ה(ר)צל

../images/Emo32.gif

אמממ..יש לי שאלה... אחרי שיצא הדיסק השני, אין מה לומר- כולנו בטח שמנו לב שהפרסום של סאב והצל ובכלל, רמת המודעות לסצינת ההיפהופ בארץ, גדלה. אם זה טוב או לא טוב- זה כבר משהו אחר... אבל רציתי לדעת על האנשים פה בפורום, מתי התחלתם לשמוע סאב? (אגב, זה יכול להיות אחלה סקר...) עוד הרבה לפני ש´האור מציון´ יצא? שמעתם עליו רק אחרי הפרסום הגדול של ´האור והצל´? או..שאתם איפה שהוא באמצע?
אני התחלתי לשמוע את סאב והצל, כש´האור מציון´ יצא... ומאז לא הפסקתי..
 

GreeCheeMan

New member
אני התחלתי לשמוע...

בדיוק כשהשיר חי מיום ליום יצא לרדיו (הרבה לפני שהוא התחיל להתפרסם). בזכות השיר הזה גם התחלתי לשמוע היפ הופ עברי. פשוט חיפזתי שירים של סאב בנאפסטר (אחחחח... היו ימים), ומצאתי שירים שלו מהדיסק ישראלים עצבניים אחד אחד, את השיר מיק למקס וככה הכרתי הרבה ראפרים ישראלים אחרים.
 

TkTk

New member
היי לכולם!!!!../images/Emo103.gif

נתחיל בהיכרות קצרה,מאחר וזו הודעתי הראשונה פה!! : אני תמר, בת 15.5, קיבוצניקית(גאה) מהצפון הקר והרחוק... ונראה לי שאני אשרוץ פה קצת הרבה.. ולשאלתה של שירע: אני תמיד שמעתי סאב... U SEE,אחותי..אז כשהיא הייתה צעירה יותר,היא הייתה חזק בכל הקטע של ראפ ישראלי,כשסאב עוד בכלל היה CAVE-DOGG... אז תמיד שמעתי אותו, אבל לאהב אותו,להתעניין,להשיג דיסקים,וזה.. התחלתי בסביבות גיל 7 ככה.. ומאז........כל הזמן... היום,סאב מוכר כמו גדול(תקליט זהב ל´האור והצל´,בעזרת השם), למרות שלפני שנה,אם הייתי אומרת למישהו ´סאבלימינל´,הוא היה חושב שאני מדברת סווהילית. כמו שאמרה שירע? זה טוב?זה רע? ימים יגידו.
 
למעלה