיה מובנים לי שני המקומות האלה.

איפה ניתן לראות תנאים כלליים של חברות שמנהלות השקעות בארה"ב? האם ניתן להתרשם מפרוייקט ספציפי עם נכסים ספציפיים, דמי ניהול וכו'?

תודה
 

offir11

New member
תתחיל בגוגל

"נדל"ן בארה"ב" או בכל איזור שתבחר.
רוב החברות מפרסמות פרוייקטים למכירה.
העצה שלי היא שתיקח פרוייקט ותתחיל לחקור אותו: האם המחיר אותו החברה מציעה אינו גבוה משווי השוק? האם השכירות שרשומה תואמת את השכירות הנהוגה באיזור? ועוד...
דמי ניהול הוא אחד הפקטורים הכי זניחים. הוא ינוע בין 6%-12% מדמי השכירות שיתקבלו (collective income) ואחת השאלות היא מה חברת הניהול נותנת? יש חברות ניהול שרק גובות דמי שכירות ומפקידות לך בחשבון ויש חברות שמנהלות את הנכס מא' עד ת'.
 

alexav

New member
כל הדרכים מובילות לגוגל

כמובן שאני עושה חיפושים גם בגוגל.

אך עדיין רציתי לשמוע על דוגמאות נקודתיות יותר.
למשל לחברת אינספיריישן באתר שלהם יש פרוייקטים מעניינים שכבר חקרתי.

כעת הייתי רוצה למצוא דוגמאות ספציפיות לפרוייקטים בארה"ב.
לכן ההפניה מתוך הפורום לגוגל לא רלוונטית.
 

office5

New member
נדל"ן בארה"ב

שלום לך
אז למה להשקיע בנדל"ן דווקא בארה"ב.
בשנת 2007 מחירי הנדל"ן בארה"ב ובפלורידה בפרט החלו לרדת בצורה משמעותית עקב בועת נדל"ן שהתפוצצה ובנוסף משבר ה"סאב פריים" שפקד את ארה"ב והביא לנפילת הבנקים עקב חוסר היכולת של האזרחים להחזיר את המשכנתא.
המשבר גרם לכמות עיקולים גבוהה וכתוצאה מכך, מחירי הבתים ירדו בכ - 70%-30% מערכם בשנת 2007, בנוסף כיום הרבה בעלי בתים מחזירים את בתיהם לבנק מסיבה אסטרטגית, המשכנתא גבוהה הרבה יותר מערך הנכס העכשווי!
הבנקים נשארו עם מיליוני נכסים מעוקלים ואין ביכולתם של הבנקים להחזיק בהם ולתחזק אותם לכן הבנקים "משחררים" את הנכסים במחירים נמוכים לכל המרבה במחיר.
אין ספק שזהו הזמן להשקיע בנדל"ן בארה"ב בעקבות מחירים אטרקטיביים מאי פעם וביקוש לשכירויות גבוה.
הביקוש לשכירויות גובר עקב בעלי בתים שמחזירים את בתיהם לבנקים וכעת הם הפכו מבעלי בתים לשוכרים !
זהו הזמן הטוב ביותר להשקעה בארה"ב במיוחד למשקיעים ישראלים עקב ירידת ערך הדולר.
מאז נפילת מחירי הנדל"ן פוקדים אלפי משקיעים מכל רחבי העולם את ארה"ב בכדי לנצל את מחירי הנדל"ן הנמוכים והאטרקטיבים!

ממליצה להיכנס לקרוא בהרחבה
http://www.kuman.co.il
והכי חשוב... שיהיה בהצלחה.
 

gello

New member
נדל"ן בגרמניה

גילוי נאות - אני בעל אינטרס.

אבל בכל מקרה, במקומך הייתי מסתכל קצת מעבר למשבצת הרגילה של ארה"ב או ברלין. בגרמניה יש אפשרויות השקעה נרחבות שמתאימות לכל הכיסים.

אשמח לעמוד לרשותך, גם טלפונית 054-5924995.
 
למעלה