התעזרו לי לעשות מילוןמונחים לפורום?

oasisssss

New member
Fucking

המילה מספר 1 בלקסיקון האואזיסי, במנצ'סטרית רהוטה נהוג לבטא אותה כ- FOOKIN'
 

RoySupernova

New member
Familiar To Millions

אלבום שבו הוקלטה ההופעה מוומבלי בתאריך 21 ביולי 2000 מול 70, 80 אלף איש.. לאלבום יש שני דיסקים וסה"כ 18 שירים כשהאחרון הלטר סקלטר (קאבר לביטלס) הוקלט לא באותה הופעה אלא מתישו בארצות הברית..
 

ALiCiA SpInNeT

New member
Gallagher. נואליאם גלאגר.

המשפחה שירתה שת(נ)י פצצות על הישר למרכז במת הרוק הבריטי. חוץ משני הידוענים, הגלאגרים מונים את האב, תומאס; האם, (מיס)פ(י)גי; והאח הגדול מכולם(!!!), פול.
 

ALiCiA SpInNeT

New member
בונים לקסיקון אואזיס!

אתה יודע איך זה הולך במילונים, כל אות והשטויות שלה.
נו, למשל באות O היית כותב OASIS ומפרט על הערך הזה במשפט או שניים:X
 

One Echoe

New member
הבנתי..רק לא הבנתי

על מה עושים את המונחים. כאילו הבנתי שעל אואזיס, אבל לא הבנתי איך Gallagher מתקשר. ומה זה?
 

ALiCiA SpInNeT

New member
מה,

הסברתי את זה בגוף ההודעה): זה שם המשפחה של צילי וגילי נוו נואל גלאגר ליאם גלאגר Gallagher ;;
 

oasisssss

New member
Colin "Gem" Archer

קיבל את הכינוי גאם בנעוריו על שם שחקן פוטבול בשם ארצ'י ג'אמיל, בגלל שהוא שונא שמבטאים את שמו כג'ים קוראים לו גאם. בן 38 נולד ב7 בדצמבר 66 לפני שהיה באואזיס הוא ניגן בלהקה בשם האבי סטראו שגם היא (כמו אואזיס) הייתה חתומה תחת קראיישון רקורדס, הם חיממו את אואזיס ב96. נואל העריץ את האבי סטראו וכך הכיר את גאם, יום אחד הזמין אותו לאולפן ומשם הקשר התחיל. הבי סטראו הועפו מקראיישון רקורדס לאחר אלבום כושל מסחרית. כשבונהד עזב נואל התקשר לגאם בבקשה לצרפו לאואזיס, גאם באותה תקופה ששהה בבית אמו החולה בדיכאון. כשגאם צורף ללהקה הוא ונואל התחלקו בכל הסולואים ובנגינה, מה שהיה נוגד את תפיקו של בונהד. גאם טוען שצורף ללהקה לא בגלל שום כישרון מבורך כזה או אחר למרות שהאחים טוענים לההפך. גאם אף תרם כמה שירים ללהקה בינהם hung in a bad place, the quite ones, eyeball tickler, a bel will ring נואל טוען שלגאם יש את הקסם להרגיע את ליאם ושהוא היחיד שליאם מסוגל לכתוב איתו שיר, ולכן גאם וליאם עובדים ביחד על רוב השירים של ליאם. בנוסף להכול הוא כונה בתואר "אבן היסוד" של הלהקה, מפני שהוא גם החוליה שמרגיעה את נואל בכל הסיפור שנקרא "אואזיס".
 

oasisssss

New member
ו...

הוא נשואי לבחורה בשם לו, יש להם 2 ילדים, ג'ואל וליבי (שנואל קורא לה "בלרינה קטנה") תמונה של גאם וליבי
 

oasisssss

New member
נואל והבת שלו גם היו שם

אבל לא הצלחתי לצלם אותם...זה היה ממש רחוק מהבמה.
 

ALiCiA SpInNeT

New member
Heathen Chemistry

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:HeathenChemistryOasisalbumcover.jpg האלבום החמישי, 1.7.2002. בו מצוי הפרשס של כולנו- Stop Crying Your Heart Out. כמו כן Little By Little, Songbird החביבים עד מאוד, ועוד ועוד. גם האלבום הזה לא הרקיע שחקים בהשוואה לשניים הראשונים, אבל עדיין עלה על קודמיו והכניס אותם יפה למאה החדשה:| כאן כתיבת השירים מתחלקת בין כל חברי הלהקה.
 
למעלה