ואי חחח קראתי עכשיו את השרשור

ayeltush1

New member
יונתן באמת למה אתה לא נכנס לצאט?

תיכנס משעמם שם רצח ולכל השחקנים פליז כנסו משעמם שאתם לא שמה אז כנסוווווווווווווו אני:)
 

Refael30

New member
י'מנייאק יונתן!!!!!

מאז הבדיחה.... **אהמ** בחלומותי הפרועים ניסיתי לתאר איך זה יהיה :) ... כן ראיתי ממש ראיתי!! ב02:00 בלילה קמתי לקחתי כדור שינה והלכתי שוב לישון!! לא הצלחתי . למה אתה עושה לי את זה !!
 
חח תודה..

אני בחיים לא קם ב6 בבוקר בשביל הכייף אלה אם כן אני צריך לעוף.. לאנשהוא ואז אין לי זמן לפורום.. אני חזרתי ב5 ולא הצלחתי להרדם אז נחנסתי לאיזה חצי שעה שעה.. ולא הבנתי בדיוק איזה קללות? מי מקלל אותי?
 
כולם

דבר ראשון אף אחד לא מכחיש פה,אני וספיר יצאנו . יונתן לא צריך להגיד שזה בדיחה פרטית,אני לא חושב שזו בושה... ספיר היא אחלה ילדה,ממש כיף איתה וזהו...היה מה שהיה... ואני וספיר לא יצאנו כי לא הייתה ברירה-יצאנו כי רצינו לצאת וזה הכל...
 

מיטלילי

New member
בהצלחה!!

יווווו אתה כזה חמווווווד הלוואי שכולם היו כמוך.. בעצם טובה לאל שאפחד לא כמוך.. אתה יחיד ומיוחד!!! ומקווה שזה יתפתח לטובה אני חולה על שניכם אתם הכי מתוקים!! אתם מתאימים!! אם תהיו בחד אני מאחלת לכם הכי אושר בעולם!!! אוהבת!!
 
חחח לא נכון מיטל!

יש עוד מישו שהוא חמוד!!!(האמ אהמ..) וגם אני חולה על שניהםם!!!!!! מי לא?!?!?! אני מקווה גם שיהיה ביניהם משו...:)))
 

ayeltush1

New member
גם אני להגיד ש....../images/Emo99.gif

ששנהם מתוקים בהצלחה בהמשך לאב יוי ספיר את מדהימה חולה עלייך גם את רועי לדעתי המישהו השלישי החמוד הוא חח יהונתן חח חולה על שולשתיכם אתם מדהימים איילת
 

ayeltush1

New member
ליהונתן ספיר ורועי המתוקים!!../images/Emo99.gif

ליהונתן ספיר ורועי!!
מי אמר שיש כובכבים רק בשמים!!
באהבה ענקית אני =)
 

מיטלילי

New member
כולם חמודים..

כרמוש כולם חמודים אבל הוא ועוד מישהי הכי!! במקרה הם יצאו.. למרות הכל אי מתה שיצאו הם כ"כ חמודים שניהם!! מי לא מקווה?? (חוץ מאלה שרוצות אותו לעצמן ולא מתחשבות באמת)
 
למעלה