וילון רומי מ-איקאה מי מכיר?

שירי71

New member
וילון רומי מ-איקאה מי מכיר?

אחרי שהתיאשתי סופית מלהכין לבד וילון למטבח (חרשתי את כל נחלת בנימין ולא מצאתי משהו שהוא גם כפרי גם סולידי והכי חושב - אטום (למנוע מצב בו בערב כשיש אור במטבח וחושך בחוץ - רואים מבחוץ מה הולך בפנים) חשבתי לחזור לאיקאה. ראיתי שם וילון שנקרא וילון רומי. חשוב לי לדעת אם מישהו מכיר ועשה שימוש בוילון כזה והאם אלו וילונות איכותיים (פעם קניתי באיקאה וילון חמוד מבמבוק והוא ישר הוחזר אחרי שנמצא חסר איכות לעומת וילונות במבוק מתוצרת אחרת!) הקיצר מישהו ניסה? דיעות? הערות?
 

שירי71

New member
ואיך מציירים עליו?

לא משנה איזה וילון ניקח, אני רוצה לצייר עליו אולי משהו עם השבלונות האלה, אתם יודעים. איזה צבעים משמשים לציור על הבד של הוילון (זה וילון שטוח ללא קפלים). יש לי בבית סט צבעים מיוחד לשבלונות אבל לדעתי זה לא לבד, אלא יותר לעץ. למישהו יש רעיון?
 

amonit

New member
היי שירי,.

את חייבת לעשות טסט על הבד ,.גם עם הצבעים שיש לך וגם עם צבעי בד מיוחדים הבעיה היא לא בצבע אלא בבד הוילון, ישנם בדים סנטטים וכאלה עם ציפויי מיוחד נגד נוזלים שמונעים את ספיגת הצבע, לבקש ולקנות אפילו חצי מטר ולעשות טסטים לפני כל החלטה.
 

שירי71

New member
ל-amonit לגבי הבד:

תודה, וגם - מדובר בבד לדעתי לא סיננטי אלא כותנה אולי אפילו משהו עם פשתן. אני חוששת מהצבעים שלי כי נראה לי שהם עלולים לרדת מכביסה וכאלה. ואי אפשר לעשות טסט כי קונים וילון מוכן באיקאה - זה לא בד שאפשר לקנות ממנו עוד חתיכה..וחבל. יצא לי לראות פעם מישהי שמציירת על וילונות והיא אמרה לי שזה צבע מיוחד לבד. וזה היה מקסים (רק שאיני יכולה לשאול אותה באיזה צבע היא השתמשה מסיבות שונות). אז חשבתי שאולי יש צבעים שמוגדרים כצבעים לבדים?
 

amonit

New member
יש צבעים מיוחדים לבדים,

הרבה שנים לא השתמשתי בהם אני מכירה את DEKA שימי לב שלחברה הזו יש לזכוכית ולבד, יכול להיות שיש לחברות נוספות,. יש לך את הקישורים לאתרים של השבלונות? אם לא בגוגל תקישי "?סטנסיל" באנגלית, אם את מסתבכת,. תודיעי אני אנסה לחפש,. יש גם צבעי משי, אבל הם זקוקים לתהליך אשפרה מיוחד, קשה לי להמליץ לך אם את לא יכולה לעשות טסט.... אני בטוחה שבאיקאה [ראיתי] יש בדים לפי מטר..... חשוב לנסות ולהשיג.
 

שירי71

New member
עדכון מזירת איקאה והוילונות

הגענו לשם חצי שעה לפני סגירה והוילון הרומי ירד מהפרק גם כי הוא ארוך מידי (170 ס"מ כשהחלון הוא 90 ס"מ באורך) וגם כי הוא היה נראה לנו חובבני מידי, ולא נוח בכלל לשימוש (כדי להחזיק את הבד מגולגל צריך להגיע גבוה גבוה ולקשור את החוטים של הגלילה הקיצר באסה). בסוף אכן קנינו בד לפי מטר שם, איזה בד כותנה שנראה די מסיבי משהו סגנון טבעי כזה אבל לא פשתן, לא קמיט. מקווה שאוכל לצייר עליו ואם לא אז אני אחשוב על משהו אחר. יצאנו משם גם עם איזה מתקן לטלוויזיה - שאותו אנו רוצים לצבוע בצע בייץ. זהו ביניים, תודה אמונית ובכלל.
 

amonit

New member
אז תני לי לסבך אותך עוד קצת..

יש גם ווש לעץ,. מכירה?" תחפשי בהום סנטר יש להם הוראות ודוגמאות.
 

שירי71

New member
אכן ווש לעץ, אמונית

אני חושבת שלזה התכוונתי. משהו שאין לו ברק מבריק כמו לכה. ויתכן וניקח צבע בהיר. אגב באיקאה יש צבעים כאלה רק שהצבעים מאד מוגבלים במגוון. בהום סנטר את אומרת? אני אבדוק כי מאז שהייתיכ אם פעם אחרונה קנינו משהו לשים עליו את הטלוויזיה והוא מאורן ללא צביעה בכלל. אני אני אכן אחפש צבעי ווש.
 
למעלה