והנה חידת היום:

  • פותח הנושא Ergil
  • פורסם בתאריך

Ergil

New member
והנה חידת היום:

מה יקרה עם הספינה, או ליתר דיוק הנשק מהספינה? 1) עראפת ידרוש את הנשק 2) ח"כ מהשמאל ידרוש להחזיר לעראפת את הנשק 3) ח"כ ערבי ידרוש להחזיר לעראפת את הנשק 4) כל הנ"ל 5) אף אחד מהנ"ל מה אתם אומרים? ודרך אגב, אני סטודנטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט. סופסוף קיבלתי את המכתבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב.
 
החידה האמיתית היא:

למי לכל הרוחות שייכת הספינה "קארין A" ?!? הרי הפלשתינאים אומרים שהיא לא שלהם, אז האפשרות הזו פסולה. של מי היא? מצרים? לבנון? אולי קפריסין? (החלק היווני או הטורקי?) באמת אניגמה. וד"א - ברכות לרגל הקבלה!
 
אתה שקרן

אין דבר כזה ימני סטודנט. הליכודניקים והימנים הם צ´חצ´חים, אף אחד מהם לא לומד באונ´. בכל פעם שאני בהפגנה, באים אנשי השמאל ואומרים לי: תראה תעודת סטודנט... והם צודקים: אני סתם מתחזה. זיפתי את התעודה. וכך גם אתה- שקרן שמנסה להתחזות לאינטיליגנט.
 
התשובה לחידה

לא בדיוק תשובה, אלא מה שצריך להיות לדעתי הוא אף אחד מהנ"ל, והתשובה שצריכה להיות היא: "6. הליכוד יחזיר לערפאת את הנשק". כלומר: כל קטיושה וכל סאגר מהאניה צריכים לנחות על מוסדות הרשות הפלשתינאית, כך שיעשה צדק פואטי והכנופיה הנציונל-פלשתינאית תושמד בנשק שהיא עצמה שילמה עבורו.
 

Ergil

New member
אני כבר שומע

את העיוורים של הפורום מתחילים לזעוק. כל אחד מהם ישאל את עצמו "מה אד היה אומר אילו הוא היה כאן?". ובכן, אני אומר מראש, זה מה שהם יצעקו: 1) אתה מחרחר מלחמות. 2) הליכוד מפחד מהשלום 3) אתה פאשיסט 4) באוניה בכלל לא יועדה לרשות הפלסטינית 5) אתה פאשיסט 6) אתה מחרחר מלחמה 7) רק שלום יביא בטחון נראה עד כמה אני רחוק מהאמת.
 

shirdeb

New member
הלוואי

וזה יהיה כך שיקבלו כל נשק שנתפס בתור פצצות בבתים של המחבלים ומארגני הפיגועים חוץ מזה אני כבר רואה את הדיבורים של עראפת והשליחים שלו-חברי כנסת הערבים. ואיך הם דורשים להחזיר את הנשק לעראפת ויוסי שריד יצדיק אותם ושוב כל מה שקורה תמיד יחזור על עצמו....
 

Roobie

New member
ברור שיש ימנים סטודנטים

ויש מוכשרים מאוד, בדיוק כמו שיש בשמאל אבל לא ergil הוא ילד בן 14 כנס לפרטים האישיים שלו תראה באיזה פורומים הוא גולש "גיל ההתבגרות" "הארי פוטר" "סרטים מצויירים" שיעשה לי טובה...
 

Ergil

New member
ברור שיש שמאלנים שלא יכולים לקבל

את המציאות. הנה משימה בשבילך: תמצא הודעה אחת שלי מפורום "בעיות בגיל ההתבגרות". תמצא את ההודעה היחידה שלי בפורום "סרטים מצויירים" ותראה על מה היא מדברת. תמצא את ההודעות שלי מפורום הארי פוטר ותגלה שאתה יכול לספור אותן בשיטה היחידה שאתה מכיר, על כף היד. תסתכל על כל ההודעות שלי בפורומים "פמיניזם ומעמד האישה", "די לכיבוש", "פילוסופיה לכל" וגם כאן. לסיום, תדפוק את הראש בקיר, אם תמצא אותו.
 

Roobie

New member
נראה לך

שאני אתחיל עכשיו לחפש הודעות שלך בפורומים? אני מסתפק בזה שבפרטים שלך באיי סי קיו היה כתוב שאתה בן 14, עד ששמאלני גילה את זה לפני כמה ימים ואז מחקת את זה מהר מהר. תהנה בעבודה של אמא
 

Ergil

New member
הבורות הרגילה

שמאלני מזמן החליט שאני בן 14, לא לפני כמה ימים. הדעה שלך על ימניים כל כך נמוכה שלא עלה על דעתך שאם אני לא רוצה שידעו בן כמה אני, וזה כתוב בICQ, אני פשוט לא אפרסם את המספר? אופייני.
 

yariv~2

New member
נו.. ו?..

מה יש לך כנגד בני 14?... אגב, אני סטודנט מגיל 14 (16 כיום) אז זה... קיים
 

Roobie

New member
אמרתי שיש לי משהו נגד בני 14??

לא, ממש לא פשוט משעשע אותי הקטע עם ergil שאומר "אני סטודנטטטטטטטטטט" כמו אהבל
 

שמאלני

New member
robbie....

זה בסדר ergil סטודנט, מה לא ידעת הוא התקבל לקורסים מאוד קשים. ואגב אחי אני התקבלתי לקורס טיס, כבר אמרתי זאת :).
 

Ergil

New member
שמאלני

ילד, כשתגדל ותגע מה זה אוניברסיטה, ומה זה טכניון, תחזור אלי.
 

shlomikli

New member
מזל טוב :)

ובקשר לשאלה שלך- זה תלוי: כרגע הנשק הזה יישב במחסנים, ואחרי שתגמר לפלסטינים התחמושת, הם יחדשו את המו"מ ויקבלו אותו מאיתנו בחזרה במסגרת אוסלו ד´ ואוסלו ה´... ועכשיו ברצינות, הנשק הזה לרוב הולך למחסנים, מכיוון שמצבנו אינו כזה שאנו זקוקים ל50 טון של מרגמות, קטיושות, קלצ´ניקובים וכד´... ישנן מעט יחידות המשתמשות בקלאצ´ים, אבל כאלה יש לנו ברבבות במחסני השלל.
 

שמאלני

New member
ergil....

החידה שלך ממש לא מצחיקה,בקרוב מאוד נעיף את ערפאת נביא מנהיג נורמלי יותר שיוביל את עמו לשלום ולא לאלימות. ודרך אגב,אני התקבלתייייי לקורסססססססס טייסססססססססססססססס. סוף סוף קיבלתי את המכתב.
 

Ergil

New member
שמאלני...

החידה הייתה רצינית לגמרי, חכה ותראה. אני באמת מקווה שנעיף את עראפת, אבל אני לא בטוח שזה יעזור. ברכותי על התקבלותך לקורס הטיס.
 
למעלה