השרשור השבועי יוצא לדרך!!!!

אמאשלי2

New member
זה כיף שהבטן נהיית הריונית!

ואיזה כיף זה בן ובת!! בשעה טובה!! כך גם אצלנו, זה בדיוק מה שחשבנו שהכי יתאים למשפחה הקטנה שלנו
למרות שהכל היה מתקבל בברכה ורק בבריאות תקינה
 

heryonit2

New member
שבוע 19 ולצערי הרב בעוד כשבועיים

הונחיתי לצאת לשמירת הריון עד הלידה. מצד אחד, כבד לי וכואב לי מאד ואני מאד מותשת ב22:00 בלילה כשאני נכנסת למיטה כבר עם ה"לשון בחוץ". מצד שני, אני רגילה להתרוצץ מצאת החמה עד צאת הנשמה ומפחדת להתחרפן בבית משעמום/ממחשבות.... מה אתן אומרות? הריונית2
 

sefia

New member
מה הסיבה לשמירה?

שמירה מלאה בשכיבה א רק הורדת הילוך בבית? יש הבדל בין השניים..
 

heryonit2

New member
שמירה

בעיית קרישה, מקבלת קלקסן+חשש ללידה מוקדמת בנוסף, מאד מאד כבד לי ולוחץ לי, יש לי כאבים מאד חזקים.
 

heryonit2

New member
לגבי ההנחיות

טרם קיבלתי הנחיות מפורטות הייתי עסוקה בלכעוס על זה שנתנו לי שמירה ולא ממש שאלתי שאלות נוספות. יש לי עוד מעקב הריון בסיכון גבוה לפני היציאה לשמירה ואני מניחה שאז אקבל את כל ההנחיות בצורה מסודרת. אשאל הכל. ד"א, מה לשאול?
 

sefia

New member
אני לא יצאתי לשמירה

אז לא יודעת בדיוק אבל נראה לי שהייתי שואלת מה "חומרת השמירה" האם עלי לשכב לגמרי? האם מותר לי להתהלך? לצאת מחוץ לבית? כמה? לפי ההנחיות הייתי מתכננת את התקופה הקרובה תשמעי, את יוצאת לשמירה מסיבות בריאותיות והכי חשוב זה לשמור על הקטנטנים בפנים. נכון ששמירה זה מבאס אבל הגוף שלך אותת לך בכל דרך אפשרית שאת חייבת להוריד הילוך דחוף... כשתגמרי לכעוס (
) תביני שזה חלק מהאמהות שמתחילה כבר עכשיו.. תתכונני לשמירה: ספרי קריאה, סרטים, תיוקים, סידור אלבומים - כל מה שלא הגעת אליו עד היום, שיטוט באינטרנט לחפש דברים שתצטרכי, תתארגני שיבואו לבקר אותך, שמישהו יביא לך אוכל טרי (אם אסור לך לעמוד על הרגליים הרבה) תתכתבי איתנו פה..
תעשי חיפוש ותראי שיש פה המון בנות בשמירה, גם כאלו שממש מההתחלה הן בטוח ידעו לעזור לך להעביר את הזמן.. בהצלחה!
 

julb

New member
אני לא הייתי מתווכחת עם הנחיות

אחותי ילדה שלישיה לפני 16 שנה, כולן יצאו מעל 2,600 שזה השג לא מבוטל. היא טוענת שהיא שמרה יותר ממה שהונחתה - מה שנכון, היא עברה לגור אצל ההורים שלי השאירה בעל ו - 2 ילדים בבית, לטובת לשכיבה כמעט מלאה, ואכילת כל מיני ממרחים של חרובים נבטים, חיטה ועוד כול מיני קשקושים מסריחים. בכל מקרה סחבה עד שבוע 38 ואף תינוקת לא היתה פגה באינקובטור אפילו לא לרגע. אז אני אומרת תקחי על עצמך פרוייקט שלא מצריך יציאה מהמיטה - ארגון אלבום דיגיטלי? סקירת כל חנויות הריהוט לתינוקות והמחירים? או כל דבר אחר שיתן לך תעסוקה, אני מקווה שלא יהיה צורך בשמירה אצלי - אבל אשמח לקבל הנחיה להפחית את שעות העבודה זה בהחלט יהיה שידרוג עבורי.
 

אמאשלי2

New member
מה? רופא יכול לתת הנחיה

להפחתה בשעות עבודה? יש דבר כזה? ואז מי משלים לך את המשכורת? ביטוח לאומי או ימי מחלה של העבודה? וממש עודדת אותי עם הסיפור על אחותך, זה יעזור לי להמשיך במקרה שהרופא יחליט להשאיר אותי בבית.
 

julb

New member
כן כן כן

יש לי מכרה שבחודש שמיני הרופא הנחה להפחית בשעות העבודה. אני מעריכה שההשלמה למשרה המלאה יורדת מביטוח לאומי - או שלא
 

tamcy

New member
שבוע 24 - ואחרי העמסת סוכר מהבוקר:)

התאומים לא ממש אהבו את זה והשתוללו בטירוף.
 

חדשה54

New member
שבוע 30...

לא מאמינה שהגעתי לזה, אבל כבר מחכה שיעבור הזמן!
 

mamasita2

New member
שבוע 33+5...

מה היה לנו השבוע... ביקור ראשון בבי"ח לאחר כאבי מחזור לא ברורים ביום שישי. מוניטור הראה קצת צירצורים שטופלו ע"י זריקת terbutaline ועירוי נוזלים. בל הסיפור לקח כ-4 שעות מהרגע שהגענו לבי"ח ורק חיזק את דעתי החיובית לגבי המקום. שיהיה שבוע טוב לכולן!
 
חדשה פה, מתחילה שבוע 10

לפחות זה מה שנראה לי...
סיימתי 9 שבועות שלמים, מחר 9+1, אז זה כבר שבוע 10, לא? בחילות נוראיות, קשה לסבול להיות בעבודה, מקיאה
לא סימפטי. וברגע שהיום הרגשתי קצת יותר טוב, כמובן שנכנסתי ללחץ. עוד יומיים ביקורת אצל הרופא, נקווה לראות את הקטנים בא.ס., מתפתחים וגדלים כמו שצריך, דופק תקין והכל בע"ה. אה, ובשבוע שעבר עדכנו אותי - תאומים זהים!!!
 
נראה לי שכן

הבדיקה הראתה שהם יהיו עם שילייה אחת ונראה לי שזה אומר שבאותו השק, אבל יש בינהם מחיצה, שזה מוריד קצת את הסיכון (למרות שזה בכל מקרה הריון בסיכון גבוה יותר). אבל זה עדיין התחלה, מחזיקה אצבעות שיתפתחו כמו שצריך ויהיו בריאים, שזה הכי חשוב, ואם אפשר, שני בנים
, יש לי קטנה בבית, רוצים לגוון...
 
למעלה