מאוד מדויק ,אבל....
לא התכוונתי לאימון זה שלדעתי אין בכלל צורך לבצעו בספינינג... אני מתכון לעבודה עם כן עומס גבוה אבל שום ספרינט "עד הסוף" , זה אימון טכני שמתרגל יציא מהמושב תוך כדי שמירה על הקדנס ועל המהירות שבו המתאמן מתרגל לשנות בנוחות את המנח והיציבה ללא לפגוע בהספק והרוכב בקלות יכול לשחק את המשחקים הידועים שמתרחשים בנקודות הסטרטגיות של המרוץ ( בד"כ בעליות הארוכות ותלולות או בסמוך לספרינטים הביניים.... התרגיל בקיצור מיועד לשמור על הערנות של הרוכב ועל המוכנות שלו להתכונן לגייס ברגע אחד את כל הכוח שלו אבל ללא לבצע (עוצר ממש רגע לפני הפיצוץ)...אמרתי באחד מהפוסט שלי שלא כל כך מוכר ובשימוש ולדעתי חשוב ויעיל להכנה של רוכב תחרותי. זה שהסברת הוא תרגיל ברמה קשה ביותר שמבצעים לא יותר מפעם בשבועים או אפילו שלוש שבועות....פשוט קריעה טוטאלי!!! אבל למי שרוצה להכיר את הפרצוף של הסבל ושלכאב...זה בדיוק זה!!! לא מומלץ ולא צריך ואני מוסיף שזה גם מסוכן ודורש מקצוענות , השגחה ו הכרה של כל הפרמטרים פיזיולוגים של המתאמן בדייקנות תודה סיון ושבוע טוב luca
לא התכוונתי לאימון זה שלדעתי אין בכלל צורך לבצעו בספינינג... אני מתכון לעבודה עם כן עומס גבוה אבל שום ספרינט "עד הסוף" , זה אימון טכני שמתרגל יציא מהמושב תוך כדי שמירה על הקדנס ועל המהירות שבו המתאמן מתרגל לשנות בנוחות את המנח והיציבה ללא לפגוע בהספק והרוכב בקלות יכול לשחק את המשחקים הידועים שמתרחשים בנקודות הסטרטגיות של המרוץ ( בד"כ בעליות הארוכות ותלולות או בסמוך לספרינטים הביניים.... התרגיל בקיצור מיועד לשמור על הערנות של הרוכב ועל המוכנות שלו להתכונן לגייס ברגע אחד את כל הכוח שלו אבל ללא לבצע (עוצר ממש רגע לפני הפיצוץ)...אמרתי באחד מהפוסט שלי שלא כל כך מוכר ובשימוש ולדעתי חשוב ויעיל להכנה של רוכב תחרותי. זה שהסברת הוא תרגיל ברמה קשה ביותר שמבצעים לא יותר מפעם בשבועים או אפילו שלוש שבועות....פשוט קריעה טוטאלי!!! אבל למי שרוצה להכיר את הפרצוף של הסבל ושלכאב...זה בדיוק זה!!! לא מומלץ ולא צריך ואני מוסיף שזה גם מסוכן ודורש מקצוענות , השגחה ו הכרה של כל הפרמטרים פיזיולוגים של המתאמן בדייקנות תודה סיון ושבוע טוב luca