ויזואליזציה של סטטיסטיקות צפיה ברשומה

ע ל ו מ ה

New member
ויזואליזציה של סטטיסטיקות צפיה ברשומה

דיאגרמת עמודות כמו זו המוצגת בדף הסטטיסטיקה, אבל הפעם תהיה עמודה רק בתאריך בו פורסמה רשומה, וגובה העמודה יהיה כמספר הצפיות ברשומות שפורסמו באותו יום. שיפור מוצלח עוד יותר יוסיף כוכבית, או צבע שונה לעמודות של רשומות שהיו במומלצים (אין לכם בהיסטוריה, אבל לא יזיק אם תתחילו לשמור).
 

mary lou

New member
אפשר לשאול בשביל מה?

[בלי להשמע מזלזלת או תוקפת חלילה] די, כמה נתוני סטטיסטיקה אנחנו צריכים? גם ככה הסטטיסטיקות האלו מעבירות אנשים על דעתם ומחרפנות אותם עד היסוד. ומילא עם הצפיות החדשות (גם זה מעט מוגזם לדעתי אבל יש שאוהבים), אבל כמה אפשר? רק חסר שבכל פעם שמישהו נכנס זה ישלח לנו מייל עם שם האדם, הדף בו הוא צופה, כמה זמן הוא צפה בו ורמת הריכוז שבה הוא היה. למרות שזה עשוי להיות מעניין, אני חושבת שהרוב המוחלט לא זקוק לזה.
 

0r0r

New member
כי זה נוח

וכי האלגוריתם שמחשב את גובה העמודות כבר קיים רק שצריך להעתיק אותו ולשנות לו טווח נתונים אז זה גם יחסית קל לביצוע. וכי אנשים אוהבים סטטיסטיקות וויזואליזציה זה הרבה יותר נוח מנתונים מספריים סתמיים (ולא סתם חברות ואפליקציות אינטרנט שונות משקיעות בנתוני הסטטיסטיקה שהן מספקות).
 

Bezalel P

New member
לא כל כך הבנתי

את רוצה גרף עמודות של מס' הצפיות בכל רשומה שלך? כלומר לארגן את הנתון החדש שמופיע במסך הניהול כגרף?
 

0r0r

New member
כן

והגיוני שזה יבוא יחד עם שדרוג כללי של הסטטיסטיקות, כמו אפשרות לקפוץ ליום ספציפי בגרף העמודות הקיים כבר או לפוסט ספציפי בגרף שעלומה הציעה.
 
לדעתי חשוב לא פחות ולפני הכל

אינדקס לבלוגיה האישית שיאפשר למצוא מבין מאות מאמרים את המאמר הרצוי במהירות לפ א.ב עברי אנגלי ממוספר/אחר. לכל רשומה יהיה פילוח אוטומטי בנפרד שיופיע באדמין הבלוג ליד מקום מחיקת תגובות, 0 הפניות 0 צפיות | פרסום | בטל פרסום | מחיקה | עריכה | קישור לרשומה אפשרות פשוטה להעלאת תמונות לבלוגיה כמו באלבומים, בתוספת פונקציה של הגדלת התמונה בכל דרך שתבחרו. אפשרות העלאת מצגות. שמירת תמונות הבלוג יחד עם תוכנו, דבר שעדין לא מבוצע מסיבה שאיננה ברורה לי. דרך קלה יותר לבניית אלבומי הבלוג,כך שמי שאינם שולטים ברזי המחשב,בעיקר ציבור מבוגר שרק מכיר את המחשב יוכל בקלות רבה להקים בלוג. אולי לגייס צוות מתנדבים שיסייע לבלוגרים שיש להם חסך בידע ליצור בלוגיה.רווח וודאי. אפשרות לתגיות קבועות שיעברו לכל מאמרי בלוגר/ית מציאת דרך פשוטה להכנסת קישורים ברכות ליוזמים, למנהלים החדשים ובהצלחה. אתי
 
למעלה