התייעצות - אופני כביש ראשונות

meishar84

New member
לא נכנס לדקויות

אבל מה עם ציר מרכזי?
 

ariasdo

New member
תופעה שנמשכת שנים בגרסאות הזולות חוסכים בקראנק ובמעצורים

להחליף מעצורים ל 105 זה יותר פשוט וגם יחסית לא מיקר הרבה .

Shimano RS500 50-34 - זה קראנק ממש חובבני עשוי ברמה איכות ובקרה נמוכה במקור יועד לנוער :

קראנק שמנו 105 שמגיע קומפלט זה ממש קראנק מקצועי לא נופל מאולטגרה ומדוראייס אפילו חזק ויותר אמין רק קצת כבד יותר .

בעסקת קניה אתה לא יכול לקבל זיכוי ולהחליף זה מצריך קניה בתשלום והרכבה .

ב 2006 לפני נסיעה לאלפיים קניתי אופנים חדשות ממצמן בזמנו הם הביאו דגם זול יחסית מאלומיניום מאסי וינצרה שהגיע גם כאלו שמנו 105 .

אני החלפתי את הקראנק והבלמים ל105 - זה מיקר את העסקה הבסיסית
שלמתי רבי - געלט (ביידיש - רבי-געלט = כספו של הרבי)
המשמעות מפסידים כסף אבל לומדים משהו שיעור בניסיון בחיים .

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
אין לי ניסיון בזה - ולא מכיר כאלו שיש להם קרנאק כזה

 

eldad01

New member
קולנגו בחלק מהדגמים

והם גם משתמשים באותו קרנק פשוט יחסית של שימנו Shimano RS500 50-34
באופניים שעולות קרוב ל 10,000 ש"ח. כנראה שכולם חוסכים באותם מקומות.
 

ariasdo

New member
כמו בכל סוגי הדיאטות בסוף זה לחסוך בקלוריות - רוב הרוכבים ..

שאני מכיר הרכיבו או שדרגו אופנים בבניה עצמית כלומר מדי פעם או לפי צורך או מטרה מסוימת החליפו שלדה או מערכות .

אני אישית מתאם את הקניות והשדרוגים לפי אופי הרכיבה שאני עושה באותה תקופה .

קנית אופנים חדשות מחנויות בדרך כלל משתלם בסופי שנה שנשאר בחניות ואצל היבואנים מלאי גדול משנה קודמת .

אתה יכול לקבל בסייל הנחה עד 60% עם24 - 36 תשלומים ללא רבית דבר שיוצר קניה משתלמת ונוחה במימון .


במידה ואתה בכיוון של קניה יד 2 כך בחשבון שזה לשלם במזומן .
אני מציע לך רק מחניות שתקבל על זה אחריות ושרות וגם תשלומים .

בשנים האחרונות היו הרבה דוגמאות של קניה ביד 2 בשוק החופשי שלאחר זמן התקלות הגיעו זה נובע ממצב שהמערכות כבר שחוקות .

ביד 2 מרכיב המזל גדול


אריה סדובניק
 
105 מיוצר במפעל אחר

דורה אייס ואולטגרה מיוצרים באותו מפעל, 105 במפעל אחר.
שים לב לפלטות: באולטגרה ו-DA הן חלולות, ב-105 לא. לדעתי ההבדל, פרט ליופי, הוא שאת ה-105 הרבה יותר קשה לנקות.
&nbsp
הסיבה שאתה תמצא פחות קראנקים של שימאנו על אופניים מורכבות (ויותר FSA, ושאר צד ג׳), היא ששימאנו לא חותכים עליהם מחירי OEM כמו שהם חותכים על השיפטרים והמעבירים, אז משתלם יותר לוותר עליהם. להבנתי יש שתי סיבות: על מערכות, שימנו ממשיכים למכור שרשראות וקסטות. על קראנקים לא.
&nbsp
והשני, מפי השמועה, הוא עלות יצור. שימאנו מומחים ב-cold forging, שזה לא הליך פשוט באלומיניום (דמיין את הלחץ שצריך כדי להפוך משטח אלומיניום לקראנק). מפי השמועה, כשה-die שמייצר קראנק נופל על חומר הגלם, כל המפעל רועד.
 

יורם א2

New member
כנס לקישור יש שם ........

אני לא קשור למוכר לא מכיר אותו
יש שם אופני פינרלו FP-3 מידה XS מערכות אטנה 11
במחיר של 2700 אני מאמין שימכור אותם ב 2500
ואין כמעט שום מרכיב של מזל בדיקה פשוטה של 5 דקות
באופני כביש אין כמעט בלאי

https://www.facebook.com/groups/592298214211646/
 

eldad01

New member
אין לי פייסבוק. החשבון מושבת. לא מצליח.....יש דרך אחרת?

 

zeev mazal

New member
אופניים חדשים

שלום, לדעתי כדטי לך לקנות אופניים חדשים. אופני אלומיניום יכולים לעשות את העבודה היטב ולשרת אותך שנים ארוכות ולא בהכרח תרגיש הבדל בינם לבין אופני קרבון (מלבד העובדה שלרוב הרוכבים בקבוצה יהיו אופני קרבון). אישית עשיתי איירון מן שלם עם אופני כניסה הבסיסים ביותר מאלומיניום (מרידה) ולא הרגשתי בחסרון ביחס לתחרויות מאוחרות יותר שעשיתי עם אופני קרבון. עם זאת, סביר להניח שלאחר שנה/שנתיים תחליף לאופני קרבון מכיון שכך כולם עושים וללא סיבה מיוחדת.
מרידה הן אופניים מצויינים וזאת לא התפשרות ביחס לחברות אחרות.
בהצלחה.
 

יורם א2

New member
מרגישים יפה את הבדל בין קרבון לאלומניום ........

אפשר לרוץ מרתון גם עם נעלי צבא נו אז מה זה אומר בדיוק
בלי קשר מחיר כזה המודעה נעלמה בטח נמכר טוב מחיר כזה
&nbsp
 
למעלה