ואתחיל..האם יש אמת..משבר גיל ה-50?

magy

New member
כאישה, יש לי את המשבר שלי

יש לי.?????? אין לי...היה בארבעים , כשהילדים עזבו את הבית. ספר עלייך כגבר......... כאיש עבודה כבן זוג - מאהב עם עודף שעות פנאי ללא ילדים קטנים בחיי החברה איך נראים החיים לעומת פעם כשהיינו צעירים , חזקים, חסונים ובטוחים .... פעם קיבלו אותי בשני ראיונות עבודה בו ביום. היום.........חבל על הזמן.
 

magy

New member
שלא לדבר על

מצב בריאותנו, אז והיום. נושא בפני עצמו!!!!!
 
אורני, אומרים שבכל עשור יש משבר.

לא שהיו לי משברים מי יודע מה, אבל ככל שעוברות השנים אני דווקא מקבלת את הגיל יותר קל. ככל שאני מתבגרת אני מרגישה השלמה ושלמות עם מה שקורה מסביב ומה שקורה לי בפרטי. אם בשנים קודמות הייתי נדלקת מכל דבר, השנים האחרונות מיתנו אותי... כאילו דה - בשביל מה לקפוץ?
 

אורניהו

New member
ואני מהמתונים דווקא,אף פעם לא ממהר

לאף מקום.כמעט ולא מרים טורים..את הפעמים היחידות אני ממש זוכר אחד לאחד,וכבר עברו 33 שנה ביחד,,יש מתכון מסויים אתם חושבים?למה?שעוברים את זה עם מישהו ביחד?
 

אורניהו

New member
ת,אמת כבר כתבתי כאן פעם,וחיכיתי..

ת,אמת כבר כתבתי כאן פעם.. וחיכיתי לאיזה משבר ואמרו לי שתגמור עם המילואים יהיה לך משבר פיצוץ אולי רגזתי על משהו באותו היום כשקיבלתי את הפטור אבל אולי היה זה תירוץ. אחר כך אמרו לי גיל חמישים,זה כבר משהו משהו,משבר נוראי אבל באותו היום הולדת הזה נסענו לוינה כהפתעה.. ובערב במלון ההוא...ואם אתם ´קורעים´ לזה משבר..נו נו וכעת היציאה הזאת לפרישה המוקדמת,יענו פנסיה,בגיל שלי ואמרו לי תיכף זה יגיע,,,המשבר זה היה באפריל,אביב נהדר היה,ובוקר כחול ועליתי למשרדים לקבל ת,מסמכים.. משבר...הייתי מאושר. אתם יודעים מה זה נשר בקיץ..האבק שם במחלקת הייצור,בין הכבשנים החמים.. ולא להיות יותר שם עם המשמרות האלה,הלילות ההם,השבתות,ימי חגים,ערבי כיפור,,לא לעבוד יותר,,איזה כיף וכבר שנה ויותר,,שום משבר!
 

אורניהו

New member
לצערי..היו גם ימים אחרים

אבל תמיד תלוי חוסנו האמיתי של הבן אדם.היו ימים גם של בכי ודמעות..כל הימים הרבים האלה בבתי בחולים,הניתוחי עיניים האלה הקשים, והכואבים, ומלאי חוסר התקווה,והיאוש.לא פשוט היה לי ככה לאבד ראייה בגיל שלי[נכון בעין אחת..]אבל היתה תקופה שחשבתי רבות על זה שאני פה לבד דפקתי לי ת,עסק.בהחלט רגשי אשמה..והסקרנות...אפשר לומר,אולי לא הורגת,אבל פוצעת!
 

שילה1

New member
אורני הוא דוגמה../images/Emo24.gif

למי שלוקח את כל המינוסים בחיים,והופך אותם לפלוסים... לא רק בשל גילו... ובהזדמנות זו..תודה אורני!!ואתה רק אתה יודע על מה...
 

אורניהו

New member
החמישים ויותר בוורוד וכחול..

ואם אפשר לחרז פה חרוז על ימים שחלפו, וכבר לא ישובו על ימי נעורים, חתונה ,וילדים כוכבים עוד עלינו יאירו. צעירים,תחילתה של הדרך לא חשבנו יגיע היום חמישים ויותר,מי סופר פה ימים בימי הולדת,כבר לא כך שמחים. ואין געגועים ולא התרפקות רק אפשר אולי לעצור ולחשוב, להרהר,ככה סתם בלי מילים איזה גיל,איזה גיל-חמישים... והפלוס זה מעבר למספר הגדול שאותו כה רצינו לשכוח הילדים,הנכדים זה אושר,הכל וצבעים כמו וורוד וכחול. וסופו של חרוז ,ימי חמישים אהבות,זכרונות,מחשבות ושלום על כולנו,ובלי אכזבות רק בלב שמחות ותקוות!
 

אווה1

New member
כשאני אומרת שאני 50+

זה נשמע לי דיי מפחיד... ובכל זאת, לפני מספר חודשים עזבתי מקום עבודה של שנים, מרצוני, למרות כל האזהרות לגבי הגיל המתקדם והמצב הכלכלי וכו´ וכו´. התכוננתי ל"חופשת" אבטלה ארוכה, ולא הספקתי כמעט לנשום מאוויר החופש וכבר אני עובדת, בתפקיד טוב יותר משהיה לי אי פעם. ובכלל, למרות החשש, החיים שלי היום מלאים כמו שלא היו די הרבה זמן.... אז מצד אחד, קשה לי להתרגל ל - 5 ומצד שני - אין לי, בעצם על מה להתלונן...
 

אווה1

New member
הממממ חזרתי?

אני חושבת שיש בלבול מה.... אני חדשה לגמרי.....
 
למעלה