התקווה 6 אתמול היו...

Grand Master G

New member
רשמים מהמסיבת דאנסהאל הראשונה שלי

פאק!!! ככה צריכה להיות מסיבה. לא הייתי קודם במסיבות כאלה בארץ ואני חייב להודות שההפסד היה שלי. אחלה רעיון לעשות מסיבת שכונה כזאת, כל הכבוד למי שאחראי על זה. היה אדיר, כיף לראות אנשים שבאמת אוהבים את המוזיקה. כל המסיבה הזאת עשתה לי פלאשבקים מנגריל ורק הגדילה את הגעגועים. הייתי רוצה לראות עוד כאלה מסיבות אבל הבנתי שזה לא ליין קבוע. אז איפה אפשר למצוא כאלה מסיבות בעתיד?
 

DuBsYs

New member
יש גם אלטרנטיבה!!!

אני לא ממש מסכים עם מה שאתם אומרים, קחו לדוגמה את המסיבה שעשינו בהודנא לפני שלושה שבועות, הגיעו כמה מאות של אנשים וכולם רקדו לצלילי רוטס ודאב והייו מבסוטים עד השמיים (יש תמונות מהמסיבה באתר שלנו). ביום שישי הקרוב אנחנו עושים עוד מסיבת רוטס ודאב בסלאו משה עם הופעה שלנו (zvuloon dub system) ותקלוטים של גימל ושל אייל קונגו. ללא ספק ערב רוטס משובח. אז כל מי שדאנסהול לא ממש מדבר עליו ומחפש רוטס ודאב מוזמן לבוא ולהנות.
 

afficoman

New member
תודה לכל מי שהגיע ביום שישי ועוד...

באמת אנחנו (אני ואריאל) רוצים להודות לכולכם שהגעתם בהמוניכם למסיבת שכונה שלנו!!\ קראתי קצת את התגובות שלכם ולשמחתי ראיתי שרובכם נהניתם. לגבי הרוטס,מהשעה 22:00 עד חצות רוטס מאת - סקאנק רייד, גאנג'ה וייבז וקוביקס. אח"כ עלו לאט לאט לארלי וייבז ואז לדאנסהול היו איזה 20 דקות של ג'אנגל (שלא היה במקום כל כך ) וזהו,ניסינו בעקרון לענות על הצרכים של כולם, אבל לדעתי כשמסיבה כל כך חמה קשה פתאום להוריד לרוטס מה גם שהרבה מאוד אנשים לא היו פריקים של רגאיי כמונו והם סה"כ באו להנות במסיבה ולדעתי מתחברים יותר למשהו "רקיד" מאשר לפניני רוטס שאנחנו אוהבים כל כך! ככה שבגדול היו את כל סגנונות המוזיקה - רוטס למי שבא מוקדם ודאנסהול למי שבא קצת יותר מאוחר! שמחתי מאוד לראות כל כך הרבה אנשים שמחים ורוקדים לצלילי רגאיי (לא משנה איזה) ולגבי הרגאיי בארץ - אין מה לעשות זה טבעי לחלוטין כשיש משהו טוב - זה מתרחב וסוחף עוד אנשים ועוד אנשים סה"כ הכל היה נייס .אוהבים ריספקט של הדיספקט חכו לבלוק פארטי 2!!!!!!!
 
למעלה