התוכנית הכי מכורה בתולדות הריאליטי!

מבוים לא מבוים...

נראה לי זה נכון בכל תוכנית ריאליטי..לא משנה איפה עושים אותה . מבויים או לא העיקר אנחנו צופים?אז מה הקטע? כנראה זה כל כך לא משנה לנו .אבל המשימות נחמדות ומצחיקות ומראות את החיים באמת אז...נחמד בסה"כ.
 

is00

New member
ריאליטי מחו"ל

יצא לך לראות? בעיקר מארה"ב? למשל המקור האמריקאי של "היפה והחנון"(היפה והמרובע) אף פעם לא נראה לי מכור מראש. טוב חוץ מהעונה ה-4, אולי כשהכניסו לוילה יפֶה וחנונית והתגלה שהבחור "היפה", היה בכלל חבר של אשטון קוצ'ר(מפיק התוכנית) שהוא גם במקרה שחקן. מה שבהחלט נתן לו ייתרון לא הוגן בתוכנית, בכל פעם שהוא הגיע לחדר הניפוי, כי... שינון של חומר כתוב זה חלק מהעבודה של שחקנים...(הם לא זכו בסוף) מצד שני... ארה"ב הרבה יותר גדולה מישראל ושם לא כל משתתף בתוכנית ריאליטי הופך לסלבריטי בין לילה, במהלך שידור התוכנית בטלוויזיה, כמו בארץ... זאת בדיוק הסיבה שאני לא סובל ריאליטי. בעיקר בארץ. אבל אם כבר ריאליטי אז ריאליטי שמגיע מחו"ל.
 

Gohan SSJ2

New member
אבל זה קורה בכל תוכניות הראליטי שמצולמות מראש

זה ידוע שההפקה מכוונת את הכל, ואפילו אומרת למשתתפים בדיוק מה לעשות. עובדים עליכם בעיניים, אני לא מבין בכלל למה אנשים רואים את הזבל הזה. הרי ברור שלמשל בהשרדות הם לא באמת התקשו לשרוד. ההפקה נתנה להם אוכל ומים, וכמובן דאגה שאף אחד לא יפצע בצורה חמורה. הכל זה כאילו "ריאליטי", אבל מי שיש לו קצת ראש על הכתפיים, יודע שברוב התוכניות האלה מדובר בתחבולה אחת גדולה. התוכניות מבויימות ומתוסרטות, חוץ מכמה יוצאים מהכלל.
 

ookets

New member
מה בדיוק כ"כ מעניין באור ונלה? למען השם!

הלוואי שהם יעופו בתוכנית הבאה, אני לא יצטער. היא - כבר הספיקה להשתלט לבן אדם על החיים, הוא חייב להסכים איתה על כל דבר ולהגיד לה שהיא צודקת בהכל. הוא - כן חנון לא חנון, זה כבר לא מעניין, מבחינתו איך שהוא הספיק לנשק בחורה בתכנית ואולי יותר - הוא כבר עשה מבחינתו הכל בתכנית כנראה, ואת מי מעניינים משחקי ידיים והצמדת מיטות שלהם , אפשר לחשוב שזה איזה תוכנית זוגית. מעבר לזה - כמו שנאמר כבר, כל התכנית הזאת נראית כמו טיוחים על גבי טיוחים, שקרים ועריכות, לא באמת מעניין אותי מי יזכה בגמר, אני סתם צופה בשביל הכיף - לא ממתח.
 
למעלה