התפקדות תחילת עונה- ואני אתחיל

מתפקד

הנה התשובות שלי, גיל: כמעט 32. עונה אהובה בהישרדות ישראלית: ראשונה או שנייה. שורד אהוב מכל העונות: אריק. שורד אהוב בעונה הנוכחית: איתי(אוהדים) מאיזו עונה אתה בפורום? מהראשונה מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? את המשימות. האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? לא וגם לא אלך בעתיד. מה אתה חושב על גיא זוארץ? לדעתי מנחה טוב, שמנחה בצורה טובה. מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? הם צריכים להצביע בחו"ל.
 
את הראשונה שאני מכיר שהכי אהבה את עונה 1 ../images/Emo3.gif

גיל: 15 וחצי עונה אהובה בהישרדות ישראלית: שלישית שורד אהוב מכל העונות: אריק שורד אהוב בעונה הנוכחית: עוד לא בחרתי, כנראה ששפקס מאיזו עונה אתה בפורום? מהרגע בו הוקם מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? למה אני אובה את האמריקאית זה ברור, אז להגיד את היתרונות של הישראלית? בעיקר את הקאסט שבדרך כלל יוצא ברובו מעניין, החיבור שלי אל החבר'ה בתור ישראלי, עצם זה שהעונה ארוכה הופך אותה ליותר דרמטי, מושבעים שעושים תמיד את הבחירה הנכונה ו.. זהו בערך. האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? אכן, לשל פיליפ
היה מגניב ביותר. מה אתה חושב על גיא זוארץ? נו טוב. מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? מצד אחד זה חרטא ברטא, מצד שני זה הוכיח את עצמו עם שתי בחירות נכונות מאוד של המושבעים (עונות 2-3) ועוד אחת מתקבלת על הדעת (עונה 1).
 
../images/Emo3.gifשלום לי

גיל: עבור עונה אהובה בהישרדות ישראלית: ראשונה שורד אהוב מכל העונות :דן מנו שורד אהוב בעונה הנוכחית: דן מנו מאיזו עונה אתה בפורום? מהראשונה מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? את ההדחות! ואת דנמנו! האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? לא מה אתה חושב על גיא זוארץ? קצת נודניק, אבל נחמד מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? פסולה ולא הוגנת.
 
מתפקדת ../images/Emo22.gif

גיל: 18 עונה אהובה בהישרדות ישראלית: 2 שורד אהוב מכל העונות: אריק שורד אהוב בעונה הנוכחית: עדיין אין מאיזו עונה אתה בפורום? מהעונה הזאת מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? הכל? האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? לא מה אתה חושב על גיא זוארץ? דביל, חח מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? מטומטם!! חייבים להפסיק עם זה, זה כזה מפגר!
 

Drenthe

New member
מתפקד

גיל: 17 וחצי. עונה אהובה בהישרדות ישראלית: שנייה. שורד אהוב מכל העונות: איתי האפרתי. שורד אהוב בעונה הנוכחית: דן מנו. מאיזו עונה אתה בפורום? מהשנייה. מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? המשימות, התככים, המזימות. האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית?לא. מה אתה חושב על גיא זוארץ? יופי של מנחה, אני מחבב אותו. מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? איום ונורא, צריך לבטל על זה.
 

Drenthe

New member
מתפקד

גיל: 17 וחצי. עונה אהובה בהישרדות ישראלית: שנייה. שורד אהוב מכל העונות: איתי האפרתי. שורד אהוב בעונה הנוכחית: דן מנו. מאיזו עונה אתה בפורום? מהשנייה. מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? המשימות, התככים, המזימות. האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית?לא. מה אתה חושב על גיא זוארץ? יופי של מנחה, אני מחבב אותו. מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? איום ונורא, צריך לבטל על זה.
 

