התייעצות דחופה עם חברי הפורום

ahyh

New member
אצלנו גם נוסעים בהסעות

וכמובן ההסעות באחריות בי"ס ויש לכל אוטובוס מלווה צמוד(לדעתי זה ע"פ הוראות מנכ"ל...) אז את כל הכעס תפני למנהלת על 2 דברים(לא עכשיו ולא נורא שיחזרו היום מאוחר)1. שאין מלווה 2. על זה שלא נותנים עונש קולקטיבי(מתוך ניסיון זה גורם לאותם מפריעים לחזור על זה שוב וגם הילדים הטובים משתוללים כי בכל מקרה יענישו את כולם)
 
מצטערת לא הבנתי...

את מספר 2. אני אמורה לכעוס על המנהלת שלא נתנה עונש קולקטיבי? הרי במפורש כתבתי שהיא כן נתנה עונש קולקטיבי. לא חשוב,הילדה בבית, ושתי הבנות נשארו בביצפר. היו הורים אחרים שלקחו את המושכות.
 

MישMיש

New member
זה לדעתי המקרה הקלסי

של אייס קפה חייבת את זה לעצמך כדי להרגע
 
תני לה ולחברות שלה

"להנות" מהעונש. מחר כנסי לשיחת בירור עם המנהלת בכדי להבין מה קרה ואם בכלל היה מוצדק עונש קולקטיבי "כדי שדברים כאלו לא יישנו"
בכל מקרה אין לך סיבה לזעוף ולקצוף
 
היא לא אמורה להינות מכך

כיוון שאין לה יד ורגל בנושא. משלחת הורים כבר "ביקרה" אצל המנהלת. חסכו לי זמן
 
../images/Emo127.gif מסכים עם קליאופטרה

קיימי ת'צו של המנהלת ואחר בררי דברייך יושמעו בכובד ראש לפני המנהלת.
 
אני חושבת שלא הבנתם נכון

מאחר וביתי וכל שאר ילדי האוטובוס לא היו מעורבים במקרה האלים,וזה בדוק מתוך בירור,אין עליי להסכים לעונש קולקטיבי להשאיר ילדים עד השעה 18:00 בבית הספר. אותן בנות שהיו מעורבות צריכות לקחת על עצמן את העונש ולא האחרים. כמה מכעיס, הילדים היו רעבים,אז במקום לדאוג להם למשהו לאכול,המנהלת הפנתה אותם לקיוסק לקנות אוכל,ואלה שלא היה כסף,התבקשו ל"רשום" ולשלם מחר. לא הגזימה? מה זה לקיים ת'צו של המנהלת? אנחנו במשטר דיקטטורי ? תתעוררו,הם ילדים,זה לא צבא כאן !!!
 
כיוון שכבר ענית לקליאו...

שהורים הלכו וכמו שאמרת עשו את העבודה במקומך... היה נשאר לי להניח שאת לא כלכך כועסת כמו שכתבת. ואם היית פונה למנהלת בטון כועס ללא ספק שהיא הייתה מחזירה לך בהתאם. לכן עלמה לך לזעום היום אם מחר "אוליי" תביני אחרת. לגבי העניין הכספי את צודקת אם כבר עונש אז בהתאם! בהצלחה .
 
בטח לא כועסת,

ולמען האמת אם היית נשוי לקוקי גם אתה מן הסתם היית חי לך בשאנטיפי (כמו שהוא מזכיר לי מידי פעם),וחוצמזה שאני באמת לא אישה עצבנית,אלא מאוד רגועה וסבלנית. בתוך תוכי ידעתי שאין לי למה ללכת לשם, למרות שהמנהלת מכירה אותי באופן אישי, ומאוד מעריכה אותי כבן אדם.
 
בפעם האחרונה שהייתי

נשויי ל"קוקו" שלי לא כלכך התחברתי אליו אחרי ש"תערתי" אותו אם סכין "קצוץ" יותר קל במקלחת
ד"ש לקוקי.
 
עונש קולקטיבי <עליו החליטה המנהלת>

כשמו כן הוא <אני צריכה להסביר לך
> לכן כל מי שנכח באירוע בין אשם או זכאי <לא דרעי
> "שותף" לעונש. ומאחר ולא פנית אל בית הספר בזמן הענישה משמע הסכמת עם הענישה. אם עכשיו, אחרי בירורים מעמיקים הענישה לא ניראת לך לכי למנהלת ותני לה על הראש
 
לשרוף את המועדון !!!

פחחחחחח... ממתי התחילו גם לחנך בבית הספר הזה ? חחחחחחחחח...
 
אם הייתי יודעת...

הייתי עוברת קורס מזורז למדריכות קייטנה
(אגב,היית בשיוט בשבת?)
 
לצערי לא

שמעתי על זה רק בחדשות לאחר שזה כבר נערך... מצד שני, עד היום לא הייתי באף שיוט... אז... אחחחמממ אחחחמממ...
 
לא נורא......נקסט יר ../images/Emo9.gif

אתה יכול להתחיל להתאמן כבר מעכשיו על החסקה
 
למעלה