נוסעת סמוייה
New member
התוכי הסקסי של בזק בינלאומי
"חברות האינטרנט מפלרטטות עם הסקס" – גל מור, Ynet , 09.09.04 "איך הסקס הציל את 'היאכטה' מטביעה וגילה לבזק בינלאומי סוד קטן שבתפוז כבר יודעים: סקס מוכר, ותוכניות ריאליטי הן מיזמי פורנו בפוטנציה". "בבזק בינלאומי נקלעו לפיצול אישיות מסוים בעקבות פרסום סרטון המתעד יחסי המין בין שניים ממשתפי פרויקט הריאליטי המקוון 'היאכטה' - יעל בר עוז ואסף לשם. הסרטון, שפורסם באתר הפרויקט, הוסר זמן קצר לאחר מכן, אך כמובן שהיה זה מאוחר מדי, והקובץ נפוץ ברשת". אנשי בזק בינלאומי הורו להסיר את השידור והאשימו את חברת ההפקה בפרסום סצינות הסקס. אך לאחר שבבזק בינלאומי העריכו מחדש את ההד הנרחב לו זכו בעקבות המקרה הם החלו להשמיע זמירות אחרות: " 'הדבר יצר באזז אדיר של מתעניינים וכאלה שביקשו לקבל לינק לאתר, ואת הקטעים הלא מצונזרים. זה העלה את הנושא לסדר היום, הפך לשיחה מובילה אצל עובדים, חברים והגולשים', אמר סמנכ"ל בזק בינלאומי, רמי חזן, מנהל חטיבת הלקוחות בחברה, לעיתון 'גלובס' ". והצביעות: "לדבריו, יחסי מין בשידור חי זה מה שהצופים רוצים. 'אלה פני הדור, להתחמק מזה זה להתחמק ממה שהצופה רוצה. אין מה לעשות...אנחנו לא חוששים מהקטע של לנכס לעצמנו ערכים שליליים מהסיבה הפשוטה שזה מה שהגולש רוצה. הגולש רוצה לראות. בפורומים באתר הגולשים כל הזמן צועקים 'תנו לנו יותר'. זה הכיוון, זה הטרנד, אנחנו לא ממציאים אותו, לא המצאנו את הריאליטי, אנחנו מצטרפים אליו' ". לדבריו של גל מור, "אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של האינטרנט, מסלק הטאבו האולטימטיבי, הוא הסקס. אנשים כותבים על סקס, צורכים סקס וחושפים עצמם לעיני כל ברשת, ויש קהל גדול באינטרנט לכל התכנים האלה. אתרי אינטרנט גדולים גזרו על עצמם צנזורה עצמית והם נמנעים מכניסה לעסקי הסקס נובעת מהחשש לתדמיתן בעיני כלל הציבור. בהקשר זה, טבילת האש של בזק בינלאומי מעניינת במיוחד ועשויה להצביע על שינוי מגמה". ידוע, שהפורנו הוא אחד מהמאיצים הגדולים ביותר בהתפתחות הרשת, אבל האם השאלה האמיתית היא שאלת התדמית של אתרי וחברות האינטרנט המיינסטרימיות, כמו ששאלו בכתבה ב"הארץ": "האם פורנוגרפיה היא הערך התדמיתי אליו מעוניינת בזק בינלאומי - חברת בבעלות מלאה של בזק, שהיא חברה ממשלתית - לחבר את המותג שלה?" ( "רצינו סקס, אבל זיונים?!" - מאת איילה צורף, קפטן אינטרנט – הארץ, 08.09.04 ) או שהשאלה צריכה להיות, המוסריות שבהורדת המין לזנות באמצעות כל אותן תוכניות ריאליטי-פורנו. המשתתפים, באותן תוכניות, עושים את מה שהם עושים כדי לזכות בפרסים (כרטיסי טיסה וכד'), והחברות המסחריות מנצלות אותם לשם הפקת רווחים. *** אחד מהמגיבים לכתבה ב- Ynet טען שבלינק הבא ניתן לצפות בסרטון המצונזר. לא בדקתי, אז על אחריותכם.
