הייתי....
זה כבר כמעט חודשיים מאז שקניתי את ה NUC, והבעיה שלי זה שאף אחד באינטל לא מוכן / לא רוצה להודות שהביוס שלהם תקולים.
אני גם דילגתי על פרטים בסיפור שקדמו להחלפת המחשב בידי שירות הלקוחות של אינטל, הכל רק כדי לא להעמיס בפרטים מתישים.
כבר סימנתי את ה S5, ועשיתי עוד המון המון שינויים בביוס, וגם התקנתי את חלונות 10 יותר מפעם אחת, ועדיין לא ציינתי את מלוא הפרטים. ( דרך אגב, S5, קשור ל HIBERNATION וזה בכלל לא מאופשר אצלי ).
גם דילגתי על כך שלעתים אני עושה אתחול, ואין שום תצוגה ע"ג המסך בכלל בכלל.
במקום שיאמרו לי במפורש שהם מאשרים את הבעיה ושהם יעבדו על פיתרון הולם, הם כל הזמן רק שואלים אותי עוד ועוד שאלות בירור וגם שלחו אותי לקנות כרטיס זיכרון מרשימת כרטיסי הזיכרון המאושרים של אינטל ( זה היה לפני שהחליפו לי את המחשב ).
יש רק דבר אחד שאני כנראה לא אקבל לעולם, וידוי על כך שתוכנת הביוס פגומה.
זה חבל.... מפני שהם מטריחים אותי לחינם, ובדיעבד, גם החליפו לי את המחשב ללא שום הצדקה מעשית, ומבלי שהם פתרו לי את הבעיה.
נותרתי בדיוק באותו המקום כמו ביום הראשון לתפעול המחשב.
הדרייברים והביוס מעודכנים.
כשהמחשב דולק, הוא פועל יפה מאוד.
אבל שתי הבעיות שציינתי, זה מטרד של ממש.