התלבטויות עם אתר חדש

king iverson

New member
התלבטויות עם אתר חדש

היי
אני בימים אלה שוקל הקמת אתר לעסק שלי, ויש לי מספר שאלות:
1. מה העלויות של הקמת אתר לעסק קטן? ובכמה מייקרת הוספת חנות וירטואלית לאתר? (אני יודע שהשאלה פחות קשורה אך היא מבוא להמשך).
2. מהן העלויות המשוערות כדי להביא בימים הראשונים כ200-300 לקוחות מטורגטים דרך הפייסבוק?
3. הבנתי שבימים אלה מקובל לפתוח מאין "בלוג" עם תוכן פירסומי ומקצועי העוסק בתחום של העסק. האם לגיטימי לשלב בבלוג זה פרסומות אדסנס?

תודה!
 
היי

המחירים לאתר חדש יכולים לנוע בין חינם ל5000 שקל בערך. יש כאלו שנותנים מערכת בחינם תמורת אכסון אותו אתה משלם ויש כאלה שלוקחים כסף על ההקמה של האתר. זה בערך המחיר פחות או יותר. כמובן שאפשר להגיע גם להרבה יותר - תלוי בעיצוב בעיקר.
לגבי חנות: אם מדובר באתר וורדפרס - ניתן להתקין תוסף הוקומרס שהופת את האתר או חלק ממנו לחנות. זה לא צריך לקחת יותר מ500-1000 שקל במקרים הרגילים. גם כאן יכולים להיות מקרים חריגים של דרישות מיוחדות.
בעניין הפייסבוק: לא ניתן לענות לך. קודם כל זה מאוד תלוי בנישה, כמו כן תגדיר מה זה לקוח: לקוח זה גולש שנחשף למודעה? או אחד שגם לחץ והגיע לאתר שלך? או אחד שגם קנה בסופו של דבר? תריך להתחיל עם זה כדי לראות בכל אופן.
לגבי אדסנס בתוך האתר חנות שלך: חד משמעית לא מומלץ. זה יגרום לאנשים לצאת מהאתר שלך לאתרים אחרים ואז אתה מפסיד קונים פוטנציאליים. למרות שמדובר בבלוג בתוך האתר המטרה היא להפנות את הגולשים מהבלוג למוצרים או לקטגוריות.

בהצלחה!
 
למעלה