"חברות האינטרנט מפלרטטות עם הסקס" – גל מור, Ynet , 09.09.04 "איך הסקס הציל את 'היאכטה' מטביעה וגילה לבזק בינלאומי סוד קטן שבתפוז כבר יודעים: סקס מוכר, ותוכניות ריאליטי הן מיזמי פורנו בפוטנציה". "בבזק בינלאומי נקלעו לפיצול אישיות מסוים בעקבות פרסום סרטון המתעד יחסי המין בין שניים ממשתפי פרויקט הריאליטי המקוון 'היאכטה' - יעל בר עוז ואסף לשם. הסרטון, שפורסם באתר הפרויקט, הוסר זמן קצר לאחר מכן, אך כמובן שהיה זה מאוחר מדי, והקובץ נפוץ ברשת". אנשי בזק בינלאומי הורו להסיר את השידור והאשימו את חברת ההפקה בפרסום סצינות הסקס. אך לאחר שבבזק בינלאומי העריכו מחדש את ההד הנרחב לו זכו בעקבות המקרה הם החלו להשמיע זמירות אחרות: " 'הדבר יצר באזז אדיר של מתעניינים וכאלה שביקשו לקבל לינק לאתר, ואת הקטעים הלא מצונזרים. זה העלה את הנושא לסדר היום, הפך לשיחה מובילה אצל עובדים, חברים והגולשים', אמר סמנכ"ל בזק בינלאומי, רמי חזן, מנהל חטיבת הלקוחות בחברה, לעיתון 'גלובס' ". והצביעות: "לדבריו, יחסי מין בשידור חי זה מה שהצופים רוצים. 'אלה פני הדור, להתחמק מזה זה להתחמק ממה שהצופה רוצה. אין מה לעשות...אנחנו לא חוששים מהקטע של לנכס לעצמנו ערכים שליליים מהסיבה הפשוטה שזה מה שהגולש רוצה. הגולש רוצה לראות. בפורומים באתר הגולשים כל הזמן צועקים 'תנו לנו יותר'. זה הכיוון, זה הטרנד, אנחנו לא ממציאים אותו, לא המצאנו את הריאליטי, אנחנו מצטרפים אליו' ". לדבריו של גל מור, "אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של האינטרנט, מסלק הטאבו האולטימטיבי, הוא הסקס. אנשים כותבים על סקס, צורכים סקס וחושפים עצמם לעיני כל ברשת, ויש קהל גדול באינטרנט לכל התכנים האלה. אתרי אינטרנט גדולים גזרו על עצמם צנזורה עצמית והם נמנעים מכניסה לעסקי הסקס נובעת מהחשש לתדמיתן בעיני כלל הציבור. בהקשר זה, טבילת האש של בזק בינלאומי מעניינת במיוחד ועשויה להצביע על שינוי מגמה". ידוע, שהפורנו הוא אחד מהמאיצים הגדולים ביותר בהתפתחות הרשת, אבל האם השאלה האמיתית היא שאלת התדמית של אתרי וחברות האינטרנט המיינסטרימיות, כמו ששאלו בכתבה ב"הארץ": "האם פורנוגרפיה היא הערך התדמיתי אליו מעוניינת בזק בינלאומי - חברת בבעלות מלאה של בזק, שהיא חברה ממשלתית - לחבר את המותג שלה?" ( "רצינו סקס, אבל זיונים?!" - מאת איילה צורף, קפטן אינטרנט – הארץ, 08.09.04 ) או שהשאלה צריכה להיות, המוסריות שבהורדת המין לזנות באמצעות כל אותן תוכניות ריאליטי-פורנו. המשתתפים, באותן תוכניות, עושים את מה שהם עושים כדי לזכות בפרסים (כרטיסי טיסה וכד'), והחברות המסחריות מנצלות אותם לשם הפקת רווחים. *** אחד מהמגיבים לכתבה ב- Ynet טען שבלינק הבא ניתן לצפות בסרטון המצונזר. לא בדקתי, אז על אחריותכם.