התלבטות לגבי תשלום לועד הבית

bananasplit27

New member
התלבטות לגבי תשלום לועד הבית

אני שוכרת דירה בנין משותף של שישה דיירים. מדי חודש אנו משלמים 50 ש"ח דמי ועד שאמורים ללכת להוצאות חשמל ונקיון.

את הנקיון עושה אחד הדיירים בבניין, הוא כמעט ואינו מנקה והבניין מטונף לרוב. אמרתי לועד בית שאני רוצה לדעת על מה אני משלמת שכן הבניין לא נקי. אחרי שהוא התעצבן על זה שאני לא מתכוונת לשלם לו באותו רגע, הוא אמר 15 ש"ח לחשמל ו-35 ש"ח עבור הנקיון.

מעצבן אותי לשלם עבור שירות שבקושי מקבלים בבניין. ביקשתי ממנו לארגן ישיבת דיירים בנושא והוא אמר "אין קשר בין הדברים, שלמי לי ואארגן ישיבה כזו". הוא גם אמר לי שבפעם הבאה שאני רואה לכלוך, שאודיע לו והוא ידאג שינוקה. לדבריו, אם נביא מישהו מבחוץ נצטרך לשלם יותר. אני לא רוצה לשלם יותר מ-50 ש"ח אבל מצד שני לא רוצה לשלם על שירות שאני לא מקבלת. הכוונה שלי היתה לשלם פחות ועד בית, למשל רק על החשמל, גם ככה מטונף פה....

בנוסף, אני לא יודעת אם זה קשור, אבל כשנכנסתי לדירה האינטרקום בכניסה היה תקין. כבר למעלה משנה שהוא מקולקל והדלת פתוחה בפני כל דיכפין. אין כוונה לתקן אותה כי מתכנן בבניין תמא 38... זה גם ממש מעצבן.

1. אנחנו בניין בן שלוש קומות, עם שישה דיירים, לדבריו, החשמל לחודשיים הוא 120 ש"ח. נראה לי שהוא קצת מגזים (וגם אז זה יוצא 10 ש"ח לדייר ולא 15 ש"ח). יש לי דרך לברר זאת מבלי לבקש ממנו קבלות?
2. אני יודעת ששני דיירים מתוך השישה לא משלמים ועד בית בגלל העניין של הנקיון.
3. אני יודעת שבעלת הבית צריכה לדבר איתו אבל אני לא רוצה לערב אותה בזה בינתיים, אני היא זו שמשלמת בפועל הכסף.
4. בכלל, הייתם מתווכחים על התשלום, שכן מדובר בסה"כ ב-50 שח?

תודה!
 

bananasplit27

New member
ואחרי שביררתי עם חברת חשמל

עולה שהסכום שאנחנו משלמים בפועל לחודשיים הוא חצי ממה שאמר לי, כלומר 60 ש"ח ולא 120 ש"ח. האם עכשיו יש לי עילה לדרוש הפחתה בדמי הועד?
 

born 2b wild

New member
אכן 60 זה הגיוני מאוד עבור חשמל

ניקיון לבנין שטיפה פעם בשבוע ללא חצר אין בעיה למצוא ב 250 לחודש
לגבי הפחתה בדר"כ רצוי שישאר קצת כסף לתיקונים שוטפים כגון סתימות תיקון אינטרקום ,האם לעוד דיירים מפריע שהאינטרקום לא עובד ?
עכשיו השאלה כמה כוח וסבלנות יש לך
האם יש מישהו אחר שמוכן להחליף את הוועד ?
אם כן תארגני עם עוד דיירים אסיפה ותחליפו את הוועד
בהצלחה
&nbsp
 
למעלה