התוכנית של היום 13.4.10

התוכנית של היום 13.4.10

על מה שיהיה בתוכנית ועל מה שהיה הכל לכאן :) שתהיה לנו צפיה מהנה...
 
אף אחד עוד לא עידכן ?

יסמין סוף סוף עפה... ממש מזמן הראו בגיא פינס את גיא ונעה מוזר לא ? יש סיכוי ?
 

foobar2

New member
לא מוזר בכלל

ניסו ליצור קצת באזז נראה שלי שתמונות בחוף הים הרבה יותר אפקטיביות... עכשיו מריצים שמועות על מישהי אחרת.
 

mobyboy

New member
לא ברור למה אתם יורדים על דפנה... ברור שהיא !

אני הייתי בוחר בה, הכי יפה ומתוקה, דיבור מפונק וחכמה והמשפחה שלה מאד אינטלגנטית. ולרי חמודה אבל קצת מסוכנת ונטלי, פרחה מסוגננת ובנאלית שחיה באיזה סרט קלאסי שהכל מושלם. המשפחה הפרחית שלה ממש לא הרשימה אותי מקווה שלגיא יש שכל לראות את זה
 

foobar2

New member
דפנה מדהימה

כמו שסבתא שלה אומרת: יהלום. אין דברים כאלו. נקודה.
 

lorats

New member
אבל דפנה לא רוצה אותו...

הם גם העידו עליה, היא יודעת בדיוק מה היא רוצה וזה לא נראה שהיא רוצה אותו...היא אולי רוצה לרצות אותו.. אבל זהו..
 

foobar2

New member
את קצת בדיליי

עכשיו היא כאילו מתחילה לחשוב שהיא כן רוצה אותו
וביננו, את באמת מאמינה שהשאר רוצות אותו? ולרי תעיף אותו אחרי שבוע על סעיף שעמום כרוני ונטלי רוצה חתן עם כסף, לא משנה מי ומה, אם זה אמיתי או מבויים, העיקר לברוח מאיפה שהיא חיה.
 

lorats

New member
אני לא בדיליי.....

זה שהיא פתאום החליטה שהיא נותנת לפרח בלב שלה לפרוח לא אומר שהיא באמת רוצה אותו, זה רק אומר שהיא מוכנה לנסות.. אני לאחושבת שולרי תעיף אותו אחרי שבוע, אלא יותר הוא יעיף אותה כי היא נראת בחורה שחוטפת קריזות על דברים ונטלי.. יש מצב... אבל היא עדיין חמודה אז אני לא אגיד דברים רעים אליה :X בגדול אני מחבבת את שלושת הבנות שנשארו, אבל לדעתי אף אחד לא באמת מתאימה לגיא, חתונה לא נראה לי תצא מהתוכנית
 

foobar2

New member
אני בדינייל...

איזה קריזות? ולרי עדינה, מבינה, מתחשבת, מקשיבה!! ואפילו מוכנה להתחתן. איך את לא מאמינה למה שאמרו לה להגיד? היא מצחיקה, היא שנונה, היא מאושרת וכשהיא לא עצבנית היא מקסימה. אבל הכי חשוב, עכשיו לא נותרה שם אף אחת שעלולה בטעות לעצבן אותה... אני לא חושבת שנטלי היא הנבחרת. היא יפייפיה, חמודה ומקסימה, אבל כל הזמן עולה העניין הזה של חוסר ההתאמה. דפנה פורחת שם לגמרי. כייף לראות את זה ולא באמת משנה מה הסיבה. ואת הרי יודעת שחוץ מאמא של נטלי וסבתא של דפנה, אך אחד לא חושב שתצא משם חתונה.
 

galya13

New member
גם אני מאוד אוהבת את דפנה וגם את נטלי

שתיהן מקסימות בטירוף ומיוחדות. נטלי יותר פלפלית קצת ודפנה יותר רגישה כזאת... הן פשוט מקסימות
 

foobar2

New member
איזה פרק מעולה!

בפרק הזה למדנו מהיכן הבנות באות ולאן יסמין חוזרת. גיא נראה לחוץ במפגשים הצפון-אפריקאים (יותר מדי אנשים על פחות מדי שטח), נינוח במפגש האירופאי (מנטליות דומה) ומאושר במפגש הקווקזי (קצת אלכוהול ואפשר לקבל הכל...). בקצרה: האנדרדוגית עקפה את כולן בסיבוב. בפרק הבא, מרוקאית, קווקזית והולנדית עולות על מטוס. מתחיל להישמע כמו בדיחה.
 

foobar2

New member
שאלה מצויינת!

שמתם לב שלכל הבנות יש אישו עם אבא... כולל יסמין
 
פרק מפתיע..........................

יסמין - היה צפוי שהיא בסוף תעוף רגע לפני הסוף כבר אמרתי שהיא גדולה על גיא בכמה מידות.תסתדר גם בלעדיו. נטלי- יש לה כזאת משפחה שלוכית לא מפותחת.אין כאלה דברים.האמא רק מחפשת לתקוע לה איזה חתן עשיר ומפורסם,האחיות נראות פרחות אחת אחת עם הפן לצד והפרנץ' בציפורניים וכל המאמי וכפרה שלהן והאח בכלל נראה עבריין בשיקום.ואגב כדאי שנטלי תצא מהסרט שלה שיש כזה שוני בין מנטליות ירושלמית למנטליות של עיר אחרת אפשר לחשוב איזה חינוך מקבלים הירושלמים ( במקרה שלה היא ממש לא ייצוג טוב לסחורה הירושלמית................ ) ולרי - אויש המשפחה של שרמוטי כאלה מעפנים.פנייה נרגשת לכל החמולות הרוסיות - כשבן אדם צבר מגיע אליכם הבייתה זה הכי לא מנומס לדבר לידו ברוסית כדי שלא יבין כלום.הרגל דוחה ומגעיל.אתם בישראל - דברו עברית.במיוחד ליד אנשים שלא מבינים אתכם.כמובן אי אפשר בלי הסצינות הזולות של ולרי - לא מובן אי אפשר שהם יהיו לבד והיא לא תנסה להמרח עליו.
דפנה - ההזוייה הזאת כזאת מעצבנת.עם הדיבור המפונק והפוזה הכאילו רגישה.האופי האמיתי שלה יצא ליד יסמין כשהיא השליכה את כל התסכולים שלה בכזאת רשעות עליה.חייבת טיפול נפשי לא בן זוג. בקיצור פרק הבא או שרמוטי או דפנה.
 

galya13

New member
מה שכתבת זה היה מגעיל... מאוד

נטלי ודפנה מקסימות... וולרי מצחיקה... הלוואי שהוא יבחר בנטלי או דפנה, הן מהממות...
 
למעלה