התקדמתי בעוד 2 פרקים

niviri

New member
התקדמתי בעוד 2 פרקים

פרק 18- על רובין הוד.
פייר, בכלל לא זכרתי שהוא קיים
חסרונו ממש לא היה מורגש ובעיקבות כך פרק שלם שעוסק בו נראה לי ממש מיותר.
הדבר היחיד שאהבתי בפרק זה את זלינה. ואני לא אכנס לכמה התירוץ שלהם להחזיר אותה לא אמין, כי מה אכפת לי? העיקר שהיא פה

אני תוהה מה רמפל רצה מרג'ינה, איך היא היתה אמורה להפוך את אמה לרעה?

פרק 19- על קרואלה.
האמת, ממש לא חיכיתי לפרק הזה, ציפיתי שיהיה משעמם כמו הפרק על אורסולה, אבל הופתעתי לטובה. אני חושבת שזה הפרק שהכי אהבתי העונה. היו המון טוויסטים, התפתחויות חשובות, וסיפור הרקע היה מעניין למרות שלא כלל אף אחת מהדמויות הותיקות

מאוד שמחתי לראות שהם לא תמיד חייבים טראומה וסיפור קורע לב כדי להסביר לנו למה דמות מסוימת בחרה להיות רעה. לפעמים יש כאלו שזה פשוט האופי שלהם. טוב שגם למקרים כאלה יש ייצוג בסדרה.
אני לא בטוחה אם פיספסתי משהו בסוף, כי לא זכור לי שהראו איך קרואלה הגיעה בסוף ליער המכושף?


גם לא הבנתי מה הקטע של הסופר. לפי זה שהוא התחפש לעתונאי וניסה להוציא מידע מהאמא ולפי זה שהוא לא ידע באמת מה קורה שם בבית, אני מבינה שהוא לא תמיד יודע כל מה שמתרחש והוא אמור לגלות בעצמו כדי לכתוב על זה... אז מה קורה יש דברים שהוא לא יודע עליהם? הם לא יופיעו בספר? ומה אם הוא לא הבין נכון מה שקרה? יופיע בספר מידע לא נכון? (כמו למשל, אם הוא לא היה מגלה שקרטאלה היא הרוצחת, והוא היה כותב שזאת אמא שלה?)

אהבתי אומנם את הרעיון של רג'ינה להשתמש בבל, ונהניתי מהסצינה הזאת, אני רק לא מבינה את המטרה... כל זה בשביל שרג'ינה תוכל ליידע את רמפל שהיא נוסעת לרובין ואז תגיד לו לא להזהיר את זלינה? אם כבר, היתה מנצלת את זה כדי להוציא ממנו דברים הרבה יותר גדולים. נגיד, שיעביר אליהם את הסופר....
גם די קשה להאמין שרמפל חושב שיש סיכוי שרג'ינה תהרוג את בל. וגם אם כן, העיקרון הכי גדול שלו (כלומר, היחיד) זה לא להפר עסקאות.

סצינה אחרונה. אני מאוד מאוד מקווה שאמה לא התכוונה להרוג את קרואלה, שזה יצא ככה בטעות. לאור העובדה שיש לה קסם ושהיא יכלה להציל את הנרי בכל דרך אחרת אפשרית, אי אפשר להצדיק אותה וזה גם לא מתאים לדמות.
 

אביטל186

New member
השאלות על קרואלה

באמת נותרותללא מענה..
לא ברור איך היא הגיעה ליער המכושף ולא ברור מה הקטע שהוא מסתובב לאסוף את פרטי הסיפור מה"מסופרים" עצמם.
&nbsp
הקטע של רג'ינה היה מבריק. גולד איים עליה שאם היא לא עוזרת לו, הוא מתקשר לזלינה ואומר לה להרוג את רובין.
ע"י שהיא לקחה את הלב של בל, זה ערובה לזה שהוא ישתוק.
היא לא צריכה את הסופר. היא רק צריכה ללכת ולהביא את הסוף הטוב שלה מניו יורק.
&nbsp
לגבי הפסקה האחרונה- ממש לא מסכימה איתך.
לקרואלה הגיע למות. היא איימה להרוג ילד, ואם התבוננת בפרצוף שלה ברגעים האחרונים היא היתה נראית ככ מוטרפת, ושעוד שניה היא לוחצת על ההדק. אמה היתה צריכה לנטרל אותה ולהרחיק אותה ממנו.
כמובן שיכלו לעשות את זה בכל מיני דרכים אולי ביזאריות כמו להניף אותה באוויר לאזור אחר, או להעלים אותה,אבל לא בחרו בזה. מה גם שזה לא מסוג הדברים שראינו את אמה יודעת לעשות.
ראינו שהיא יודעת להדוף עם הקסם שלה. והיא פעלה נכון מאוד.
תפקיד של גיבורים הוא להציל את החפים מפשע בין היתר. לא לרחם על רוצחים. הרוצחים הם לא בראש סדר העדיפויות.
אלא האנשים שנפגעים מהם.
זאת האמת, וזה המוסר הנכון.
מי שקשה לו עם זה זה כבר בעיה אחרת
 

