[התייעצות] מוצר מזויף מ-EBAY

davesh

New member
איזו חברה?

להבא - לקנות רק ממוכרים עם ציון גבוה.
 
xiaomi

המוכר היה עם ציון גבוה למדי (לא זוכר בדיוק, ואני לא מחובר כאן לחשבון הEBAY שלי)
 

davesh

New member
אפשר להתנחם בעובדה ש-XIAOMI

העתיקו, או בעצם גנבו את הרעיון של ה-PRESSY שהמציא בחור ישראלי, אז מגיע להם שייזייפו מוצר שלהם.

אני במקומך לא הייתי מתעסק בלהחזיר את המוצר, פשוט נותן לו ציון נמוך.
 

עומר TT

New member
אם המוצר נכשל בבדיקת הזיוף באתר היצרנית

אז סביר להניח שהוא יוכל להוכיח את זה לאיביי ולא להצטרך אפילו לשלוח בחזרה.
 

Darwin Rules

New member
הרעיון הישראלי עולה $27

בעוד שהסיני נמכר בכ- $1.

עם כל הכבוד לבחור הישראלי, יש גבול לחמדנות.
 

davesh

New member
ועדיין יש טמבלים שמימנו לו את הפרוייקט ...

750,000$ תרמו הטיפשים. באנגלית יש אימרה: a fool and his money are soon parted. כלומר, הטיפש נפרד מכספו ללא מחשבה.
ממה שהבנתי מקריאה באינטרנט, כל הזמן היו דחיות באספקה של המוצר ללקוחות. אני עדיין לא יודע אם סיפקו אותו.
כולה כפתור על תקע אוזניות 3.5 מ"מ, כמה זמן לוקח "לפתח" ולייצר את זה? בסרטון שהם הציגו בקיקסטארטר אפליקציה כבר הייתה להם, כלומר זה לא הזמן לפתח את האפליקציה שגרמה לדחייה.
 

grishab

New member
בשום אופן לא להסכים לשלוח חזרה.

המוכר הסתיר פרט מהותי בעסקה, אתה לא צריך לשלם משלוח חזרה על הפריט
היו לי מספר מקרים דומים, מעולם לא הסכמתי לשלוח חזרה, ותמיד קיבלתי את הכסף.
איביי מאד לא סלחניים כלפי המוכרים, אם המוכר לא מסכים להחזיר את הכסף, תעשה Escelate.

מקרה קיצוני יותר שקרה לחבר שלי שהזמין סמארטפון ב 500$, קיבל אותו והתברר שהמכשיר NEXUS של גוגל היה מסדרה עם מסך LCD במקום מסך EMOLED בניגוד למה שהיה רשום בתיאור, הוא התלונן, קיבל את כל הכסף חזרה והמכשיר נשאר אצלו.
 

davesh

New member
אני לא יודע איזה מכשיר NEXUS החבר שלך קנה ...

אבל אם זה היה ה-NEXUS 4 או ה-5, אז הם הגיעו רק עם מסכי LCD, לא היו סדרות עם מסך AMOLED באותם דגמים. כלומר הטעות של המוכר הייתה בתיאור המוצר בלבד, ולא הטעיה מכוונת.
ואם החבר שלך תבע את כספו חזרה רק בגלל טעות כזו של המוכר, אז זו חזירות מצידו.
 

davesh

New member
אבל המכשיר הזה הגיע רק עם AMOLED

לא היו מכשירים שהתקינו עליהם LCD.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למרבה הצער איביי פוסקים שהקונה צריך להחזיר

את המוצר על חשבונו גם אם המוכר הוא זה שטעה.

זה אחד ה"באגים" המרגיזים במדיניות שלהם.

רק במקרה של מוצר מזויף המדיניות שלהם קובעת שאין צורך להחזיר, אבל בפועל קראתי דיווחים של קונים שקיבלו מוצר מזויף, פתחו תיק, הסלימו לאיביי ועדיין התבקשו לשלוח בחזרה את המוצר כדי לקבל בחזרה את כספם.
 
המשך התייעצות

המוכר הציע לשלוח מוצר מקורי ללא עלות (בתחילה ביקש השתתפות במשלוח, אבל ירד מזה).

אם אסכים, ובהמשך לא ישלח, או שישלח מזויף נוסף - ebay יסכימו לפתוח מחדש את ה-case?
 

grishab

New member
לא יפתחו מחדש. תדרוש את הכסף חזרה עכשיו

אם הוא כבר הציע לשלוח לך מוצר מקורי, אז הוא קיצר מאד את המרחק להחזיר את הכסף במלואו.
אני הייתי מציע לך להתעקש לקבל את הכסף חזרה במלואו. (אתה יכול לתרץ בזה שאתה כבר לא מאמין בו בגלל המקרה).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם תסכים ולא ישלח, בקש שוב את הכסף...

את התיק בכל מקרה אל תסגור עד שהנושא ייפתר לשביעות רצונך מאחר שלא ניתן לפתוח מחדש תיק שנסגר. מרגע פתיחת התיק יש לך 30 יום (בפייפל רק 20) להסלים אותו לשיפוט איביי (או לסגור אותו בעצמך) אחרת הוא נסגר לבד. אגב, אם המוכר ישיב לך את מלוא הסכום זה יביא לסגירה מידית של התיק.

הבעיה היחידה בשליחה מחדש היא זמן המשלוח. במקרה של מוצרים מהמזרח הרחוק אני לא נוטה להסכים לכך מכיוון שזמן המשלוח ארוך מדי לעומת זמן התיק.
 
למעלה