the cars drive
New member
ובחרת בחיים (בבטחון הקיומי) !
תאונות הדרכים הן דבר מזעזע ביותר. לדעתי משתלם לשלם את מחיר אי הנוחות כדי להפחית משמעותית בתאונות הדרכים. לדעתי הדרך היעילה להפחתת תאונות הדרכים תתבצע על ידי מס' פעולות שצריך לבצען ביחד: 1. הורדת המהירות המקסימלית עד 30 קמ"ש בכבישים עירוניים ומהירות מקסימלית של עד 50 קמ"ש בכבישים המהירים בינערוניים. 2. קנסות על עבירות תנועה חמורות (כמו מהירות גבוהה, עקיפה ואי ציות לתמרורים) בסכום שלא יפחת מ 40,000 ש"ח. 3. הטלת נטל על רשויות מקומיות בכל פעם שמתרחשת תאונה לפיצוי נפגע כך שנפגעי תאונות דרכים יקבלו פיצוי בסכום שלא ייפחת מ 500,000 ש"ח ללא הוכחת נזק ובמקביל הרשות המקומית שבתחומה התרחשה התאונה תצטרך לשלם פיצוי בסכום שלא ייפחת מ 500,000 ש"ח שילכו לקופת נאמנות של רשות לאומית לבטיחות בדרכים. 4. הרשות הלאומית בדרכים תזמין עבודות פיתוח לאותו מקום שבו התרחשה תאונה ותהא רשאית לשנות את התנועה לרבות רמזורים באותו איזור שבו התרחשה התאונה. 5. עובדי ציבור כולל שר התחבורה ועובדיו וראש רשות מקומית ועובדיה, ישאו באחריות הנזיקית לפצות נפגעי תאונות דרכים ובאחריות הפלילית לתאונות הדרכים. 6. בכל 50 מטר של דרך (בין אם היא דרך עירונית ובין אם היא דרך בינערונית) יוצבו פקחים תצפיתנים שיאכפו את הכללים ובכל חשד לעבירת תנועה תהיה סמכות להושיב במעצר נהגים ולחקור. הפעולות האמורות צריכות להתבצע ביחד מבלי שתוחסר אחת מהן. הפעולות הנ"ל אומנם יכבידו על הנחת, אך אין ברירה כיוון שפעולות אלה יצמצמו את תאונות הדרכים שהן מזעזעות. הגיע הזמן לאזן נכון בין אינטרס הנוחיות לבין אינטרס חיוני ביותר הוא אינטרס החיים. אסור לוותר על האינטרס לביטחון קיומי וחשוב לבחור בביטחון הקיומי !
תאונות הדרכים הן דבר מזעזע ביותר. לדעתי משתלם לשלם את מחיר אי הנוחות כדי להפחית משמעותית בתאונות הדרכים. לדעתי הדרך היעילה להפחתת תאונות הדרכים תתבצע על ידי מס' פעולות שצריך לבצען ביחד: 1. הורדת המהירות המקסימלית עד 30 קמ"ש בכבישים עירוניים ומהירות מקסימלית של עד 50 קמ"ש בכבישים המהירים בינערוניים. 2. קנסות על עבירות תנועה חמורות (כמו מהירות גבוהה, עקיפה ואי ציות לתמרורים) בסכום שלא יפחת מ 40,000 ש"ח. 3. הטלת נטל על רשויות מקומיות בכל פעם שמתרחשת תאונה לפיצוי נפגע כך שנפגעי תאונות דרכים יקבלו פיצוי בסכום שלא ייפחת מ 500,000 ש"ח ללא הוכחת נזק ובמקביל הרשות המקומית שבתחומה התרחשה התאונה תצטרך לשלם פיצוי בסכום שלא ייפחת מ 500,000 ש"ח שילכו לקופת נאמנות של רשות לאומית לבטיחות בדרכים. 4. הרשות הלאומית בדרכים תזמין עבודות פיתוח לאותו מקום שבו התרחשה תאונה ותהא רשאית לשנות את התנועה לרבות רמזורים באותו איזור שבו התרחשה התאונה. 5. עובדי ציבור כולל שר התחבורה ועובדיו וראש רשות מקומית ועובדיה, ישאו באחריות הנזיקית לפצות נפגעי תאונות דרכים ובאחריות הפלילית לתאונות הדרכים. 6. בכל 50 מטר של דרך (בין אם היא דרך עירונית ובין אם היא דרך בינערונית) יוצבו פקחים תצפיתנים שיאכפו את הכללים ובכל חשד לעבירת תנועה תהיה סמכות להושיב במעצר נהגים ולחקור. הפעולות האמורות צריכות להתבצע ביחד מבלי שתוחסר אחת מהן. הפעולות הנ"ל אומנם יכבידו על הנחת, אך אין ברירה כיוון שפעולות אלה יצמצמו את תאונות הדרכים שהן מזעזעות. הגיע הזמן לאזן נכון בין אינטרס הנוחיות לבין אינטרס חיוני ביותר הוא אינטרס החיים. אסור לוותר על האינטרס לביטחון קיומי וחשוב לבחור בביטחון הקיומי !