dnoam

New member
שלום לכל הצעירים

אני מעל 40 אז אל תצחיקו אותי עם "אני בן 33 אז אני הכי מבוגר כאן". עונה אהובה בהישרדות ישראלית: אין שורד אהוב מכל העונות: נעם, חנוך, טל אנגלנדר שורד אהוב בעונה הנוכחית: הזאת עם הביקיני הצהוב מאיזו עונה אתה בפורום? מעכשיו מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? לא יודע. אני מכור. זה כמו תאונת דרכים - נורא, אבל אני חייב לצפות בכל זאת האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? לא. מה אתה חושב על גיא זוארץ? דגנראט. אני שונא שהוא אומר "חברים" כאילו שהוא קיבוצניק בשנות ה-50. מאוהב בעצמו וטיפש. מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? אידיוטי לחלוטין, מתאים לרפובליקת בננות ולכן מתאים לישראל
 

adicto

New member
עונה

גיל: מבוגר עונה אהובה בהישרדות ישראלית: ראשונה שורד אהוב מכל העונות: ליאורה שורד אהוב בעונה הנוכחית:דן מנו וגיא מאיזו עונה אתה בפורום? מהראשונה מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? את הדינמיקה, אסטרטגיות, נופים, עצם המשחק, יצירתיות המשימות ..... האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? כן מה אתה חושב על גיא זוארץ? ישטובים ממנו, הוא למתאים בתור מנחה, שיילך לדגמן מבלי לפתוח את הפה שלו. מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? אנ לא מתרגש מהגמר, זה הדבר שהכי פחות מתחבר ובעונות האחרונות בכלל לא צפיתי.
 

1Shir

New member
התפקדות תחילת עונה

גיל: 28 עונה אהובה בהישרדות ישראלית: כולן שורד אהוב מכל העונות: לא עולה לי כרגע מישהו ספציפי שורד אהוב בעונה הנוכחית: דן, מרינה, אביגיל, שרון, אושר מאיזו עונה אתה בפורום? מתמיייייייייייייד מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? את האנשים האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? לא מה אתה חושב על גיא זוארץ? בסדר גמור, חמוד מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? חוטא מאוד לפורמט, גרוע
 

KiaritChan

New member
אפשר להצטרף? ../images/Emo13.gif

ני קוראת סמויה פה די הרבה זמן, חוץ מתגובה וחצי לפני שבוע..
גיל: 18 עונה אהובה בהישרדות ישראלית: ראשונה 3: שורד אהוב מכל העונות: דן מנו, אביגיל פרל שורד אהוב בעונה הנוכחית: כנ"ל. וגם בשבקין ולידר :) מאיזו עונה אתה בפורום? מרגע זה! מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? לראות אנשים סובלים
סתם. אמ.. המשימות, החוויה [שהייתי מאוד רוצה לחוות בעצמי], וגם ת'מוזיקה ברקע. אני לא יודעת למה אבל הפסקול של הסדרה הישראלית ממש יפה.. האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? נופ~ מה אתה חושב על גיא זוארץ? חופר! מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? נוראי ולא פייר בכלל. אני לא יודעת מה העניין של ישראלים עם סמסים, זה אידיוטי וגורע מהסדרה. אה, אני ירדן. היי
 

זהרה12

New member
מתפקדת - הכי זקנה!!!

גיל: 34 עונה אהובה בהישרדות ישראלית: כולן שורד אהוב מכל העונות:ליאורה, דן, ליעד ואריק שורד אהוב בעונה הנוכחית:דן, בשבקין, גיא מאיזו עונה אתה בפורום? פעם ראשונה מה אתה הכי אוהב ב"הישרדות"? אסטרטגיות, מועצות האם הלכת לאחד מהגמרים של התכנית? לא מה אתה חושב על גיא זוארץ? אחלה מנחה - הוא עושה מה שאומרים לו לעשות בהפקה ולכן הוא מורח את הזמן מה אתה חושב על השיטה הישראלית שהמושבעים מצביעים בארץ? טעות גדולה, לא אכפת לי מכל המריחות של הפרקים - מצידי שיוסיפו עוד יום ויברברו חופשי (עדיף שידברו רק בשבקין, דן ואביגייל) אבל שאת ההצבעה יעשו על האי! מה עם מדורת השבט???!!! איפה עדן, אריק ושני הליצנים האחרים? למה הם לא עושים תוכנית???
 
למעלה