niviri

New member
נראה לי שלא הבנתי אותי

לא אמרתי שצריך לרחם על רוצחים, אבל לא מתאים לאמה להרוג בכוונה. בכל הפעמים שהיא היתה צריכה להציל מישהו (כולל הנרי בנוורלנד) להרוג אף פעם לא היה אופציה והיא תמיד התעקשה למצוא דרך אחרת.
אני חשבתי שהיא יכולה פשוט לשגר את הנרי למקום אחר. אם זה משהו שהיא לא יודעת לעשות או אפילו לא חשבה עליו מהלחץ וכל מה שהיא יכלה לעשות באותו הרגע זה לשלוח לקרואלה כדור אש זה סבבה מבחינתי.
מה שאמרתי, שאני מקווה שהמטרה שלה לא היתה להרוג אותה אלא רק לשחרר את הנרי. אם היא כיוונה מראש במטרה להרוג את קרואלה- את זה אני לא יכולה לקבל.
 

אביטל186

New member
מה לעשות שלפעמים אין ברירה?

נכון שכאן בסדרה הם יכולים לעשות מה שבא להם. אבל הם ניסו להעבירנ לנו שזאת היתה סיטואציה קיצונית שהיא היתה חייבת לסלק את קרואלה מהבן שלה. להתחכם עכשיו אם זה היה בכוונה להרוג או להציל את הנרי? אני מאמינה שהרג פסיכופטיים לא הספורט שלה. היא היתה חייבת להציל את הבן שלה אז היא הדפה אותה. זה שהיא עפה לצוק ומתה זה תוצאה משנית אבל היא היתה מוכנה לאופציה הזאת, שכן. יש מצב שהיא תמות מזה ואין ברירה. הנרי יותר חשוב. הוא יותר חף מפשע ממנה.
 

Y. Welis

New member
אגב הסצינות עם האמא ואיתה כילדה - הזכירו סרטים ישנים, אולי

היצ'קוק או 2. אוירה משכנעת, בדיעבד. מצער שהסיפור עצמו לא היה מושקע בהתאם.
 

niviri

New member
וואלה נכון, היה משהו כזה באוירה...

למה לא מושקע?
 

Y. Welis

New member
כי הרקע של הדמויות היה כ"כ רדוד. קצת יותר עיבוי, והיה מעניין

 

niviri

New member
אני לא רואה צורך שישקיעו יותר בדמויות שנמצאות פה לשניה וחצי

 
כן, גם ככה משקיעים מדי בדמויות החצי עונתיות

על חשבון הדמויות הקבועות.

בשביל מה לבזבז עוד דקות ועוד קטעים בשביל דמויות שמופיעות פרק אחד בלבד?
 
השקיעו בקרואלה ובסופר לא מעט,

ובאמא של קרואלה השקיעו בהתאם למקום שהיא תופסת בסדרה.
 

אביטל186

New member
הי חברים מה נשמע?


אני גם חושבתשלא ממש השקיעו בהם, כאילו לא יודעים עליהם כלום אבל למי אכפת??לא רואים אותם יותר.הסיפור רקע באמת הזכיר לי משהו ישן.. ועתיק. זה היה נחמד.
 
לא יודעים עליהם כלום?

יודעים עליהם כל מה שצריך לדעת על דמויות שמככבות פחות מ10 פרקים כל אחד.
 

אביטל186

New member
אממ התכוונתי לדמויות בפרק של קרואלה.

כלומר אמא שלה.
עד שהבנתי באמת מי היא ומה עניינה זה היה אחרי שראיתי פעמיים..
 
כלומר... דמות אחת?

טוב, האמא היא דמות "חד פעמית".

התפקיד שלה הוא להוסיף רקע לדמויות של קרואלה והסופר ולבנות אותם כדמויות, לא את עצמה.
 

אביטל186

New member
זה נכון. פשוט כל הסיפור של קרואלה היה דליל.

הוא השתרע על חצי פרק מה שגרם לזה להיות אנמי.
במיוחד עם הטאצ' העתיק, זה הוסיף לזה מימד מבאס משהו..
 

niviri

New member
ולמה שלא יהיה דליל? לא מדובר על הדמויות הקבועות.

אין הצדקה להשקיע בהם יותר מזה.
 

Y. Welis

New member
שאלה טובה אם אין הצדקה, או שלא יודעים איך ליצור *רושם* של

עומק. אני נוטה לאפשרות השניה.
 

אביטל186

New member
הגדרת בדיוק את מה שחשבתי. תודה.

אני גם חושבת שאין שום צורך להרחיב אבל במעט זמן שיהיה פחות מופשט.. אבל עזבו, חבל לבזבז את הזמן אפילו על דיסקוס עליהם... עדיף על המרכזיות יותר...
 
או במילים אחרות,

"התוצאה בכל מקרה תיראה אותו דבר, אז בואו נבחר בסיבה שמראה על זלזול בסדרה".

הסדרה סובלת מהרבה בעיות
אבל בהחלט לא מחוסר בהשקעה התחלתית בדמויות בתחילת דרכן


אם כבר, זה הצד החזק של הסדרה ובגללו עונה 1
הייתה כ"כ מעולה - כל דמות בעונה 1
היא בעצם דמות חדשה.

להמשיך עם הדמויות המושקעות שבהתחלה נבנו מכול הלב, להשאיר אותן, לפתח אותן מעונה לעונה.... כאן הסדרה נופלת...
 
למעלה