התפקדות דצמבר לכבוד חברת הפורום החדשה

Oyster Girl

New member
התפקדות דצמבר לכבוד חברת הפורום החדשה ../images/Emo54.gif

שם: גיל: עיסוק נוכחי: מקום מגורים נוכחי: מסנג'ר\אייסיקיו: משהו שעשה לי את החודש: משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: הופעות קרובות של איפה הילד שאני הולך/הולכת אליהן: אמן החודש: סרט החודש: ספר החודש: השיר שעשה לי את החודש : עוד משהו להוסיף?: תמונה?:
 
1

שם: נעם גיל: 17 שנים, 10 חודשים, 4 ימים עיסוק נוכחי: תלמיד, חפש"ן, זיין שכל, פילוסוף, אמן מקום מגורים נוכחי: רחובות והסביבה מסנג'ר\אייסיקיו: תבקשו במסרים, בכיף משהו שעשה לי את החודש: אוף עם שאלות קשות משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: D: הופעות קרובות של איפה הילד שאני הולך/הולכת אליהן: שאלה מצוינת אמן החודש: התקווה 6 סרט החודש:אין ספר החודש:אין השיר שעשה לי את החודש : "הצ'ופצ'יק של איליה" עוד משהו להוסיף?: "אני לא אוהבת להיות רעה, אבל לפעמים יוצא לי" תמונה?: חה!
 

Peeeach

New member
../images/Emo195.gif

שם: מור גיל:17 עיסוק נוכחי: מובטלת מקום מגורים נוכחי: ב"ש מסנג'ר\אייסיקיו: במסרים :) משהו שעשה לי את החודש: אממ.. כלמיני ! משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: טיול שנתי הופעות קרובות של איפה הילד שאני הולך/הולכת אליהן: .. =\ אמן החודש: SIA סרט החודש: אין ספר החודש: אין
 

vagz

New member
שלום, אדון ייאוש אני עוזב אותך היום...

שם: גל גיל: 18 עיסוק נוכחי: חייל מקום מגורים נוכחי: צור יגאל מסנג'ר\אייסיקיו: משהו שעשה לי את החודש: חודש לפני גיוס, יציאות עם חברים וכאלה משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: צבא.................. הופעות קרובות של איפה הילד שאני הולך/הולכת אליהן: זאפה ת"א 24.11.2012 אמן החודש: אמ נראה לי שאפרת גוש סרט החודש: ממזרים חסרי כבוד ועוד כמה ספר החודש: כל מיני ג'ון גרישמים השיר שעשה לי את החודש : המון עוד משהו להוסיף?: תמונה?:
 

אורי נה

New member
מיאו

שם: גיל:15 עיסוק נוכחי: חפירות על כל נושא מעניין מקום מגורים נוכחי:ראש העין מסנג'ר\אייסיקיו: [email protected] משהו שעשה לי את החודש: חברות.. משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: חנוכה D: הופעות קרובות של איפה הילד שאני הולך/הולכת אליהן: - אמן החודש: חמי, קספר ואביב גפן סרט החודש: ראיתי אחד, לא זוכרת איזה ספר החודש: שומרת אחותי השיר שעשה לי את החודש: השיר שלנו עוד משהו להוסיף?: אל תשכחו לקשור את האוכל בשקיות D: תמונה?: עדיין במצלמה לילה טוב
 

Oyster Girl

New member
עונה ../images/Emo54.gif

שם: מיכל! גיל: 19 עיסוק נוכחי: שוטרת-חיילת מקום מגורים נוכחי: כפר סבא/ירושלים מסנג'ר\אייסיקיו: [email protected] משהו שעשה לי את החודש: האנשים שעובדים איתי משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: אין לדעת הופעות קרובות של איפה הילד שאני הולך/הולכת אליהן: כנראה השבוע בשבי ציון אמן החודש: lady gaga סרט החודש:
ספר החודש:
השיר שעשה לי את החודש : ניצחת איתי הכל - עמיר לב עוד משהו להוסיף?:
תמונה?:
 

A t z a

New member
../images/Emo80.gif

שם: דנה גיל: 19 עיסוק נוכחי: חיילת מקום מגורים נוכחי: ק"א מסנג'ר\אייסיקיו: במסר משהו שעשה לי את החודש: לא זוכרת... משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: לדעת אם אני עוברת תפקיד. הופעות קרובות של איפה הילד שאני הולך/הולכת אליהן: אין שמץ אמן החודש: ביונסה סרט החודש: פעילות על טבעית ספר החודש: הלוחש לסוסים השיר שעשה לי את החודש: יש כמה... עוד משהו להוסיף?:
תמונה?:
 

joyjy

New member
../images/Emo228.gif

שם: יפעת גיל: 15 עיסוק נוכחי: רוצחת סדרתית של מכשירי חשמל
מקום מגורים נוכחי: ראש העין מסנג'ר\אייסיקיו: [email protected] משהו שעשה לי את החודש: הופעה של קספר בשישי האחרון, למרות שזה כבר דצמבר.. משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: חופש D: הופעות קרובות של איפה הילד שאני הולך/הולכת אליהן:
אמן החודש: placebo סרט החודש:
ספר החודש: חוט של חסד - ג'ודי פיקו השיר שעשה לי את החודש : special K - placebo עוד משהו להוסיף?: ללכת להופעות עם אנשים חופרים זה רע
תמונה?: זה גבר או אישה לדעתכם?
 
למעלה