התעזרו לי לעשות מילוןמונחים לפורום?

ALiCiA SpInNeT

New member
התעזרו לי לעשות מילוןמונחים לפורום?

האפשרות פשוט יושבת שם, ריקה, בודדה, אף אחד לא לוחץ עלייה. רוציםרוציםרוצים?
אם כן, איך תם רוצים לעשות את זה? א'-ב' או ABC?
 

ALiCiA SpInNeT

New member
טוב. גם וגם נשמע טוב.

אז איך עשו את זה בפורום RHCP, שאני אשלח אות ותשפכו שם את כל מה שאתם יודעים?:| נשמע בסדר מבחינתי!! הב הב הבה-
 

oasisssss

New member
אלן וויט

אחיו של סטיב(ן?) וויט שמתופף עם פול וולר (עוד משפיע גדול על אואזיס). אי שם בהקלטות מורנינג גלורי נואל שמע אותו באולפן המקביל (או יותר נכון ראה) וביקש את הטלפון שלו. יום לאחר מכאן קיבל וויטי טלפון מנואל, ומאז הוא בלהקה. כישרון התיפוף שלו לא מדהים במיוחד בניגוד לזה של זאק, והוא נחשב כמתופף בינוני. הוא הועף מהלקה בגלל כמה שמועות משונות. הראשונה וההכי אמינה היא שהוא הדליף חומר והשניה היא שקיבל דלקת פרקים.
 

oasisssss

New member
אנדי בל

מתגורר בשוודיה, הג'ירפה הפסיכדלית. נשואי לאדמירה (ככה קוראים לה לא?) שהיא זמרת שוודית. בן 35 לא מזמן חגג יומולדת 11.8 לפני שצורף לאואזיס היה בכמה הרכבים בריטים שהנחשב בינהם הוא "רייד" שלו הדיסק המוצלח "טארנטולה". בנוסף לכך היה גם חבר בלהקה הוריקאן #1. הוא גיטריסט משובך, ואף טוב יותר מגאם ונואל ובעל כישרון כתיבה יחודי ומבורך אף הוא. לפני שצורף לאואזיס הוא היה בחופשה שלפי דבריו בה הוא "גידל זקן" ונהנה מהחופש. הוא היה אמור להצטרף לגאי דד אבל אואזיס חטפו אותו וקשרו אותו לבאס, אנדי למד לנגן באס וצורף לסיבוב ההופעות של 2000. בקליף GO LET IT OUT הוא עוד לא מופיע, ונואל מנגן באס. הוא לא נוטה לדבר הרבה אבל כשהוא מדבר נואל טוען שזה ישר ולעניין. יחד עם גאם הוא כבת את קווקי פיפ. בנוסף כך הוא תרם אף הוא כמה שירים ללהקה שהם: keep the dream alive. turn up the sun. thank you for the good times
 

YOasis

New member
Alan McGee

אלן מקגי נולד בתחילת 1960 בגלסגו, אנגליה. ידוע כבעל חברת תעשיית המוזיקה "Creation Records" אשר גילתה את אואזיס
. בסוף שנת 1999 איבדה החברה את עצמאותה כשחתמה על שותפות עם "Sony". בימים אלו הוא מנהל את הלהקה "The Libertines".
 

ALiCiA SpInNeT

New member
Be Here Now

האלבום ה-3 במספר. תאריך שחרור - 21.8.1997. מהבולטים בשירים - D'You Know What I Mean ?, Be Here Now, All Around The World. הצלחה - פחות מאחיו הגדולים. ואת זאת עם הנמשים ואת זה עם הליריקות - נו, נואל גלאגר כתב את כל השירים, כמו ב-2 הקודמים.
 

ALiCiA SpInNeT

New member
Blur

אוייביהם המושבעים של אואזיס, קהל המעריצים מתפצל בבירור לנוכח 2 הלהקות המשתלחות זו בזו, נואל פעם אמר על כמה מחברי להקת בלאר שהוא מקווה שהם יחטפו איידס וימותו:| כל השאר בטח חשבו את זה ושמרו לעצמם. שתי הלהקות מתחרות ביניהן מאז ומתמיד, בערך, על תואר מלכי הבריטפופ(רוק?) והתקשורת אוהבת את זה. ב-'95 שחררו שתי הלהקות סינגל באותו היום ובל(עעעעעעע)אר ניצחה במצעדים. מה הם יודעים, הבריטים האלה. ><
 

ALiCiA SpInNeT

New member
(the) Beatles

אלילי המין הבלתי מעורערים של אואזיס! או לפחות מקור השראה גדול במיוחד בשבילם, נואל אמר פעם משהו כמו: "ג'ון לנון חשב שהוא אלוהים. אני סתם חושב שאני ג'ון לנון". קטע מריאיון עם נואל בנושא- "George Harrison claimed that Oasis is just a band for teens and that you'll soon be forgotten... George Harrison was always the silent Beatle. Personally, I think he should keep that image up, but I guess he's right. Yes, Oasis is a band for the young. We're making music for teenagers. I can't see anything wrong with it. We only recorded three albums so far and I don't know if people will forgot about us or not. Only time will tell. Oasis Did that influence your views? After all, you have always named the Beatles as your heroes... We've been compared to the Beatles pretty often. I don't think it's just because the Beatles were better than we'll ever be, but it's still nice to be compared with them, you know. I think they were a far more innovative band than we'll ever be. The Beatles are still my heroes." קצר ולעניין:XX הוא קצת רציני פה, ותודה ל http://www.nyrock.com/interviews/oasis_int.htm .
 
למעלה