התרשמויות מהמשחק

shlomi 123

New member
../images/Emo41.gifהתרשמות ראשונה מFM 2009 המשחק המלא../images/Emo41.gif

ברגעים אלו התקנתי את המשחק וכמו שרובכם כבר יודעים חייבים להתקין את הפאטצ' שמגיע יחד עם המשחק על מנת שהמשחק יהיה נורמאלי וראלי, עדיין לא יצא לי לשחק משחק, הצבעים קצת כהים ודי מעצבנים (כנראה צריך להתרגל) ולא רואים שינוי של ממש בכללי בנתיים ממה שראיתי. אתם מוזמנים לתת את דעותכם על המשחק ואני ייתן את שלי יותר בהרחבה לאחר זמן מה שנכנס קצת לעניינים, בנתיים הנה כמה תמונות מהמשחק.
 

sok777

New member
לפי מה שאני רואה

השיפורים הניכרים הם: *תיקוני באגים מFM 2008 *מסיבת עיתונות *שיפור המנוע.. יותר מהיר אצלי סוג של נוחות ושיפורים בקטע של הממשק.
 

maykel mayers

New member
היי

אני קורא פה לפעמים בנוגע למשחק ויש לי איזה בעייה מוזרה.. התקנתי את המשחק הכל עובד מצויין. אבל יש לי בעייה עם האוצייה של יציאה לחופשה,זה כאילומתעלם מהלחצן.. מישו יודע מה לעשות?
 
נראה לי שמצאתי את כוכב המשחק

סרנה - אנחנו מכירים אותו כבר שנים, אבל הוא אף פעם לא היה כזה מרשים על הנייר. לא העברתי הרבה ימים, אבל הסתובבתי דיי הרבה בין שחקנים וסטאף, וההתרשמות שלי שהמשחק דיי כבד. מין הרגשה כזאת שאני הולך על הירח. אם בחלונות אני פותח חלון חדש למשל, אז הוא נפתח ממש באותו רגע, במשחק זה לא ככה, לוקח לו טיפה זמן לעבור לדף אחר וזה דיי מבאס כי זה מה שאנחנו עושים בעצם כל המשחק. אני מקווה שיש לזה איזה פתרון. לא חושב שעוד זכרון במחשב ישנה את זה כי תאחלס הוא לא עמוס בכלל. בכל מקרה, עונת הכדורגל החלה עכשיו באופן רשמי! לא סתם גאידמק החליט לעצור את פעילותו בביתר! יש לו מנג'ר! קיצור תתחילו לזרוק לפה שמות. אני ראשון: henri saivet - אין לו חוזה! Darijo Srna - בתמונה, אין הרבה מה להגיד מלבד חבל שהוא קצת יקר. Andrey Arshavin - לא סתם הוא לא ישאר ברוסיה אחרי ינואר, הוא שחקן מאוד יעיל, יכול לשחק כמעט בכל מקום בהתקפה. Thiago Silva - סבבה לגמרי יחסית למחיר! ממליץ לבדוק את הליגה הספרדית, יש שם שחקנים עם מחיר שחרור ששווה מאוד. בהצצה ראשונה ראיתי את Nihat ב20 מליון יורו, לדעתי הוא שווה את זה.
 

HBK32

New member
וואלה, באמת תותח.

אבל אני לא מבין למה שיפרו אתו כול כך?...הוא לא עשה הרבה דברים בשנה שעברה.
 

ירוק18

New member
מה שכן.. הרבה דברים השתנו..

לא יצא לי לשחק הרבה עדיין אבל הדבר הכי ניכר זה הירידה ברמת השחקנים הישראלים (והזרים שמשחקים בישראל). שחקנים כבר לא כמו שהיו ב-08, וחלקם אפילו מאוד מאוד גרועים (ואולי בצדק). בקשר למהלך המשחק, לדעתי השינוי שבו רואים את השחקנים (סטייל פרו אבולושין,פיפ"א) זה דבר אדיר, הבעיה שזה רק בחיתולים ולכן הטעינה א-ר-ו-כ-ה והמשחק איטי (לפחות למי שאין זיכרון ממש ממש טוב במחשב). בכללי, נראה סבבה לגמרי!!
 

mongol1

New member
הפציעות אוי הפציעות

גם אחרי הפאץ' פשוט המשחק לא ניתן לשיחוק בלי שיסתיים 20 דקות בלי ששחקן יפצע לא יכול ששחקנים נפצעים כמו חיילים במלחמה, זה כדורגל לא שדה קרב.
 
