התקנת צלחת לווין פרטית לערוצים ללסביות

Hlias

New member
התקנת צלחת לווין פרטית לערוצים ללסביות

צלחות לווין פרטיות בתשלום חד פעמי התקנה מקצועית ( באזור המרכז ) בצלחת יש עשרות ערוצי סקס ללסביות כנראה הלהיט בארופה לפרטים במייל : [email protected]
 

tranny boi

New member
כנראה הלהיט אצל גברים סטרייטים באירופה

אף אחד לא יקים עשרות ערוצים עבור קהל יעד של לסביות: כזכור, נשים מרוויחות פחות מגברים, זוג לסביות מרוויחות עוד פחות מזוג סטרייטי, ומי ששכח - לסביות הן מיעוט באוכלוסיה. עשרות ערוצי הפורנו הם על "לסביות" ועבור גברים סטרייטים. ואישית אני לא חושב שצריכות להיות כאן פירסומות של תעשיית המין המיינסטרימית.
 

femfatal

New member
זוג לסביות מרוויחות עוד פחות מזוג סטרייטי?

את מקישה את מהעובדה ששתיהן נשים ונשים מרוויחות פחות או על מחקרים סטטיסטים שהראו שזוגות נשים לסביות מרוויחות פחות מזוגות סטרייטים? למיטב ידיעתי בארה"ב קהל הזוגות הגאים הוא העשיר במדינה..לכן יש לו כוח קנייה עצום וזו הסיבה שחברות של מכונויות וכל מיני אחרות מפנות את הפרסומות דווקא לקהל הגאה או מכריזות על עצמן כ-גייז פרינדלי בכדי לא להפסיד את כוח הקנייה שלנו... מוזר...:)
 

tranny boi

New member
זה בדיוק מה שאני מקיש

קהל זוגות עשיר בארה"ב הוא קהל הזוגות ההומואים (למרות מה שמנסים למכור לך בסדרה "ישנן בנות"). כשמדברים על "כלכלה ורודה", כלומר לפנות לקהל הגאה כי יש לו כוח קניה, מדברים על הומואים, כלומר זוגות של גברים. לא לסביות. נראה שמדברים על הקהל ההומוסלבי, אבל למעשה מתכוונים להומואים העשירים. הלסביות העניות באות בעסקת חבילה. ולכן אני מסכם: יש סיבה ליצור עשרות ערוצי פורנו להומואים, אבל אין סיבה ליצור עשרות ערוצי פורנו לסבי, אלא אם כן הוא מכוון לגברים.
 

femfatal

New member
מעניין...

למרות שקשה לי להאמין כשדברים מסתברים על מסקנות ולא על מחקרים:) מה שבטוח אני אעבוד קשה לאזן את המספרים האלו...
 
למעלה