התקדמתי בעוד 2 פרקים
פרק 18- על רובין הוד.
פייר, בכלל לא זכרתי שהוא קיים
חסרונו ממש לא היה מורגש ובעיקבות כך פרק שלם שעוסק בו נראה לי ממש מיותר.
הדבר היחיד שאהבתי בפרק זה את זלינה. ואני לא אכנס לכמה התירוץ שלהם להחזיר אותה לא אמין, כי מה אכפת לי? העיקר שהיא פה
אני תוהה מה רמפל רצה מרג'ינה, איך היא היתה אמורה להפוך את אמה לרעה?
פרק 19- על קרואלה.
האמת, ממש לא חיכיתי לפרק הזה, ציפיתי שיהיה משעמם כמו הפרק על אורסולה, אבל הופתעתי לטובה. אני חושבת שזה הפרק שהכי אהבתי העונה. היו המון טוויסטים, התפתחויות חשובות, וסיפור הרקע היה מעניין למרות שלא כלל אף אחת מהדמויות הותיקות
מאוד שמחתי לראות שהם לא תמיד חייבים טראומה וסיפור קורע לב כדי להסביר לנו למה דמות מסוימת בחרה להיות רעה. לפעמים יש כאלו שזה פשוט האופי שלהם. טוב שגם למקרים כאלה יש ייצוג בסדרה.
אני לא בטוחה אם פיספסתי משהו בסוף, כי לא זכור לי שהראו איך קרואלה הגיעה בסוף ליער המכושף?
גם לא הבנתי מה הקטע של הסופר. לפי זה שהוא התחפש לעתונאי וניסה להוציא מידע מהאמא ולפי זה שהוא לא ידע באמת מה קורה שם בבית, אני מבינה שהוא לא תמיד יודע כל מה שמתרחש והוא אמור לגלות בעצמו כדי לכתוב על זה... אז מה קורה יש דברים שהוא לא יודע עליהם? הם לא יופיעו בספר? ומה אם הוא לא הבין נכון מה שקרה? יופיע בספר מידע לא נכון? (כמו למשל, אם הוא לא היה מגלה שקרטאלה היא הרוצחת, והוא היה כותב שזאת אמא שלה?)
אהבתי אומנם את הרעיון של רג'ינה להשתמש בבל, ונהניתי מהסצינה הזאת, אני רק לא מבינה את המטרה... כל זה בשביל שרג'ינה תוכל ליידע את רמפל שהיא נוסעת לרובין ואז תגיד לו לא להזהיר את זלינה? אם כבר, היתה מנצלת את זה כדי להוציא ממנו דברים הרבה יותר גדולים. נגיד, שיעביר אליהם את הסופר....
גם די קשה להאמין שרמפל חושב שיש סיכוי שרג'ינה תהרוג את בל. וגם אם כן, העיקרון הכי גדול שלו (כלומר, היחיד) זה לא להפר עסקאות.
סצינה אחרונה. אני מאוד מאוד מקווה שאמה לא התכוונה להרוג את קרואלה, שזה יצא ככה בטעות. לאור העובדה שיש לה קסם ושהיא יכלה להציל את הנרי בכל דרך אחרת אפשרית, אי אפשר להצדיק אותה וזה גם לא מתאים לדמות.
פרק 18- על רובין הוד.
פייר, בכלל לא זכרתי שהוא קיים
הדבר היחיד שאהבתי בפרק זה את זלינה. ואני לא אכנס לכמה התירוץ שלהם להחזיר אותה לא אמין, כי מה אכפת לי? העיקר שהיא פה
אני תוהה מה רמפל רצה מרג'ינה, איך היא היתה אמורה להפוך את אמה לרעה?
פרק 19- על קרואלה.
האמת, ממש לא חיכיתי לפרק הזה, ציפיתי שיהיה משעמם כמו הפרק על אורסולה, אבל הופתעתי לטובה. אני חושבת שזה הפרק שהכי אהבתי העונה. היו המון טוויסטים, התפתחויות חשובות, וסיפור הרקע היה מעניין למרות שלא כלל אף אחת מהדמויות הותיקות
מאוד שמחתי לראות שהם לא תמיד חייבים טראומה וסיפור קורע לב כדי להסביר לנו למה דמות מסוימת בחרה להיות רעה. לפעמים יש כאלו שזה פשוט האופי שלהם. טוב שגם למקרים כאלה יש ייצוג בסדרה.
אני לא בטוחה אם פיספסתי משהו בסוף, כי לא זכור לי שהראו איך קרואלה הגיעה בסוף ליער המכושף?
גם לא הבנתי מה הקטע של הסופר. לפי זה שהוא התחפש לעתונאי וניסה להוציא מידע מהאמא ולפי זה שהוא לא ידע באמת מה קורה שם בבית, אני מבינה שהוא לא תמיד יודע כל מה שמתרחש והוא אמור לגלות בעצמו כדי לכתוב על זה... אז מה קורה יש דברים שהוא לא יודע עליהם? הם לא יופיעו בספר? ומה אם הוא לא הבין נכון מה שקרה? יופיע בספר מידע לא נכון? (כמו למשל, אם הוא לא היה מגלה שקרטאלה היא הרוצחת, והוא היה כותב שזאת אמא שלה?)
אהבתי אומנם את הרעיון של רג'ינה להשתמש בבל, ונהניתי מהסצינה הזאת, אני רק לא מבינה את המטרה... כל זה בשביל שרג'ינה תוכל ליידע את רמפל שהיא נוסעת לרובין ואז תגיד לו לא להזהיר את זלינה? אם כבר, היתה מנצלת את זה כדי להוציא ממנו דברים הרבה יותר גדולים. נגיד, שיעביר אליהם את הסופר....
גם די קשה להאמין שרמפל חושב שיש סיכוי שרג'ינה תהרוג את בל. וגם אם כן, העיקרון הכי גדול שלו (כלומר, היחיד) זה לא להפר עסקאות.
סצינה אחרונה. אני מאוד מאוד מקווה שאמה לא התכוונה להרוג את קרואלה, שזה יצא ככה בטעות. לאור העובדה שיש לה קסם ושהיא יכלה להציל את הנרי בכל דרך אחרת אפשרית, אי אפשר להצדיק אותה וזה גם לא מתאים לדמות.