פינק פלויד אינם פרוג
פלויד מעולם לא השתייכו לתת-התרבות של ה"רוק המתקדם" של שנות השבעים. הם הסתייגו מתרבות זו, סלדו ממנה, אפילו (מלבד ריק רייט, במשך תקופה קצרה). אין זה משנה כלל אם יש להם קטעים ארוכים, אינסטרומנטליים או מה. הם פשוט לא החזיקו בתפישת העולם של הפרוג, ולא השתייכו חברתית לסצינה הזו. Shakty צודק גם לעניין מלמשטיין. השוו, לצורך העניין, את נגינתו של מלמשטיין לזו של קלפטון או בק. או אפילו ג'ימי פייג'. השלושה האחרונים "שולטים" בכלי שלהם: הם מסוגלים להתבטא דרכו - להביע דרכו רגשות, להפוך שירים (מילים, לחן) למשהו תלת מימדי, לחוויה טרנסצנדנטלית. הם מסוגלים להעביר עולם שלם, דרך נגינתם. ואם כבר, האזינו גם לרוברט ג'ונסון, ריצ'רד תומפסון, לבוב מולד, ולדייב דייויס. מלמשטיין לא מסוגל לעשות אפילו אחוז אחד מהדברים האלו. הוא דוגמא קלאסית למה שנקרא style over substance - העטיפה היא נוצצת (נגינה מהירה, סולמות, מה לא), אבל אין לזה שום כיסוי, שום תוכן. מלמשטיין יכול להרשים אנשים (בעיקר צעירים וחסרי נסיון), אבל לא אנשים קצת יותר מבוגרים ומנוסים.