קשקוש וראיה צרה של כל המכלול.
בשוק האמריקאי,ה WR450,מקבל מקסימום 'גרין סטיקר'.
ולעשות אותו חוקי לכביש 'פלייטד' בלשונם,אפשר לא בכל המדינות.
אז ה WR ירד מהפרק.
הבטה,מצליחה לקבל בארה"ב אישור תנועה על כביש,רק בגלל שמהיצרן הקטן הזה,דורשים פחות עמידה בתקנים מאשר היצרנים הגדולים.
(כך כותבים המגזינים).
ולגבי היצרנים האחרים-KTM והסקוורנה,הם מצליחים על הקסקס לעמוד בתקנות המלאות של אופנועי כביש חוקיים בארה"ב והאביזרים שמותקנים עליהם כדי שיהיו חוקיים על הכביש בארה"ב,לא מדגדגים את איכות ורמת אלו של ה CRF450L.
ואז אתה נכנס לשטח עם הסקוורנה חוקי ויוצא מצד שני עם הסקוורנה לא חוקי...
או שאתה מחזיק KTM חוקי לכביש והוא הופך להיות פחות ופחות חוקי עם הרכיבות והחודשים...
אם תקרא טוב,כל מי ששווה לקרוא מה שהוא כותב ברשת,מצין את הרמה והאיכות המושלמים שלך מכלולי ההונדה הזה,בכלל ולעומת כל השאר.
ד"א,גם המתלים שלו כנראה טובים יותר מאלו של המתחרים שלו.
כך לפחות כתבו בדירט בייק...
https://dirtbikemagazine.com/dual-sport-shootout-notes-the-wrap/
עזר לך?