אביתר רייטר
New member
חן - אתה 10 !
חן ! אתה יודע שאני מאוד אוהב אותך כמו אח ואני נהנה לקבל את תגובותייך ובמיוחד נהניתי בשיחת הטלפון מקודם. עכשיו תשמע: רכבת קלה, חצי קלה או כבדה אל תגלה לאף אחד איזו תמונה קלה, חצי קלה או כבדה תופיע בפורים הקרוב באתר מס´ 1 בישראל !!! נכון שאף אחד חוץ משנינו לא יכול לקרוא את ההודעה הזו?? ממש !!! אביתר. נ.ב בשבילך אני מוסיף: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אחיך אביתר !
חן - אתה 10 !הבנה בנושאי תחבורה
לצערי, ובניגוד להרגלי שבקודש, אני נאלץ להסכים עם אביתר ולהביע את דעתי שאכן בישראל של היום ניתן לספור על שתי כפות ידים את מספר האנשים שבאמת מבינים בתחבורה פנים ארצית, על כל פניה. אני אמנם לא טוען שאני מכיר באופן אישי את כל או אפילו את רוב העוסקים במלאכה בארץ, אבל שמעתי די הרבה ´מומחים´ עושים צחוק מעצמם בשנים האחרונות, וכדוגמה עדכנית אני מפנה אתכם לפרוטוקול ישיבת ועדת הכלכלה בנושא הרכבת הקלה, שמצורף כאן (ושוב, תודה ל-Brendan) ולדבריהם חסרי השחר והלא-מיודעים של רבים מהמקטרגים נגד הרכבת הקלה, כולל ´היועצים התחבורתיים´ של הגוף שמתכנה ´חברת די. אס. גי´ טכנולוגיה בע"מ´ (מישהו יודע מי אלו?). פשוט עלבון לאינטליגנציה ולרצינות בנושא כל-כך קריטי. ורק כדי לעצבן בכל זאת את אביתר, אני מפנה אתכם שוב למאמר המצוין שנכתב בשנת 1988 אודות יתרונות השימוש ברכבות ברחובות הערים על פני מכוניות, אוטובוסים ואפילו רכבות תחתיות. ניתן לקרוא את המאמר בגרסא המקורית באנגלית או בתרגום שהכנתי בעברית בפרק ה-´מאמרים´ של האתר ´חדשות הרכבת´.
חן ! אתה יודע שאני מאוד אוהב אותך כמו אח ואני נהנה לקבל את תגובותייך ובמיוחד נהניתי בשיחת הטלפון מקודם. עכשיו תשמע: רכבת קלה, חצי קלה או כבדה אל תגלה לאף אחד איזו תמונה קלה, חצי קלה או כבדה תופיע בפורים הקרוב באתר מס´ 1 בישראל !!! נכון שאף אחד חוץ משנינו לא יכול לקרוא את ההודעה הזו?? ממש !!! אביתר. נ.ב בשבילך אני מוסיף: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אחיך אביתר !