התערבות עם החבר המעצבן שלי

Leuko

New member
התערבות עם החבר המעצבן שלי

שבטוח שכל אוהבי באפי הם חננות (מה שאולי נכון... אבל למי אכפת???) לכמה מכם יש משקפיים?
 

nick at noon

New member
זה באמת די מצחיק

הקשר למשקפיים כביכול. אני אישית בטח מוגדר כחנון, אבל מה לעשות שלמרות פגמים אחרים הראייה שלי עדיין מושלמת לחלוטין. מה איתך? יש לך משקפיים? את אוהבת באפי? מגדירה עצמך כחננה?
 

Leuko

New member
יש לי משקפיים

אבל זה מלפני באפי....
ואף פעם לא אהבתי הגדרות, אבל סתם רציתי להראות לו שזה לא נכון, לא שזה יגרום לשנות את דעתו על באפי (או על בערך כל מה שאני אוהבת לראות...), אני מייחסת את זה לאלרגיה הכללית שיש לו לכל דבר אמריקאי, אבל זה כבר סיפור אחר. בכל אופן, משקפיים או לא, חנונים או לא, אין כמו באפי בעולם ואף אחד לא ישנה את דעתי!!!!
 

lightanddark

New member
יותר חנונים מחננות

או GEEKS אם תרצי. בהקשר הסטיריאוטיפי שחבר שלך עשה הוא מתייחס לחננות ככאלה שלומדים וחורשים ומסתתרים מאחורי ספרים ולומדים פיזיקה ומתמטיקה ומקבלים מאייות נכון? אז במקרה הזה אני אלך על לא. אני בהחלט לא חננה
 

On23

New member
עזוב,

אחשלי חושב שכל הבנים שאוהבים באפי הומואים ><
 

Sweety Bitty

New member
תראי

קהילת באפי היא מהמגוונות ביותר. יש צעירים, מבוגרים. יש בנים, יש בנות. יש סטרייטים, יש גייז. יש חנונים ויש "קולים". תגידי לחבר שלך לבוא לאיזה אירוע של באפי, כמו המסיבאפי, והוא יראה שיש אנשים מכל הסוגים ומכל הגדלים. זה מה שיפה בקהילת באפי. איך סוגים שונים של אנשים מתאחדים יחדיו.
 

Leuko

New member
הא! אין כוח בעולם

שישכנע את חבר שלי לבוא לאירוע כזה.... אפילו לראות קטע מבאפי הוא לא מוכן (כל ה"אנטי" שלו זה על סמך כמה קטעים שהוא ראה פעם, מהעונות הראשונות). אבל לא אכפת לי, שיחשוב מה שהוא רוצה, לי יש את באפי ולו אין!
 
למעלה