WTF?

איך שהזזתי את גודיונסן קדימה, "צצו" לי שני כפילים במגרש. אז במגרש הם לא מופיעים, אבל זה באג או שזה משהו מתוחכם שאני לא מבין? לא אוהבים את גודיונסן..... בפרו אבולשן שכחו אותו ועכשיו זה....
 
זה נורא מציק לעין

ואיך יכול להיות כזה פאק בולט אחרי שיצא פאץ? אולי זה לא פאק ואנחנו פשוט לא מבינים את הרעיון?
 
נראה לי שאני יכול לסכם את המשחק

בנוסף למה שכבר אמרתי, אני יכול להוסיף: * לפני כל משחק לוקח לו הרבה יותר זמן לטעון, גם אם זה 2D או 3D או לא חשוב מה. זה ממש איום ונורא. * חובה להגיב למסיבת עיתונאים לפני ואחרי כל משחק פשוט רעיון גרוע ביותר. חבל שלא עשו אפשרות לשלוח את העוזר מאמן למסיבות עיתונאים באופן קבוע, עד להודעה חדשה שלי. * זה רק אני או שהמשחק עצמו פחות מעניין? אני משחק על 2D באפשרות מהירה (כמו תמיד) שמראה רק דברים חשובים (show: key) ובמשחקי ידידות היו מראים לי 2 אירועים אולי במחצית. * שוב פעם, לא יודע אם זה מוקדם מידי לשפוט (אחרי 2 משחקי ליגה, 4-5 משחקי ידידות, וכמה משחקי נבחרת) אבל שחקנים נפצעים על ימין ושמאל. במיוחד בנבחרת. * ציוני השחקנים ממש דפוק. כשיש מספר עגול אפשר לראות ברפרוף את הרמה של כולם, עכשיו צריך להשקיע עוד זמן בשביל לראות אם זה 7.0 או 7.9. זה כבר באמת מטופש וחסר מחשבה! מה הם חושבים שלאנשים אין עוד דברים לעשות חוץ ממנג'ר? לפעמים צריך פשוט לחשוב אם התוספת הזאת מספיק חיונית בשביל שהמשחק יבזבז עליה זמן. במקרה הזה השיפור הזה נותן לנו עוד פרטים, אבל זה לא משמעותי מספיק בשביל לבזבז לנו סתם זמן (ועצבים) על דבר כזה. אם כבר לשנות אז יכולו לעשות מספר עגול וחצי: 5.0 5.5 6.0 6.5..... הוספתי זכרון, יש לי 3GB זכרון, והמשחק עובד נורא לאט. הכול. תחילת משחק, סיום משחק, מעבר ימים, מעבר ללשונית אחרת, פגרת נבחרת שבכלל היה קטסטרופה (אולי דקה!) לא ראיתי מה השעה בדיוק כשהתחלתי, אבל אני משאר שאני יושב בערך 15-20 דקות, עשיתי משחק אחד, ואני מאוד מותש וחסר מוטיבציה להמשיך. אני מאוד מקווה שאצליח להתרגל למשחק, כמו שהצחלתי להתרגל ל2008 עם כל השינויים שהיו בו. אבל אין לי ספק שהדברים השליליים במשחק עולים בהרבה על הדברים החיוביים בו. כישלון טוטאלי.
 

באבו25

New member
אריק לא יכולתי לסכם יותר טוב

חרא של משחק! כתבתי בהודעה אחרת שאני משחק מנג'ר מאז שנות התשעים, כמעט עצרה אותי משטרה צבאית בגלל המשחק הזה... ופתאום, במקום להוות את משחק הדגל של 2009, הרסו את המשחק לגמרי.
 
למעלה