ה-bargain הטוב ביותר

Shir17

New member
ה-bargain הטוב ביותר

Bargain Buy= שחקן שאתה קונה במחיר ממש זול והוא נהיה וואחד כוכב... אז ככה, בוא נחלק את זה לעמדות- אני אתחיל: שוער- ללא ספק בכלל DIONSIS CHIOTIS היווני שאפשר לקנות בכמה מאות אלפי דולרים או להחתים בסיום העונה הראשונה מקבוצתו AEK. מגן\בלם- IBRAHIM SAID המצרי הבינלאומי של AL AHLY, פשוט ע-נ-ק! קשר- עם כל הכבוד לכולם, SERGEY NIKIFORENKO מבלארוס הוא הקשר הטוב במשחק בקילומטרים מהשאר... חלוץ- עוד ביילורוסי, MAXIM TSIGALKO, שחקן DINAMO MINSK הביילורוסית וללא ספק השחקן מס´ 1 במנג´ר 01-02. בכלל, מומלץ מאוד להסתכל על הקבוצות הביילורוסיות, משום מה הם מאוד מאוד OVERRATED במשחק הזה, כמעט כמו השבדיות והאנגליות.
 
אני לא מסכים...

לדעתי ניקיפורנקו לא יותר טוב מקאלסטרום... והכי חשוב, אם אתם בליגה לא גדולה, או באחת הליגות הנמוכות, החלוץ בשבילכם הוא טו מדיירה To madeira הפורטוגלי בן ה22. חלוץ ענק. כבש לי ולחבר שלי מעל ל 70 שערים, ועדיין לא נגמרה העונה עם קרוזיירו...
 

אורD

New member
בקירסיוגלו

איסאקסון (השוער מדיורגארדן) גם השקעה בטוחה.
 

שח_מט

New member
בקודם (2000/1) היה לי נסיון טוב עם-

djorjic השבדי, basturk הטורקי (לא צעיר אבל לא טוב אצל אחרים ומצויין אצלי באמצע) ובניון.
 

muzza

New member
דג´ורגיץ´ הוא השוודי-יגולסבי של

מנצ´סטר יונייטד, לא? גם בסי אמ 01\02 הוא תותח
 

ליטן א

New member
תותח, תותח, אבל הם לא משחררים אותו

הוא מוכן לעבור לשחק (תמורת שכר מפוצץ.. למרות שהוא מרוויח ביונייטד רק 70 אלף דולר) הבעיה היא שמנצ´סטר לא מוכנה לשחרר אותו. ניסיתי לקנות אותו תמורת 22 וחצי מיליון דולר, כשהערך שלו היה על 2 וחצי מיליון דולר, והם לא הסכימו..
 
למעלה