וכבר יש לי סקר קטן

d s d s

New member
וכבר יש לי סקר קטן

לאור הויכוחים האינסופיים שלי עם הבוס. הבטחתי לו לחזור עם סקר תענו כברמנים וכצרכני סיגריות. אמנם בית קפה אבל כזה שמתיימר להיות בר אלכוהול בלילה. יש בר (לא מפואר אבל יפה ונוח) המתאים ל6 אנשים. הוחלט שמכיוון שעכשיו יש מרפסת מקורה לא מעשנים בתוך הבית קפה שזה אומר גם לא על הבר. אני מוחה. רוצה את דעותיכם. תודה ויום טוב
 
בעד ../images/Emo45.gif

אני מת לבר שלא יעשנו בו... אבל אולי זה רק כי אני לא מעשן
 

nunimon

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif

יש ברים שמתחלקים לשניים. הבר, כחלק ממסעדה, ובר כחלר מפאב, מפיק אפ. שתי תרבויות שונות. לדעתי אכן ברים כחלק ממסעדה - הרבה יותר טוב שלא יעשנו עליהם - אם יש מקום חלופי בחוץ או פינת עישון - באמת זה מגדיל את רווחיות המקום מהעיניין. ברים אפלוליים, על טהרת הפיק אפ, האלכוהול, הפילרטוטים, וה"מינגליג" (תשאל את LONERIDER מי שלא יודע) - טוב יעשו אם יקצו את העישון רק על הבר. זה מוסיף מאד לאוירה, מאד שובר את הקרח, ונותן תחושה אחרת לגמרי. אז תלוי איזה סגנון הבר שלך , ובהתאם סגנון - ככה כדאיות העישון.
 
לא הבנתי מה אני קשור...

ואם בניו יורק ובאירלנד מסתדרים יופי טופי בברים בלי לעשן אז יכולים להסתדר נהדר בכל מקום אחר בעולם לרבות ישראל....
 

Symbolic

New member
באופן אישי

בר שאסור לעשן על הבר שלו, לא הייתי נכנס אליו. אצלי, ועוד אצל הרבה אנשים, סיגריות זה חלק בלתי נפרד מהשתייה. במיוחד אם יושבים על הבר במטרה ברורה של לשתות אלכוהול ולא נגיד איזה כוס יין/בירה עם האוכל.
 

nunimon

New member
אתה תמיד קשור... ../images/Emo3.gif

אחרי ריבוי הפרשנויות שלך בפורום - מי שלא מבין מה המילה מינגלינג, מוזמן לשאול אותך . יחד עם האדמומיות שלך - זכית בתואר - פרשננו של הפורום. מזל טוב
 

d s d s

New member
טוב תודה על התגובות

אבל אני צריכה הרבה בדיעה שלי כדי להדפיס את הסקר
אולי אחרי זה נעשה שירשור מזויף להדפסה.. חחחחחח
 
אני ממש נגד ../images/Emo31.gif

ואני מצטרף לחבר'ה שאמרו שלא היו נכנסים לבאר שאסור לעשן בו. אני לא מסוגל לחשוב על מצב שבו אני שותה ולא מעשן סיגריה. לדעתי הוא עשה טעות, כי המון אנשים ירגישו כמוני. מה גם שמספיק 1-2 בחבורה שמעשנים שלא ירצו לבוא, כל שער החבורה לא יבואו גם ופשוט ילכו לפאב אחר...הרי לא חסר פאבים.
 

d s d s

New member
טוב אני מדפיסה לטוב ולרע

ומבטיחה לעדכן בתוצאות אחה"צ. תודה לכולם
 
למעלה