אני ממש לא בטוח שרינגו ידע לתוות תפקידי תופים
ושג'ון ידע לשיר סולפג' ממש טוב. פול וגורג' מרטין היו עם קצת יותר רקע בתחום. זה לא משנה את האיכות של ג'ון, רינגו או האריסון כמוזיקאים. סולפג' הוא דבר חשוב לזמר, אך בוודאי ובוודאי לא מה שיגדיר את איכותו המקצועית. האיכות הקולית היא הדבר הראשון והמרכזי שצריך לבוא לנגד עיניך כשאתה שופט זמרים. גם אני לא חולה על הקול של שרית, אבל היא עושה את העבודה, וכפי שפירטו למעלה, יש בה כמה וכמה אכויות כאלה ואחרות. אז מה אם לא הייתי לוקח אותה לשיר מוצרט. גם את טורי איימוס או ביורק או קרול קינג לא הייתי לוקח, וזה לא מוריד מאיכותן כזמרות בעיני.
ושג'ון ידע לשיר סולפג' ממש טוב. פול וגורג' מרטין היו עם קצת יותר רקע בתחום. זה לא משנה את האיכות של ג'ון, רינגו או האריסון כמוזיקאים. סולפג' הוא דבר חשוב לזמר, אך בוודאי ובוודאי לא מה שיגדיר את איכותו המקצועית. האיכות הקולית היא הדבר הראשון והמרכזי שצריך לבוא לנגד עיניך כשאתה שופט זמרים. גם אני לא חולה על הקול של שרית, אבל היא עושה את העבודה, וכפי שפירטו למעלה, יש בה כמה וכמה אכויות כאלה ואחרות. אז מה אם לא הייתי לוקח אותה לשיר מוצרט. גם את טורי איימוס או ביורק או קרול קינג לא הייתי לוקח, וזה לא מוריד מאיכותן כזמרות בעיני.